magolia Skrevet 21. april 2005 #1 Skrevet 21. april 2005 Sven O gjør det jammen ikke lett for jenta! http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/kjendis...ticle378039.ece
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2005 #2 Skrevet 21. april 2005 :o Men seriøst: fyren burde beskyttes mot seg selv, det burde ikke være lov til å lage reportasjer om ham når han anstrenger seg sånn for å drite ut både seg selv og kronprinsessen :o
Gjest Bellatrix Skrevet 21. april 2005 #3 Skrevet 21. april 2005 Hvorfor er det verre at Sven O gjør det enn at andre mannlige kjendiser gjør det? :klø:
*M* Skrevet 21. april 2005 #4 Skrevet 21. april 2005 Hvorfor er det verre at Sven O gjør det enn at andre mannlige kjendiser gjør det? :klø: Tenkte jeg også!
Gjest sexysadie Skrevet 21. april 2005 #5 Skrevet 21. april 2005 Jeg begynner seriøst å fatte hvorfor hun ikke gidder ham, for han der er da virkelig litt vel forhånet.
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #6 Skrevet 22. april 2005 Hvorfor er det verre at Sven O gjør det enn at andre mannlige kjendiser gjør det? :klø: Fordi hans datter er i en meget utsatt posisjon. Det er det som er forskjellen. Kan ikke være lett å være konprinsesse med den dusten til far.
Gjest ATA ikke innlogget Skrevet 22. april 2005 #7 Skrevet 22. april 2005 Syns faktisk ikke at det gjør noe akkurat i dette tilfellet. Det er jo for et veldig godt formål, sånn sett er det jo i den humanitære ånden som Mette Marit og krompen har. Nå vil jeg si at det finnes tusen andre ting som jeg anser som langt mere pinlig å gjøre enn å ta på seg noen klær. Ta av seg klær, f.eks. Og jeg er ikke så prippen at jeg dør av å se to menn i kvinneklær heller.
Gjest SumoBryter Skrevet 22. april 2005 #8 Skrevet 22. april 2005 :ler: Men jeg syns ikke synd på henne, hun har funnet sin livs kjærlighet og en formue på engang (kan man ha det bedre). Hun er sikkert lykkelig samme hva hennes far finner på
Gjest Violetta Skrevet 22. april 2005 #9 Skrevet 22. april 2005 Jeg tror hun er oppriktig lei seg. Tenk å ha en far som ikke unner henne å ha det bra sammen med sin kjære, men som heller skaffer seg oppmerksomhet på hennes bekostning. Jeg er glad jeg ikke har en sånn far.
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #10 Skrevet 22. april 2005 Jeg tror hun er oppriktig lei seg. Tenk å ha en far som ikke unner henne å ha det bra sammen med sin kjære' date=' men som heller skaffer seg oppmerksomhet på hennes bekostning.[/quote'] Hvordan vet du at han ikke unner henne å ha det bra? Hvorfor skal hans liv endres fordi hun har en spesiell posisjon? Hadde du forventet at foreldre til et ektefelle skulle forandre seg på grunn av den andres familie? Vil si det er ganske egoistisk av ektefellene å forvente det.
Gjest Madam Felle Skrevet 22. april 2005 #11 Skrevet 22. april 2005 Fordi hans datter er i en meget utsatt posisjon. Det er det som er forskjellen. Kan ikke være lett å være konprinsesse med den dusten til far. Har han valgt at hun skulle bli kronprinsesse? Må hele familien snu opp ned på alt, fordi et av barna velger å bli kronprinsesse? Beklager, men jeg klarer ikke å synes synd på henne. Hun gjorde sitt valg, og han må få velge å gjøre det han vil.
Gjest Violetta Skrevet 22. april 2005 #12 Skrevet 22. april 2005 Han er jo blitt kjendis på hennes bekostning. Hvem hadde hørt om Sven O. før Mette Marit traff kronprinsen? Og hvem snakker om ektefeller?
MiniMjau Skrevet 22. april 2005 #13 Skrevet 22. april 2005 Hvorfor er det verre at Sven O gjør det enn at andre mannlige kjendiser gjør det? :klø: Fordi Sven O ikke er noe kjendis. Han er kronprinsessens far og kunne ha anstrengt seg litt mer med å oppføre seg. Greitt at han gifter seg med en stripperske og tar seg en øl i ny og ne, men han burde kanskje ha satt en grense ett sted?
Mossa Skrevet 22. april 2005 #14 Skrevet 22. april 2005 Jeg unner ingen å ha en far som driter seg ut i media!! Men synes ikke det er verre fordi hun er kongelig.
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #15 Skrevet 22. april 2005 Må hele familien snu opp ned på alt' date=' fordi et av barna velger å bli kronprinsesse? [/quote'] Det er jo akkurat det han har gjort, snudd opp ned på alt fordi hun har blitt kronprinsesse. Det er patetisk. Hvis noen av mine ukjente venner har hatt en far som hadde oppført seg som Sven O hadde jeg hatt virkelig medfølelse med dem også. Stakkar Mette-Marit.
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #16 Skrevet 22. april 2005 Hvordan var han før? Siden du vet han har snudd opp ned på alt, mener jeg.
Gjest Violetta Skrevet 22. april 2005 #17 Skrevet 22. april 2005 Hva er det som gjør at man ikke skal få medfølelse fordi man er kongelig eller har hatt litt flaks her i livet, slik Mette Marit har? Å ha en slik far er ikke noe jeg hadde unnet noen, hverken kjente eller ukjente.
aline Skrevet 22. april 2005 #18 Skrevet 22. april 2005 jeg synes virkelig det er synd at det er slik det er for Mette marit og hennes far, det kan ikke være enkelt for henne, og det ser helt klart ut som det er kjempemorsomt for ham. han er ingen kjendis utover å være Mette Marits far, så å sammenligne ham med andre kjendisser og ikke synes det skal falle tilbake på Mette Marit blir litt feil slik jeg ser det. Han er kjent i media og norge KUN fordi han er faren til kronprinsessen!! SELVSAGT går dette utover Mette Marit!! hadde det ikke vært for denne "SE hva kronprinsessens far gjør nå!!"-saken, så hadde jo ingen vært interessert i å lese eller skrive om ham! nå synes jeg forøvrig ikke denne saken var det værste, han støtter ihvertfall ett godt formål, selv om han selv uttaler at han "er med på alt som er moro"... så jeg vet ikke om det er saken han gjør det for men.... men ja, jeg synes det er trist at Mette Marit skal slite slik med faren sin. og hun valgte å følge hjertet, det vil vel ikke si at hun egentlig ønsket eller drømte om å bli kronprinsesse? jeg tror ikke bare det er en velsignelse, selv om hun har masse ekstra muligheter og penger.
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #19 Skrevet 22. april 2005 Jeg synes litt "synd" på Mette Marit, men Sven O er jo et selvstendig menneske med ansvar for sitt eget liv. Om det påvirker M M negativt, er jo det dumt, men hennes far har jo rett til et eget liv han også. Selv om han ble kjent på grunn av henne, og selv om hans datter kanskje ikke liker det han gjør.
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #20 Skrevet 22. april 2005 Sven O er jo et selvstendig menneske med ansvar for sitt eget liv. Om det påvirker M M negativt' date=' er jo det dumt, men hennes far har jo rett til et eget liv han også. [/quote'] Selvfølgelig har han rett til et eget liv. Det er bare det at jeg ikke har sans for folk som ikke tar hensyn noen andre. Sven O har dukket opp i media på grunn av MM, det kan være han alltid har vært teit, men før kunne han ikke være teit på fremsiden av aviser og ukeblader. Han må jo bruke halve livet sitt på å være i media, det kunne han ikke før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå