Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Seleena
Skrevet
Hvorfor er det verre at Sven O gjør det enn at andre mannlige kjendiser gjør det? :klø:

Fordi baktanken med det hele er nok for å få penger!

Gjest Anonymous
Skrevet

Fordi baktanken med det hele er nok for å få penger!

Og dette vet du helt sikkert? Du er ikke fordomsfull eller no?

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg tror ikke baktanken er bare penger, men at han nyter å være i media og få oppmerksomhet. Jeg tror det er den viktigste drivkraften i dette.

Gjest Formosiss
Skrevet

Jeg synes faktisk litt syndt i Sven O.; han gjør mye rart ja, men det kan ikke være lett å vite at datteren ikke vil ha noe å gjøre med ham, når hun helt tydelig ikke har noe i mot å ha bekjentskap med sine voldsdømte bror.

Dersom det handler om at M.M er kronprinsesse, så burde hun vel også vurdere sitt forhold til sin bror?

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg tror ikke baktanken er bare penger' date=' men at han nyter å være i media og få oppmerksomhet. Jeg tror det er den viktigste drivkraften i dette.[/quote']

Jeg tror han nyter å være seg selv. Jeg tror ikke han er en annen nå, enn før. Jeg har iallfall ikke noe grunnlag til å si noe annet.

Gjest Violetta
Skrevet
Jeg synes faktisk litt syndt i Sven O.; han gjør mye rart ja, men det kan ikke være lett å vite at datteren ikke vil ha noe å gjøre med ham, når hun helt tydelig ikke har noe i mot å ha bekjentskap med sine voldsdømte bror.

Dersom det handler om at M.M er kronprinsesse, så burde hun vel også vurdere sitt forhold til sin bror?

Forskjellen på faren og broren er at faren gjør alt for omtale i media, det gjør ikke broren.

Gjest Cerise
Skrevet

Akkurat derfor jeg syns synd på henne ja.. han hadde ikke vært kjendis hadde det ikke vært for Mette Marit. Tror også hun er oppriktig lei seg, hun har hatt en tøff nok opplevelse ved å komme inn i kongehuset (noe hun ene og alene må ta ansvar for), men det blir ikke akkurat bedre av at faren tar helt av i tide og utide.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kan ikke FATTE OG BEGRIPE at det er synd på Mette Marit. Hvorfor i alle dager er det det? Sven O. er seg selv tror jeg. Han var lokal-kjendis i Kristiansand før han ble Se & Hør kjendis som MMs far.

Mette Marit er rik og vakker, og reiser rundt og får se alt det beste verden har å tilby. Hvorfor i alle dager skulle det gjøre henne noe at faren stiller opp på bilder i dameklær????

Sven O. er seg selv på godt og vondt. Han er ikke den skarpeste kniven i skuffen, og man kan ikke forvente at han skal endre personlighet over natten, selv om datteren har blitt kronprinsesse. Som han sier: Han er med på det som er gøy. Som kjendis har han nå mulighet til å være med på mye moro, som han ellers ikke hadde hatt muligheten til. Skal han da være så oppofrende for sin datter at han skal si nei til alt han har lyst til? Hun er jo ikke akkurat vennlig mot han... Han får jo ikke treffe barnebarna sine engang, er det rart at han ikke tar mere hensyn? NEI! Jeg tror MM slekter på sin far...

Gjest Anonymous
Skrevet

SELVFØLGELIG skal sven o. få gjøre som han vil, men han kunne jo tatt litt hensyn da, det virker ikke som om han har respekt for henne i det hele tatt, det virker som om sven o. har problemer med å forholde seg til at han er far til vårt lands neste dronning.

Hadde det vært mitt barn, hadde jeg skjemtes over å oppføre meg som ham, mette Marit er jo tross alt hans datter! nei, jeg synes han virker hensynsløs, han tenker bare på seg selv!

Jeg vil leve mitt eget liv sier han, greit nok det, men det gjør vel ikke noe å dempe seg litt? det går an å ha et fint og flott liv uten å ha en sånn utagerende livsførsel som han har! han er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen nei! og det virker som om han ikke ser selv hvordan han kan forandre seg til det bedre, og likevel få et godt liv!

Gjest Formosiss
Skrevet

Forskjellen på faren og broren er at faren gjør alt for omtale i media, det gjør ikke broren.

Nei, han gjøre det for, hmm, moroskyld?

Jeg ville mye heller hatt en far som gjør noen sprøe ting enn en bror som denger kona si.

Skrevet
Jeg synes faktisk litt syndt i Sven O.; han gjør mye rart ja, men det kan ikke være lett å vite at datteren ikke vil ha noe å gjøre med ham, når hun helt tydelig ikke har noe i mot å ha bekjentskap med sine voldsdømte bror.

Dersom det handler om at M.M er kronprinsesse, så burde hun vel også vurdere sitt forhold til sin bror?

Vi vet da fint lite om hva som er skjedd innad i familien tidligere.

hadde det ikke vært for denne "SE hva kronprinsessens far gjør nå!!"-saken, så hadde jo ingen vært interessert i å lese eller skrive om ham!

Nei, min kamerat Per Larsen er liksom ikke forespurt i denne sammenheng om å ta på seg dameklær. :ler:

Skrevet

Jeg ville mye heller hatt en far som gjør noen sprøe ting enn en bror som denger kona si.

Du synes ikke det er slik at du ser det litt sort/hvitt nå?

Og at man er dømt for EN voldsepisode , betyr det at man ikke kan være grei mot andre?

At man gjør sprø ting, betyr det at man ikke kan misbruke, slå, osv?

Hadde saken stilt seg annerledes for deg om det kom frem at MM var misbrukt fra hun var liten til hun var i tenårene (tenkt eksempel!!)? Eller om hun ble regelmessig banket dritten ut av av en far i fylla? Er DET god nok grunn til ikke å ha kontakt med sin far?

Gjest Formosiss
Skrevet

Jeg støtter ikke noen form for vold, men så langt jeg har sett så har ikke det at Sven O. gifter seg med en stripper, eller kler seg i dameklær, noe med det å gjøre.

Dersom MM. hadde blitt misbrukt hadde saken stilt seg annerledes, men da hadde jeg i alle fall ikke skjønt hvorfor hun hadde beholdt kontakten med en bror som mishandler sin kone heller. At han er dømt -en- gang behøver ikke bety at det har skjedd -en- gang, sannsynligvis har det pågått en periode.

Gjest Violetta
Skrevet

Det er jo ikke broren til Mette Marit vi diskuterer, eller om hun skal ha kontakt med familien eller ikke. Det er om faren skader datteren på noe vis.

Ellers sier man jo at penger ikke gjør en lykkelig. Det tror jeg heller ikke gjelder Mette Marit, hvorfor skulle det det? Uansett hvor mange penger eller klær hun har vil hun nok alltid savne en pappa som støtter henne. Det ville jeg gjort.

Skrevet

Formossiss:

Du synes ikke du trekker litt drøye spekulasjoner nå?

:roll:

For oss som ikke er kjendiser så kan vel hans oppførsel sammenliknes med å bo på et lite sted og ha den faren som alltid sitter på puben som man kan lure til å gjøre morsomme ting så andre ler, og alle vet om det og tisker og hvisker. Kjempegøy. NOT.

Gjest gjesta
Skrevet

Men han var jo så fin! Hun bør være stolt! .... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Og hun er fremdeles dattera til Sven O selv om hun forsøker å late som hun hører til i de "finere" kretser.

Får litt mark jeg, av MM som står på tv og stryker knarkere og psyke på kinnet, og som er for fin til å la faren ha det litt morro på sine gamle dager.

Slottet burde forutsett det der, og evnt. sendt fyren i eksil hos gamla i Brasil hvis det er et sånt jævla problem.

Gjest Violetta
Skrevet
Du synes ikke du trekker litt drøye spekulasjoner nå?

:roll:  

For oss som ikke er kjendiser så kan vel hans oppførsel sammenliknes med å bo på et lite sted og ha den faren som alltid sitter på puben som man kan lure til å gjøre morsomme ting så andre ler, og alle vet om det og tisker og hvisker. Kjempegøy. NOT.

Hvem trekker drøye spekulasjoner?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes at foreldre bør ta litt hensyn til sine barn. Det er ikke egoistisk av barna å forvente det av sine foreldre, men det er egoistisk av foreldre å forvente at barna skal godta det de finner på, bare fordi det er kjekt, når dette er til skade for barna.

Foreldre er jo det nærmeste en har ved siden av sine egne barn, så hvordan føles det egentlig for MM å ha en far som er så til de grader egoistisk og tar så lite hensyn til henne i den utsatte og spesielle posisjonen hun befinner seg i. Jeg vet ihvertfall hvordan jeg ville ha reagert! Det må være tøft å ha en sånn far som gjør seg selv til latter på denne måten.

I stedet for å støtte henne og være lojal overfor henne, som en ville ha forventet av en forelder, gjør han alt for å komme i rampelyset og dermed indirekte skade henne. En kan jo lure på hvordan han tidligere opptrådte overfor henne når hun hadde behov for hjelp og støtte, når han nå opptrer på denne måte!

Og så klager han over at han ikke får se barnebarna!

Synes han bør gjøre seg fortjent til det! Noen besteforeldre bør barn vernes mot!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...