Gå til innhold

Venninne som spiller data


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går du tur fra du kommer hjem til du legger deg? Det er sosialt. Det kan du ganske enkelt ikke si noe på.

Anonymkode: 63ad6...f86

Nei, jeg trener, driver med husarbeid og snakker med folk :) Lærer ting. Spill er for BARN, ikke voksne. Jeg er motstander av brettspill og jeg. 

Anonymkode: 64d03...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forresten, er det ikke sånn at mange drapsmenn har drevet med gaming? Skoleskytinger i USA bl.a 

Anonymkode: 64d03...2df

Kan være, men de færreste gamere blir galne mordere altså 😂 At denne venninna i 30 åra som gamer skal sammenlignes slik er rimelig søkt.  

Hvordan forsvarer du din egen bruk av Internet da ts? Surfer på KG for å snakke ned veninna di og andre gamere?? 

Som sagt, noen av oss gamer istedet for å se på tv. Hvorfor skal det ene være bedre enn det andre??? 

Ta en titt i speilet takk!!

 

Anonymkode: 0b4cd...ee8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Forresten, er det ikke sånn at mange drapsmenn har drevet med gaming? Skoleskytinger i USA bl.a 

Anonymkode: 64d03...2df

:laugh: 

Herregud. Nei.

Anonymkode: 5a888...7ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det viktig for deg å fotelle andre mennesker hva de skal bruke tiden sin på?

Anonymkode: 5a888...7ef

Folkeopplysning kalles det. Og med ønske om sunnere livsstil, og gjøre folk mer sosiale. 

Anonymkode: 64d03...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg trener, driver med husarbeid og snakker med folk :) Lærer ting. Spill er for BARN, ikke voksne. Jeg er motstander av brettspill og jeg. 

Anonymkode: 64d03...2df

Ah, jeg forstår. Du har rett og slett ikke skjønt det.

Da er du unnskyldt:-)

Anonymkode: 94273...aad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, jeg trener, driver med husarbeid og snakker med folk :) Lærer ting. Spill er for BARN, ikke voksne. Jeg er motstander av brettspill og jeg. 

Anonymkode: 64d03...2df

Wordfeud også?

Anonymkode: 5a888...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forresten, er det ikke sånn at mange drapsmenn har drevet med gaming? Skoleskytinger i USA bl.a 

Anonymkode: 64d03...2df

Gud bedre som jeg er drittlei det argumentet. "Gal Person spilte spill, det er sikkert derfor Gal Person er gal!"

Vel, det er uendelig mye vold og sex på tv også. Game of Thrones, True Blood etc er ikke akkurat for sveklinger. Finn en eneste episode hvor alle holder seg påkledd og ingen dør groteskt med cgi og solbærblanding som fake blod. Bare en episode.

Forøvrig vil jeg gjerne vite hva du tror var favorittspillet til Jack the Ripper eller H. Holmes. Med tanke på hvor hinsides sinnsyke og sadistiske de var i sine handlinger må de jo helt klart ha spilt dataspill som inspirerte dem så kraftig. :rolleyes:

Sosialt er det ihvertfall å spille dataspill. Spesielt MMO. Jeg har to kompiser som besøker meg hver eneste jul og feirer med gubben og meg. Begge har jeg mødt via World of Warcraft. Den ene fra England, den andre fra Australia (bor på Lillehammer nå). Dette er mennesker jeg aldri ville ha møtt hadde det ikke vært for dataspill.

Også er det selvsagt.. historien om Mats.
https://www.nrk.no/dokumentar/xl/forst-da-mats-var-dod_-forsto-foreldrene-verdien-av-gamingen-hans-1.14197198?fbclid=IwAR2p7F28VowSqamxWyuInPF5XNnEujyE-ZJS6pEiGKlgNLUOnTr5Z10dv6k

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Folkeopplysning kalles det. Og med ønske om sunnere livsstil, og gjøre folk mer sosiale. 

Anonymkode: 64d03...2df

Du kan ikke kalle trening og turgåing en sosial aktivitet. De fleste som bedriver det har ikke mulighet til å bedrive intellektuelle samtaler samtidig som de går alene eller sitter på spinningtimer og spinner i vei som en galning. Når jeg går tur og trener liker jeg ikke å ha andre med meg for å prate, så det er hvertfall ikke sosialt.

Anonymkode: 5a888...7ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Noensommegher?

Kom deg ut og få litt påskesol på fleskesvoren! :sol:

Endret av Noensommegher?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folkeopplysning kalles det. Og med ønske om sunnere livsstil, og gjøre folk mer sosiale. 

Anonymkode: 64d03...2df

Hvorfor er det så viktig at folk blir mer sosiale? 

Anonymkode: 4ed55...0cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er noe galt i å spille! 

Anonymkode: 97c6a...23a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Voksne som gamer er bare patetisk. Tror mange gamere har en diagnose.  

Anonymkode: 64d03...2df

Gratulerer. Du har helt rett i at alle gamere må ha en diagnose. Selv har jeg diabetes type 1.

Ellers er jeg frisk som en fisk og har et sosialt liv ved siden av 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg trener, driver med husarbeid og snakker med folk :) Lærer ting. Spill er for BARN, ikke voksne. Jeg er motstander av brettspill og jeg. 

Anonymkode: 64d03...2df

Hate to break it to you men jeg som gamer gjør det samme som deg. Husarbeid, trening og sosial omgang med venner og familie er rimelig standard i folks liv. Det er også vanlig å ha hobby, så der skiller du deg ut.

 

Ønsker deg lykke til i din kamp mot verden og virkeligheten.

Anonymkode: 63ad6...f86

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg trener, driver med husarbeid og snakker med folk :) Lærer ting. Spill er for BARN, ikke voksne. Jeg er motstander av brettspill og jeg. 

Anonymkode: 64d03...2df

Å være motstander av brettspill er meget spesielt 😂 å mislike det, forståelig (så vidt....) men motstander???  Du mener andre har diagnoser,  men jeg tror du bør sjekke deg selv først...

Anonymkode: 0b4cd...ee8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gamer 3-4 kvelder i uka. Tenker at gaming er bedre enn tv-titting. Når man spiller er man en aktiv deltaker. Man må stadig lære nye ting. Man holder språkferdigheter ved like. Det er sosialt, man blir kjent med andre og får nye venner. Selv traff jeg kjæresten min i onlinespill for over 10 år siden. Damer som gamer er som regel ikke single lenge, med mindre de ønsker det selv. Tror du kan ta det helt med ro angående venninnen din. :)

Anonymkode: fe203...d77

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er asosialt (og nei jeg ser ikke på det som sosialt, bare fordi man chatter med andre mens man spiller) og umulig kan være sunt. Fint på noe mer konstruktivt, dra og tren, gå tur eller noe. Komme seg ut i frisk luft. 

Anonymkode: 64d03...2df

Håndarbeid, frimerker, bygge modellbiler osv osv er heller ikke særlig sosialt. Men dette er hobbyer som har eksistert i en evighet, men det er ikke patetisk, er det vel?

Og du forstår kanskje at det er mulig å game, itillegg til å gjøre ting som trene, gå tur osv? Eller? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av nysgjerrighet, hvilke spill spiller dere? 

Anonymkode: da86d...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Av nysgjerrighet, hvilke spill spiller dere? 

Anonymkode: da86d...4a0

For min del er det Pubg, BF, apex og cod. I perioder assassins creed eller noe ala det.

Anonymkode: 63ad6...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt, spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...