Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest happyending
Skrevet
Man kan ikke noe for hvem ens foreldre er, men hvis man på død og liv må se ned på noen i denne sammenheng må det vel være moren til MM? Som kunne velge en mann som Sven O som far til sine barn mener jeg...?

Helt seriøst, det er det styggeste noen har skrevet i denne tråden!! Moren til MM er det nydeligste mennesket man kan tenke seg.. Hun stiller alltid opp for ALLE og alle som kjenner henne liker henne.. Og hun selger ikke familien sin til se og hør som visse andre..

Jeg har endel kjennskap til dette som de fleste her ikke har.. Jeg vil ikke si så mye utover det at det koster et menneske veldig,veldig mye å bryte med foreldre.. Man har en god grunn for å gjøre det, det er ikke noe man bare gjør for morro skyld..

Når det er sagt, så syns jeg Svenno skal få gjøre som han vil jeg, så lenge han ikke tjener penger på familien sin, det er det jeg syns er usmaklig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Å figurere i Se&hør er ikke en væremåte. Der hadde han nok vært uansett som faren til MM, uavhengig av sprell.

Har du sett mange "morsomme" bilder av moren til MM i Se og Hør?

Gjest Anonymous
Skrevet

Har du sett mange "morsomme" bilder av moren til MM i Se og Hør?

Jeg leser ikke Se&rør (ser bare forsidene i kassakø). Men jeg kom til å tenke på om hun i det hele tatt var i bladet. Hva morsomme bilder angår, så antar jeg at hun ikke er helt lik eksen sin, og dermed ville det kanskje vært litt unaturlig av henne å bli med på morsomme bilder. Er du ikke enig?

Skrevet

Ja hun har det forferdelig stakkar. *doh*

Gjest seroxata
Skrevet

:frustrert::kjempesinna:

I LOVE SVEN O!

sånn.... nå skal jeg roe meg ned

Skrevet

Jeg har fjernet et par innlegg som brøt med dette i reglene.

Det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent.
Reglene våre.

Druscilla - moderator

Gjest happyending
Skrevet
:frustrert::kjempesinna:

I LOVE SVEN O!

sånn.... nå skal jeg roe meg ned

:ler: Det er ikke så vanskelig å skjønne.. Offentlig så er han jo en veldig likandes kar.. Problemet er bare at allmenheten ikke vet hva som foregår bak hjemmets fire vegger liksom.. Det er nok en god grunn til at mange ikke liker han også.. Men så lenge offentligheten ikke får vite hva som skjer, så får man vel bare gjøre seg opp en mening om folk utfra hva man faktisk får vite..

Men til en opplysning, så kan jeg si at Svenno har blitt anmeldt 2 ganger for vold mot sin tidligere kjæreste.. Dette stod i fedrelandsvennen og se og hør i forbindelse med saken mot Espen Høiby.. Jeg husker ikke om han er blitt dømt for det.. Hvorfor de ikke har slått det større opp aner jeg ikke...

Skrevet

Sier bare:

"Det er bedre å holde kjeft og la folk tro en er idiot,

en å la være og fjerne all tvil"

Gjest Rio ii
Skrevet
Sier bare:

"Det er bedre å holde kjeft og la folk tro en er idiot,  

en å la være og fjerne all tvil"

Fantastisk

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg håpe nå uansett at den nye tilveksten i Kongefamilien på et eller annet vis blir oppkalt etter morfar og stemormor.

Mitt personlige forslag er Alkis Clamydia.

Gjest happyending
Skrevet
Jeg håpe nå uansett at den nye tilveksten i Kongefamilien på et eller annet vis blir oppkalt etter morfar og stemormor.

Mitt personlige forslag er Alkis Clamydia.

Uffe :-?

Skrevet

De har det nå godt og, da ... da jeg gikk gravid og i full jobb for mange år siden så var det så vanskelig å få sykemelding at legen måtte omskrive symptomene mine for at jeg skulle ha rett til sykepenger.

Mette Marit trenger kun å føle seg kvalm og uvel - så vips - hun er fritatt for alle plikter så lenge hun ønsker...

Gjest Primula
Skrevet
Mette Marit trenger kun å føle seg kvalm og uvel - så vips - hun er fritatt for alle plikter så lenge hun ønsker...

tenkte det samme jeg også...

men jeg synes Sven O. oppfører seg dumt. Han har tydeligvis utnyttet det å bli "kjendis" og med alle dumhetene hans synes jeg ikke det er rart at MM holder seg unna. Eller dvs holder han unna.

Gjest happyending
Skrevet

tenkte det samme jeg også...

men jeg synes Sven O. oppfører seg dumt. Han har tydeligvis utnyttet det å bli "kjendis" og med alle dumhetene hans synes jeg ikke det er rart at MM holder seg unna. Eller dvs holder han unna.

Hva om hun da plutselig må kaste opp når hun er ute og representerer, hva da? Det er faktisk litt lettere for oss som jobber i butikk eller på kontor eller noe å unnskylde oss for å gå på do å spy enn henne under hennes plikter..

Gjest Leola
Skrevet

Skal forsikre deg om at det er ikke særlig kjekt å sitte i kassen i bank mens kvalmen når nye høyder - 9 timer hver dag i ni måneder. Ikke for å snakke om å måtte sitte på bussen og lukte på sitron for å klare å holde ut den tiden bussen tar til jobb ...

Venninnen min måtte jobbe helt fram til en dag hun stupte sammen på jobb - hun ble øyeblikkelig innlagt på sykehus for intravenøs næring ... og etter fødselen var hun 13 kilo lettere enn før hun ble gravid fordi hun ikke klarte å ta til seg føde ...

Mulig det er lettere å få sykemelding nå? Håper det for de som er så uheldige i svangerskapet sitt ...

Gjest happyending
Skrevet
Skal forsikre deg om at det er ikke særlig kjekt å sitte i kassen i bank mens kvalmen når nye høyder - 9 timer hver dag i ni måneder. Ikke for å snakke om å måtte sitte på bussen og lukte på sitron for å klare å holde ut den tiden bussen tar til jobb ...  

Venninnen min måtte jobbe helt fram til en dag hun stupte sammen på jobb - hun ble øyeblikkelig innlagt på sykehus for intravenøs næring ... og etter fødselen var hun 13 kilo lettere enn før hun ble gravid fordi hun ikke klarte å ta til seg føde ...  

Mulig det er lettere å få sykemelding nå? Håper det for de som er så uheldige i svangerskapet sitt ...

Joa, det kan jeg forsåvidt vært enig i.. Man bør absolutt få sykemelding når man er så plaget av kvalme at man ikke er i stand til å fullføre jobben sin, enten man er kronprinsesse eller vanlig borger liksom..

Skrevet

Det er ikke noe problem å få sykemelding når man er gravid og så kvalm at man ikke klarer jobben sin, nei.. :) Vet hvordan hun har det...

Gjest marthepia
Skrevet

Han kan ikke ha mye respekt for datteren sin?

han må da skjønne at han skjemmer ut henne...burde begynne å oppføre seg synes jeg..han finner på så mye rart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...