Gå til innhold

Hva er tradisjonelle 17 mai frokost


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 2.5.2019 den 14.26, AnonymBruker skrev:

En god 17. mai frokosten har vært høydepunktet med 17. mai i flere år 😄

Da samles man en god gjeng, gjerne så tidlig som klokken 0900, og alle har med bidrag til frokosten. Laks og eggerøre, spekemat, roastbiff, oster, karbonader, juice, rundstykker, et par kaker. Nam nam! Og så klart champagne! Så sitter man å koser seg, iallefall til 1200-1300, om ikke enda lenger.

I år er første året med barn,  så da forsvinner den tradisjonen, men kommer nok til å savne den litt 😅

Anonymkode: 9ae00...0dd

Nice 

Anonymkode: 484a3...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ‎24‎.‎04‎.‎2019 den 13.16, AnonymBruker skrev:

tenker majones, kylling og kalkun pålegg, røkelaks og eggerøre, brød.

pepsimax

Anonymkode: 484a3...478

Du tenker koltbord liksom

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg og venner av meg pleier å ta med egen mat til en av oss og lager koltbord. Forrige gang hadde vi karbonader, eggerøre, laks, potetsalat, rundstykker, champagne, cider og brus... tror en tok med nugatti også ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laks, spekemat, eggerøre, loff, brus og kaffe. Dagens første is til dessert😁

Anonymkode: 704a8...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før barn var det champagnefrokost med venner :) alle tok med en rett hver, det var kaker og masse god drikke. 

Nå har jeg bhg-barn og er høygravid så i år koser vi oss hjemme med hjemmebakte rundstykker, reker, eggerøre, frukt, kake, spekemat og geitost. Juice og kaffe :) 

Anonymkode: 24a41...274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager meg nok noe godt og kaloririkt med bacon, egg, brød og pølser :fnise: Tenker aldri over 17.mai-frokosten, er grillingen på ettermiddagen jeg gleder meg til. 17.mai er vanligvis god unnskyldning for meg, venner og familie til å spise altfor mye god mat 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...