Gå til innhold

Mayor Pete buttigieg den demokratiske president kandidaten?


Gjest PaN

Anbefalte innlegg

2 hours ago, jabx said:

Dette blir for dumt. Du slenger bare ut slagord og faktafeil.

Hva er feil? Jeg ser du skriver ganske emosjonelt her, men jeg har henvist det du har spurt om.    

Quote

Det hele koker ned til at Sanders' politikk er overveldende populær, og spesielt blant demokratiske velgere. Over 80% av demokratiske velgere støtter M4A. Også et flertall av republikanske velgere støtter de.

Gratist ting som ikke kan betales, er alltid populært før regningen kommer. 

Quote

Sanders satte ny rekord i donasjoner fra privatpersoner. Det er også rekordmange som har stilt opp som frivillige for kampanjen hans. Nesten halvparten av donorene var nye, altså ikke folk som hadde donert til kampanjen hans før (2016).

Virkelig? Kan du vise meg det, jeg vet han har grasrots støtte ellers kan jeg ikke se at han har så stor støtte.  

Quote

Når det gjelder uttrykket "demokratisk sosialist" så er det en avsporing. Han er ikke rent faktisk en demokratisk sosialist, men derimot en sosialdemokrat. Han og andre bruker uttrykket feil, men det endrer altså ikke det faktum at han ikke er sosialist.

Han har kalt seg det, han støttet Hugo, Castro, ferierte i Sovjet og driver kampanjer om sosialisme (medicare og fri skole). Hva får deg til å tro han ikke er sosialistisk eller støtter sosialisme?       

Quote

Og jo, amerikanere vil spare penger på M4A fordi de ikke lenger må betale i dyre dommer for forsikringer som skal gi gigantiske overskudd til private forsikringsselskaper, samt alt det andre de må ut med i tillegg til at dekningen av disse forsikringene ofte er svært dårlig.

Nei, jeg sitter midt i smørøyet jeg sier til deg av egen erfaring at staten gjør alt 10 ganger vanskeligere og setter inn tullinger i topp stilinger som burde ikke være der. Hadde vi bilt kjørt som tannlege standen så hadde vi spart den enorme mengden av papair, ekstra arbeid og ekstremt dårlige beslutninger som blir tatt over hodet våres. Å sette staten til å styre noe som de ikke forstår og sitter langt ifra legestanden og de andre på gulvet er ikke bra.          

Quote

AOC har ikke gjort noe galt, og hun skremmer vannet av høyresiden (og de korrupte såkalt-senter-demokratene).

De korrupte senter demokratene som utgjør sa 95% av dem og AOC ifra justice democrats er bokstavelig 5 personer. Åke som om har gjort noe galt eller ikke, hun har en "sjef av staben" som hvitvasket donasjons penger i egen privat firma. Der hun satt i styre, tror ikke hun slipper helskinnet med mindre hun gjør en avtale med korrupt Pelosi.

Om du setter din lid til AOC kommer du bli ganske skuffet etter vært. 

Endret av ElinX0Xpoliti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...