Gå til innhold

Dere som glor og baksnakker meg og andre store som trener...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Trener vi ikke er det galt.

Møter vi opp og holder på med en økt er det ikke måte på blikk, man føler seg virkelig ikke velkommen.

Så hva vil dere egentlig?

Virker som vi helst ikke skal synes i det hele tatt.

Anonymkode: 2787a...357

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skjer ikke på det senteret hvor jeg trener i hvert fall. Er overvektig, ser flere andre store der, ingen bryr seg. 

Anonymkode: 8abdd...ec9

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som bryr seg på senteret mitt. Sikker på det ikke er noe du innbiller deg fordi du er usikker? 

Anonymkode: b1d48...ef4

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker bare "Flott!" hver gang jeg ser en litt stor person som jogger, sykler eller trener på senter.

Kjempeflott at folk tar ansvar helsen sin. Uansett størrelse.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som bryr seg på senteret mitt. Sikker på det ikke er noe du innbiller deg fordi du er usikker? 

Anonymkode: b1d48...ef4

Det er det, det er det med det meste på kg tror jeg. Skjønner ikke hvor folk kommer ut for alle folka de skriver om her, for jeg møter ALDRI mennesker som lirer av seg slike frekke ting, eller glor  ? 
 

Anonymkode: 8aeba...525

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer ikke der jeg trener. Kan det ha noe med at du gjerne er usikker på deg selv?

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kunne hatt nytte av å bytte treningssenter for din egen del? Finnes sentre så mange ulike sentre. Selv føler jeg meg «tryggere» der det er litt mer typiske «Grethe Roede-folk»..

Egentlig så burde jo ikke det med vekt ha noe å si, det er også mulig du tror de dømmer og tenker mer enn de faktisk gjør. Kan også hende de rett og slett legger merke til deg fordi du synes du er tøff og flink som tar tak i helsa di og heier på deg.

Uansett veldig slitsomt å føle på den følelsen. Om flere overvektige trener på slike sentre til tross for blikkene de kan få fra andre dømmende folk, jo mer vanlig vil det bli å se alle kropper på et slikt sted og dermed ikke noe folk gidder å tenke noe over. Sånnsett er det jo lurt å prøve å drite i de negative tankene og bare kjøre på der man er. 

I hovedsak har vel det om man legger merke til eller bare tror andre snakker og tenker negativt om en, har det ofte om selvfølelse å gjøre. Mennesker med alle typer kroppsfasonger kan føle det slik. 

Klapp på skulderen til deg som trener. Du er flink som står på for din egen helse! 

Endret av MadameX
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem at folk glor å være fornøyd med at du trener. Tror du det alltid er så mye lettere for oss som er slanke? På mitt senter er det en utenlandsk guttegjeng som åpenlyst står veldig nærme når jeg trener, de plystrer å prater høyt seg i mellom på jalla språket sitt. Glaner noen for mye på meg så stirrer jeg bare tilbake, hva skal man gjøre liksom???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med de som sier at du bør prøve å gi litt f...

Kanskje glor de, kanskje har de tanker - eller kanskje ikke og kanskje sitter det hos deg selv. Uansett grunn så bør du ikke la hva andre mener eller ikke mener om deg påvirke hvordan du har det i livet. Lettere sagt enn gjort, men du gir i praksis noen andre makten over din egen velvære, noe som ikke er så lurt.

Etter min erfaring så er det lett å overtolke hva andre mener. Jeg tror nok de fleste andre er mer opptatt av seg selv enn av hva som foregår rundt dem. Og det de tenker i ett øyeblikk er helt borte og glemt to sekunder etterpå uansett.

Drit i dem og vær deg selv. Utrolig bra at du står på og tar ansvar for egen helse på denne måten!

Jeg heier på deg!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke så interessant som du selv tror, ta det helt med ro. Det jeg hadde stusset på hvis en kjempetjukk person var på treningssenteret, er hvorfor den ikke heller tar grep om kostholdet først. Må være sinnsykt belastende på sener og ledd å trene med så mye ekstrabaggasje.

Anonymkode: 8b0aa...62d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser i hvert fall ikke på andre på den måten. Du er like viktig og verdifull som andre mennesker, og like mye rett til å benytte deg av tilbudene som oss andre.

At folk stirrer, sier mer om dem enn det sier om deg. Drit i dem, fokuser på målene dine, og vær stolt av deg selv i hele prosessen ❤️

Anonymkode: 70694...4ad

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Trener vi ikke er det galt.

Møter vi opp og holder på med en økt er det ikke måte på blikk, man føler seg virkelig ikke velkommen.

Så hva vil dere egentlig?

Virker som vi helst ikke skal synes i det hele tatt.

Anonymkode: 2787a...357

Er du sikker på at de stirrer og at det ikke bare er noe du føler? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke så interessant som du selv tror, ta det helt med ro. Det jeg hadde stusset på hvis en kjempetjukk person var på treningssenteret, er hvorfor den ikke heller tar grep om kostholdet først. Må være sinnsykt belastende på sener og ledd å trene med så mye ekstrabaggasje.

Anonymkode: 8b0aa...62d

Du tar feil. Man tilpasser treningen etter det nivået man er på, og jobber seg framover. 

Ikke jobb så hardt som du ikke kan, men så hardt som du kan.

Anonymkode: 70694...4ad

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud her kommer virkelig folks sanne ansikt frem. 

TS blir anklaget for usikkerhet og innbilning, at hun tror hun er viktigere enn det hun er osv.

"Det barn ikke skjedd med meg så det du sier er feil"-tankegangen lever.

Jeg var større før og opplevde blikk,latter og kommentarer. Det var gjerne av yngre og da brydde jeg meg ikke så mye fordi jeg tenkte de var drittunger bare, men det skjer stadig vekk med flere.

Var jo en PT som hadde lagt ut et bilde av en tjukkas på trening feks...

Anonymkode: bce6e...1f4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SeptemberRose

Bare fortsett å trene så lenge du synes det er gøy. De som stirrer kjenner deg jo ikke uansett, så de er ikke noe å bry seg om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var jo en PT som hadde lagt ut et bilde av en tjukkas på trening feks...

Anonymkode: bce6e...1f4

Skammelig, blir helt flau... Hva folk får seg til å gjøre...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt normalvektig, men følte også at alle stirret på meg og lo av meg på treningssenteret da jeg begynte der. Var i kjempedårlig form og orket nesten ingenting, og jeg følte at ALLE la merke til dette. Og at de så at jeg ikke var proff på apparatene og at de tenkte at jeg dummet meg ut. Jeg har i ettertid skjønt at dette antakelig bare var min egen usikkerhet, og at andre helt sikkert ikke var så opptatt av meg. Ja, folk ser jo på hverandre, men det trenger ikke bety de tenker noe negativt eller at de stirrer. Er du helt sikker på at du ikke er som jeg var, TS?  

Hvis noen stirrer og er ekle, så vil jeg uansett si at det er DE som har et problem. De har en stygg personlighet. Det er mye lettere å trene vekk noen kilo enn å trene vekk de dårlige holdningene og negativiteten de sprer rundt seg med. De forgifter verden med sin baksnakking og å dra andre ned.  

Stå på og tren! Du har like mye rett til å være på treningssenteret som alle andre!   

Anonymkode: 3ea76...78c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...