Gå til innhold

Hun ville ikke møtes allikevel..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Greit at du vil være åpen, men det er altfor tidlig etter bare 7 meldinger og komme med sånne betroelser. Jeg mener man bør vente med sånt til man har møttes noen ganger og har blitt godt kjent.

Anonymkode: c3ce6...156

Jeg fikk inntrykk av at hun spurte, uten å egentlig spørre om noe helt sikkert ville vite. Da fikk hun et ærlig svar. 

Når man kjenner hverandre fra før når vi drar på date, er det større sannsynlighet for at det skal vare. 

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger da virkelig ikke å servere alt med en gang likevel! Det er dette man dater for en stund. Man blir kjent! Etter noen få meldinger er det ikke ok å fortelle svært personlige ting. Hun ble kanskje ikke skremt av det, men kanskje skremt at du har så lav sosial intelligens at du ble så personlig så altfor tidlig. Det fremstår needy. 

Anonymkode: 8d46f...000

Hun ble ikke skremt av intelligensen min. Den er allerede over gjennomsnittet og det er ingenting å være redd for der. Ikke er jeg needy heller. 

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun inviterte ikke deg med på noe som helst! Du inviterte deg selv. Hun fortalte deg bare om hobbyen sin og sa at du bør prøve, ikke at du bør bli med. 

Anonymkode: 2278d...845

Hun åpnet og la til rette for at jeg skulle dele ting og spørre om å møtes. 

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man får ikke noe tilknyttning før man har møtt hverandre uansett 😅

Anonymkode: 2278d...845

Joda.

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du at noen skal møte deg av årsak at de føler at de skylder deg det å møtes?

Anonymkode: d829e...042

Møter hun meg et det fordi hun ville. Men det ville hun visst ikke allikevel. Snakk om å lure folk og tråkke på dem etterpå. De fortjener å bli blokkert. 

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gud hjelpe meg, jeg tror det er veldig bra at den dama ikke møtte TS. Ts, du virker kontrollerende, needy, creepy og klein.

Anonymkode: 2278d...845

Forklar hvorfor jeg er det..

Ts. 

Anonymkode: 3393f...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så rart..:ironi:

Slutt å fortell personlige ting til folk du ikke kjenner!

-det viser dårlig dømekraft, og dårlig Eq

-det kan bli brukt mot deg

 

Anonymkode: 5574c...acb

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, loveli said:

Hvis dette er den samme TS som skrev om et "vennskap som ble like raskt brutt ned", så vær vennlig å ikke fôre trollet folkens. Dette troller spiser nemlig ikke gråstein, det irriterer gråstein på seg.

Og hvis du TS ikke er TS fra den tråden, søk den opp. Les og lær. La folk være i fred hvis de vil være i fred. Ikke prøv å tolk dem, la de bare være. Ikke grav deg ned, gå videre. Ikke la folk skuffe deg, ta lærdom av dem. Ikke la én situasjon, ett menneske få deg til å tro at du kjenner alle situasjoner og mennesker. Bare lær, fortsett å lære og ha et åpent sinn og gå videre.

Tenkte umiddelbart på det samme.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakk om å lure folk og tråkke på dem etterpå.

Hva lurte hun deg med og  hva mener du at hun gjorde når hun tråkket på deg?

Anonymkode: d829e...042

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Tenkte umiddelbart på det samme.

Jeg har ikke skrevet den tråden. Hvilke likheter har vi siden dere påstår det?

Ts. 

Anonymkode: 3393f...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Snakk om å lure folk og tråkke på dem etterpå. De fortjener å bli blokkert.

Ts. 

Anonymkode: 3393f...c4f

Hun ville jo ikke møte deg og hadde nok ingen intensjon om å kontakte deg igjen. Så at hun er blokkert gir hun nok beng i. Om hun i det hele tatt har fått det med seg.

Anonymkode: c3ce6...156

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ikke skrevet den tråden. Hvilke likheter har vi siden dere påstår det?

Ts. 

Anonymkode: 3393f...c4f

Creepy, needy og med en byttehandel-tilnærming ovenfor sosiale interaksjoner.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg delte et par personlige ting som jeg har slitt med i livet mitt, og spurte om hun ble skremt bort. 

Anonymkode: 3393f...c4f

hva er romantisk med det?

Anonymkode: 3b33f...4e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta det så tungt. Det var ikke meningen likevel. Har selv pratet med folk, blitt enige om å treffes, så plutselig er de vekk. Ikke noe å la gå innpå seg. 

Anonymkode: 75eb4...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Svar til begge:

De personlige tingene jeg fortalte om handlet om et par tunge perioder som jeg har hatt tidligere i livet. Hun spurte ikke direkte om det, men jeg valgte å dele fordi jeg vil investere i henne og ha en åpen dialog om alt mulig. Bedre det enn å holde ting skjult for hverandre mener da jeg. 

Ts. 

Anonymkode: 3393f...c4f

Alt til sin tid. Ikke alt passer seg etter syv meldinger.  Å hun ledet ikke ann til å møtes. Du delte for tidlig og for mye.  Sånt tar man ansikt til ansikt når man kjenner hverandre bedre.  

Anonymkode: 0b022...80c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Svar til begge:

De personlige tingene jeg fortalte om handlet om et par tunge perioder som jeg har hatt tidligere i livet. Hun spurte ikke direkte om det, men jeg valgte å dele fordi jeg vil investere i henne og ha en åpen dialog om alt mulig. Bedre det enn å holde ting skjult for hverandre mener da jeg. 

Ts. 

Anonymkode: 3393f...c4f

Helt innafor å ville dele ting med en du vil satse på, men dette var altfor tidlig!! Jeg skjønner godt hun ombestemte seg vedr å møte deg. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette MÅ være samme fyr som har skrevet «nylig oppstartet vennskap brutt like fort ned igjen»  😂😂

Anonymkode: 99641...478

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Svar til begge:

De personlige tingene jeg fortalte om handlet om et par tunge perioder som jeg har hatt tidligere i livet. Hun spurte ikke direkte om det, men jeg valgte å dele fordi jeg vil investere i henne og ha en åpen dialog om alt mulig. Bedre det enn å holde ting skjult for hverandre mener da jeg. 

Ts. 

Anonymkode: 3393f...c4f

Syv (7) meldinger på Tider, og du er klar for "å investere i henne"! :blink:

 

Anonymkode: e066f...de3

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gjør alle kvinner en tjeneste og hold deg unna oss.

Anonymkode: 644fe...e11

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da et massivt hylekor mot TS.  Dette er en skuffet gutt/mann. Og det er det lov til når ens håp og forventninger ikke blir innfridd. Jeg vil likevel slutte meg til noe som er sagt her og det er å dele personlige utfordringer for tidlig. Jeg tenker at om noen jeg snakker meg deler slikt for tidlig så må det være en viktig del av livet til vedkommende. I løpet av syv meldinger så får man ikke sagt så mye. Om da noen av disse meldingene inneholder informasjon om problemer den ene har/har hatt så ville nok jeg tenkt at det er noe som tar for stor plass. Hold igjen litt neste gang. Det er mye lettere å akseptere ting dersom dere har blitt godt kjent først. Lykke til! :)

Anonymkode: 56464...54d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare gjør alle kvinner en tjeneste og hold deg unna oss.

Anonymkode: 644fe...e11

Fint om du legger ut navn og bilde, så veit jeg i alle fall en jeg skulle holdt meg langt unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RoH skrev:

Fint om du legger ut navn og bilde, så veit jeg i alle fall en jeg skulle holdt meg langt unna. 

Du hadde rømt du også om en kvinne gjorde sånn mot deg. 

Anonymkode: 644fe...e11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sånn her nye incels ser dagens lys. De generaliserer, oppfører seg på en måte som de selv mener damer burde like (og ikke faktisk liker) for så og føle at verden skylder dem noe. Hvis du fortsetter sånn her, med å aktivt prøve å skremme bort folk, for så å ta det som et digert personlig nederlag når de avviser deg + skylder på at kvinner er fæle, da blir du fort ensom og bitter. 

Anonymkode: 5fbdf...daa

Det er helt feil å kalle meg incels. Jeg er i motsetning til de en snill og god person som ser det beste i folk (jeg hadde tillit til henne og valgte å dele for å komme nærmere), da er det sannsynlig større mulighet for at hun tørr å møte meg. 

Men det ble selvfølgelig tatt opp i verste mening, slik kvinner ofte gjør. 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å så rart..:ironi:

Slutt å fortell personlige ting til folk du ikke kjenner!

-det viser dårlig dømekraft, og dårlig Eq

-det kan bli brukt mot deg

 

Anonymkode: 5574c...acb

Det ble brukt mot meg når hun ikke hadde lyst til å møte meg. 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva lurte hun deg med og  hva mener du at hun gjorde når hun tråkket på deg?

Anonymkode: d829e...042

Hun lurte meg til å fortelle ting ved å legge opp til det. Når hun skrev at jeg burde prøve hobbyen hennes en dag, så jeg på det som en invitasjon (tok en sjans og la opp til et møte), så hadde hun plutselig ombestemt seg.

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun ville jo ikke møte deg og hadde nok ingen intensjon om å kontakte deg igjen. Så at hun er blokkert gir hun nok beng i. Om hun i det hele tatt har fått det med seg.

Anonymkode: c3ce6...156

Hun har nok merket det. Når hun sendte en melding forventer hun sikkert et svar. Det svaret hun fikk var at a var blokkert. Da fikk hun kjenne på hvordan det var å bli avvist. Regner med at hun hadde trodd at jeg skulle kjempe for henne. 

8 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Creepy, needy og med en byttehandel-tilnærming ovenfor sosiale interaksjoner.

Næh!..

Anonymkode: 3393f...c4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør to ganger i løpet av sju meldinger om hun blir skremt bort? Ikke veldig rart om hun blir skeptisk.

Neste gang, hvis du absolutt må dele "skremmende" ting før man faktisk har møttes, så er det mye lurere å formulere spørsmålet annerledes. "Hva tenker du om det?" for eksempel.

Spørsmålet "blir du skremt av det?" er et fryktelig ledende spørsmål. Nesten alle høflige mennesker vil jo si "nei" for å ikke være komplett ond mot en person som har delt noe personlig.

Og i fremtiden: Både du og personen du snakker med har alltid rett til å ombestemme seg om hvorvidt et "forhold" skal fortsette, uavhengig av hvilken grunn. Det gjør ikke personen til en dårlig person.

Synes at hun var ekstremt ryddig. Hun tenkte litt på saken og sa faktisk i fra til deg at hun ikke følte at dette var en greie hun ville noe mer. Ikke noe ghosting og usikkerhet. Veldig ryddig!

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...