Gjest Formosiss Skrevet 24. april 2005 #61 Skrevet 24. april 2005 Da må du lese litt mer i mediene. For det har visserligen vært saker der om pappa'n til Marius, den nye kjæresten hans, det nye barnet(?), at Marius er hos ham og blablabla. Kanskje de ikke ber om det, nei - men det er klekkende likegyldig for meg å vite om dette, akkurat som alt med Sven O.
Gjest Melk Skrevet 24. april 2005 #62 Skrevet 24. april 2005 Da må du lese litt mer i mediene. For det har visserligen vært saker der om pappa'n til Marius, den nye kjæresten hans, det nye barnet(?), at Marius er hos ham og blablabla. Kanskje de ikke ber om det, nei - men det er klekkende likegyldig for meg å vite om dette, akkurat som alt med Sven O. Men han UTTALER seg ikke. Det er en ganske stor forskjell.
Gjest Violetta Skrevet 24. april 2005 #63 Skrevet 24. april 2005 Jeg er enig i at det er STOR forskjell på om faren til Mette Marit gjør alt han kan for å komme i media, og at andre familiemedlemmer havner i avisen helt uforskyldt. Sven O. gjør hva som helst for oppmerksomhet, det er jo tydelig. Han selger sin datters lykke for å oppnå egen lykke. De andre familiemedlemmene til Mette Marit har ikke gjort noe selv for å komme i søkelyset.
Gjest Formosiss Skrevet 24. april 2005 #64 Skrevet 24. april 2005 Nå er ikke Marius' far et familiemedlem da. :-) Men uansett, Sven O. synes sikkert bare det er festlig at folk blir så "engasjerte" av hva han gjør, og da gjør han bare mer.
Gjest Violetta Skrevet 24. april 2005 #65 Skrevet 24. april 2005 Nå er ikke Marius' far et familiemedlem da. :-) Men uansett, Sven O. synes sikkert bare det er festlig at folk blir så "engasjerte" av hva han gjør, og da gjør han bare mer. Det er vel ingen tvil om det. Men jeg synes det er synd for Mette Marit, som pga dette mister sin far.
Gjest seroxata Skrevet 24. april 2005 #66 Skrevet 24. april 2005 Sven O har vært en "lokal-kjendis" i Kristiansand i alle år. Like kjent har det vært at mannen er glad i alkohol og fest. Det er faktisk helt naturlig at dette blir "utnyttet" når man er i medienes søkelys. Disse forholdene har slottet selvfølgelig vært klar over før forlovelsen mellom Mette-Marit og Haakon ble offentlig kjent. Når de til tross for dette (og fortiden til MM) allikevel velger å gi grønt lys for giftemål så få man ta det som følger med på kjøpet. Jeg for min del synes det er enda kvalmere med "teppekongen" som står fram i media til stadighet fordi han er "reservebestefar" til Marius Hele "kongefamilien" (bortsett fra Sonja og Harald) ligner etterhvert mer og mer på en tragikomisk såpeopera i beste sendetid du sa det så bra at jeg kunne kysset deg, heheh!!
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2005 #67 Skrevet 24. april 2005 Det er da vel en orginal ienhver fam? Hun viste da om sin far før hun giftet seg. nei, slutt å si slike ting.
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2005 #68 Skrevet 24. april 2005 Hvorfor er det verre at Sven O gjør det enn at andre mannlige kjendiser gjør det? Kjendis????? Han var ingen kjendis før hans datter ble kronprinsesse, er det ikke nå heller!!! Greit nok at man ikke kan forlange at han legger om livsstilen fordi hans datter ble gift kongelig, men jeg har verken sett eller hørt om denne mannen før. Har man litt vett i "knollen" driver en voksen mann, og fremfor alt en far ikke på sånn i forhold til sitt eget barn. Han er kjøpt og betalt, og dum nok til å stille opp på alt han blir bedt om.
Gjest Gulltopp Skrevet 24. april 2005 #69 Skrevet 24. april 2005 JEg har venner som kjenner sven o' date=' og ingen av de synes han er en tulling! De omtaler han som en koselig, munter og artig fyr[/quote'] Kan godt være at han er både koselig, munter og artig ute blant folk, men nå er det faktisk ofte slik at svært mange slike personer - såkalte kule, muntre moromenn - er uspiselige hustyranner hjemme. Hva dine venner synes om Sven O, har ingen betydning i så tilfelle, de har ikke hatt ham som far.
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2005 #70 Skrevet 24. april 2005 Hvorfor er det verre at Sven O gjør det enn at andre mannlige kjendiser gjør det? Kjendis????? Han var ingen kjendis før hans datter ble kronprinsesse, er det ikke nå heller!!! Greit nok at man ikke kan forlange at han legger om livsstilen fordi hans datter ble gift kongelig, men jeg har verken sett eller hørt om denne mannen før. Har man litt vett i "knollen" driver en voksen mann, og fremfor alt en far ikke på sånn i forhold til sitt eget barn. Han er kjøpt og betalt, og dum nok til å stille opp på alt han blir bedt om. Og hvem vet om han ikke har oppsøkt diverse aviser og blekker på eget intiativ og. Skulle ikke han skrive bok om Marius for ei stund siden da?
Gjest Violetta Skrevet 24. april 2005 #71 Skrevet 24. april 2005 Jo en barnebok var det ikke? Men da må han vel ha foreldrenes tillatelse...?
Lestat Skrevet 25. april 2005 #72 Skrevet 25. april 2005 Ok, la oss nå si at denne mannen har levd på sitt vis lenge. Er da det moralsk riktig å kreve at han skal endre hele sin livsstil, fordi andre har gjort verdivalg som han i liten grad kan påvirke ? Blir ikke det nesten like ille som om han skulle nektet datteren å leve sitt liv som kronprinsesse da ?
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #73 Skrevet 26. april 2005 Kan godt være at han er både koselig, munter og artig ute blant folk, men nå er det faktisk ofte slik at svært mange slike personer - såkalte kule, muntre moromenn - er uspiselige hustyranner hjemme. Hva dine venner synes om Sven O, har ingen betydning i så tilfelle, de har ikke hatt ham som far. Så jeg regner med at du kjenner ham selv? Kjekt du er såpass komfortabel med din generaliserende og fordømmende holdning.
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #74 Skrevet 26. april 2005 Og hvor er Sveno i denne tråden? Fem sider og snart 1000 treff. Nei, kjendis er han ikke, og alt styret rundt ham har han det fulle ansvaret for...
Krølltoppen Skrevet 26. april 2005 #75 Skrevet 26. april 2005 Ok, la oss nå si at denne mannen har levd på sitt vis lenge. Hvis vi skal legge dette til forutsetning så blir det veldig hypotetisk fordi han var ikke en B-kjendis før datteren kom i rampelyset. Det er jo nettop det som er poenget! Ihvertfall for meg. Men skal vi likevel diskutere ut i fra forutsetningen om at han alltid hadde figurert i Se og Hør med ulike sprell, ja da synes jeg det er helt greit at han fortsatte. Men det er altså ikke tilfellet.
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #76 Skrevet 26. april 2005 Hvis vi skal legge dette til forutsetning så blir det veldig hypotetisk fordi han var ikke en B-kjendis før datteren kom i rampelyset. Det er jo nettop det som er poenget! Ihvertfall for meg. Men skal vi likevel diskutere ut i fra forutsetningen om at han alltid hadde figurert i Se og Hør med ulike sprell, ja da synes jeg det er helt greit at han fortsatte. Men det er altså ikke tilfellet. Å figurere i Se&hør er ikke en væremåte. Der hadde han nok vært uansett som faren til MM, uavhengig av sprell. Du og andre, derimot, mener at nå som han er blitt kjendis, må han endre personlighet. Storsinnet av dere.
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #77 Skrevet 26. april 2005 Han hadde ikke anledning til å figurere halvnaken i Se og Hør sammen med Coboylaila før MM ble kronprinsesse og da synes jeg at han, av respekt for sin datter bør holde seg unna.
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #78 Skrevet 26. april 2005 Hadde folk tiet han i hjel og latt være å skape debatt rundt han (og boikottet å kjøpe Se og Hør), ville han ikke vært en slik gullgås for Se og Hør. Det er først og fremst møkkabladet som har skapt situasjonene som "sverter" kongefamilien/MM.
Gjest seroxata Skrevet 26. april 2005 #79 Skrevet 26. april 2005 jaja, jeg liker han nå uansett jeg, oppstyr eller ikke.. han er da bare et menneske han og...
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #80 Skrevet 26. april 2005 Man kan ikke noe for hvem ens foreldre er, men hvis man på død og liv må se ned på noen i denne sammenheng må det vel være moren til MM? Som kunne velge en mann som Sven O som far til sine barn mener jeg...? Ellers trenger ingen å lure på om Sven O får betalt av Se&Hør, det er da noe alle vet. Han har jo en mobiltlf sponset av Se&Hør, slik at de kan få tak i han når som helst, hvor som helst. Han er jo ingen formuende mann, og drikker kjapt opp pengene sine. Nye historier og påfunn, sponsede sydenturer etc gjør jo at han får opprettholdt sin livsstil. Syns det er interessant som det skrives tidligere i tråden at kronprinsparet er så opptatt av samfunnets utstøtte, det blir jo litt dobbeltmoral. Men det kan vel hende de mener de har prøvd å gi Sven O nok "nye sjanser". Personlig syns jeg aller mest synd på Harald og Sonja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå