AnonymBruker Skrevet 7. juni 2019 #61 Del Skrevet 7. juni 2019 Ja. Jeg var kanon hele påsken. Anonymkode: 06e9f...ed9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PepsiFlax Skrevet 7. juni 2019 #62 Del Skrevet 7. juni 2019 (endret) . Endret 30. april 2020 av PepsiFlax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #63 Del Skrevet 8. juni 2019 Har ikke lyst på alkohol før tidligst tre-fire tiden på ettermiddagen. Om jeg har drukket alkohol dagen før er det svært sjelden jeg drikker før utpå kvelden. Anonymkode: fd27f...4b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #64 Del Skrevet 8. juni 2019 I mine yngre dager drakk jeg gjerne til lunsj ja. Med barn, tar jeg kanskje et glass øl til middagen bare. Jeg tåler lite til vanlig, og da enda mindre i varmen. Men nå har jeg ikke drukket på snart 3 år (tror jeg det blir) Anonymkode: f87da...f28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 9. juni 2019 #65 Del Skrevet 9. juni 2019 Nei, drikker ikke alkohol. Samboeren min kan godt ta seg en øl til lunsj. Så lenge vi ikke har barn tenker jeg det er helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #66 Del Skrevet 9. juni 2019 Sjelden. Å drikke på dagen er som å få en knyttneve i ansiktet. Helt svinete og må bare legge meg. Veldig ubehagelig. Venter til kvelden med å ta en øl eller drink. Anonymkode: 23d35...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå