Gå til innhold

Seriøst eller damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Stolt av å være et troll som lever for å prøve å "trigge" kvinner på nettet? Stakkars deg om det er bare sånn du får oppmerksomhet fra kvinner på. For en "morsom hobby" du har, virkelig meningsfullt og utviklende for livet ditt må jeg si :sarkasme:
Tenker du bare ble tatt på kornet og avslørt de elendige holdningene dine jeg, så da må du late som du tulla eller gikk inn for å provosere . Samme greia som med rasister som drar rasistspøker og ingen ler fordi det er drit dårlig holdning og han som dro spøken prøver seg med "jeg bare kødda da......" for prøve å ikke bli avslørt som den rasistdritten han er. 

 

Anonymkode: 4c9d7...2be

Det var da voldsomt som jeg hisset deg opp! Haha. Jeg er ikke noe kranglefant, så dette gidder jeg ikke. Så for å forklare "vitsen" (eller trollingen om du vil):

Jeg setter ord på følelsen som får ts til å skrive det idiotiske innlegget han skriver. Han har neppe innsett det selv, men reaksjonen hans på at disse jentene er ufiltrerte rundt han bunner i usikkerheten hans rundt jenter.

Anonymkode: 88134...79f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, AnonymBruker said:

Det var da voldsomt som jeg hisset deg opp! Haha. Jeg er ikke noe kranglefant, så dette gidder jeg ikke. Så for å forklare "vitsen" (eller trollingen om du vil):

Jeg setter ord på følelsen som får ts til å skrive det idiotiske innlegget han skriver. Han har neppe innsett det selv, men reaksjonen hans på at disse jentene er ufiltrerte rundt han bunner i usikkerheten hans rundt jenter.

Anonymkode: 88134...79f

Jeg tok, i det minste, humoren (og poenget) umiddelbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Du ville dødd om du skulle bevegd deg nordpå.

Haha, skulle til å si det samme 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg tok, i det minste, humoren (og poenget) umiddelbart.


Det er ikke noe humor i nedverdigende holdninger. 

Anonymkode: 4c9d7...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:


Det er ikke noe humor i nedverdigende holdninger. 

Anonymkode: 4c9d7...2be

Du har virkelig ikke fått med deg sarkasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I gidd not give deg noen advices, since you bruker så many american ord.

Anonymkode: 78c42...0f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at du tar det ille opp for dette betyr jo at ingen av dem ser på deg som en potensiell partner på noen som helst måte. En sånn jentegjeng hadde jeg ikke greid å være i, selvtilitten og manndommen min hadde sakte, men sikkert blitt knadd sammen til en ert og rullet ut av kroppen min til jeg satt igjen der som "en av jentene". Finn deg ny gruppe!

Anonymkode: 88134...79f

Så du kan bare jobbe med jenter som er betatt av deg? Wtf? Finne seg ny gruppe? Det er jobben hans...

Anonymkode: dca8e...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Du har virkelig ikke fått med deg sarkasme.

Sarkasme skal være humoristisk så jeg spør igjen, hva er morsomt med nedverdigende holdninger? 
Det var ingenting humoristisk med det han skrev, han skrev jo at det bare var å finne seg ny vennegjeng for det å henge med jenter som ikke så på han som noe partnermateriale var bortkasta. Ergo kun se på kvinner som seksuelle objekter og ikke mennesker. Æsj er faen så dritt lei dere mannfolka her inne

Anonymkode: 4c9d7...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sarkasme skal være humoristisk så jeg spør igjen, hva er morsomt med nedverdigende holdninger? 
Det var ingenting humoristisk med det han skrev, han skrev jo at det bare var å finne seg ny vennegjeng for det å henge med jenter som ikke så på han som noe partnermateriale var bortkasta. Ergo kun se på kvinner som seksuelle objekter og ikke mennesker. Æsj er faen så dritt lei dere mannfolka her inne

Anonymkode: 4c9d7...2be

Her gjør du det enda tydeligere at du ikke forstår hva sarkasme er. Jeg ironiserer over de nedverdigende holdningene. Noen forstår humoren, andre ikke - men sarkasmen bør være åpenbar (i hvert fall når den er forklart).

Det pussige her er at du og jeg er helt enige om det viktige: holdningene. 

Anonymkode: 88134...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her gjør du det enda tydeligere at du ikke forstår hva sarkasme er. Jeg ironiserer over de nedverdigende holdningene. Noen forstår humoren, andre ikke - men sarkasmen bør være åpenbar (i hvert fall når den er forklart).

Det pussige her er at du og jeg er helt enige om det viktige: holdningene. 

Anonymkode: 88134...79f


HVA ER DET DU IKKE SKJØNNER MED AT DET IKKE ER NOE HUMOR I RÆVA HOLDNINGER? 
DU BLE AVSLØRT I DE RÆVA HOLDNINGENE DINE OG PRØVER Å SLIPPE UNNA MED Å SI DET VAR HUMOR
DU KLARER IKKE ENGANG FORKLARE HVA SOM ER MORSOMT MED DET 
DET ER DU SOM IKKE FORSTÅR 
JEG FORSTÅR HVA SARKASME ER OG NÅ BRUKER DU NEDVERDIGENDE HERSKETEKNIKK PÅ MEG OGSÅ 
DET BØR VÆRE ÅPENBART AT DET ER IKKE NOE MORO MED NEDVERDIGENDE HOLDNINGER 
STÅ FOR AT DU DREIT DEG UT OG HAR RÆVA HOLDNINGER I STEDET FOR Å VÆRE FEIG Å PRØV Å LAT SOM AT DU KØDDA NÅR DU SKJØNTE DET IKKE VAR KULT. 

Anonymkode: 4c9d7...2be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Sarkasme skal være humoristisk så jeg spør igjen, hva er morsomt med nedverdigende holdninger? 
Det var ingenting humoristisk med det han skrev, han skrev jo at det bare var å finne seg ny vennegjeng for det å henge med jenter som ikke så på han som noe partnermateriale var bortkasta. Ergo kun se på kvinner som seksuelle objekter og ikke mennesker. Æsj er faen så dritt lei dere mannfolka her inne

Anonymkode: 4c9d7...2be

Nå må du rulle inn puppene. (Se, det var et tegn på en ræva holdning.)

Poenget til innlegget var jo nettopp å vise hvor på tryne holdningene til TS er, via en blanding av stråmannsargumentasjon og sarkasme. Dermed er det tydelig at ABen som skrev innlegget ikke deler de meningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker said:


HVA ER DET DU IKKE SKJØNNER MED AT DET IKKE ER NOE HUMOR I RÆVA HOLDNINGER? 
DU BLE AVSLØRT I DE RÆVA HOLDNINGENE DINE OG PRØVER Å SLIPPE UNNA MED Å SI DET VAR HUMOR
DU KLARER IKKE ENGANG FORKLARE HVA SOM ER MORSOMT MED DET 
DET ER DU SOM IKKE FORSTÅR 
JEG FORSTÅR HVA SARKASME ER OG NÅ BRUKER DU NEDVERDIGENDE HERSKETEKNIKK PÅ MEG OGSÅ 
DET BØR VÆRE ÅPENBART AT DET ER IKKE NOE MORO MED NEDVERDIGENDE HOLDNINGER 
STÅ FOR AT DU DREIT DEG UT OG HAR RÆVA HOLDNINGER I STEDET FOR Å VÆRE FEIG Å PRØV Å LAT SOM AT DU KØDDA NÅR DU SKJØNTE DET IKKE VAR KULT. 

Anonymkode: 4c9d7...2be

Nå må du ihvertfall rulle inn puppene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Nå må du rulle inn puppene. (Se, det var et tegn på en ræva holdning.)

Poenget til innlegget var jo nettopp å vise hvor på tryne holdningene til TS er, via en blanding av stråmannsargumentasjon og sarkasme. Dermed er det tydelig at ABen som skrev innlegget ikke deler de meningene.

Det er ikke tydelig på noen måte , men siden du er så på det å forsvare han så går jeg ut fra at det var deg selv som postet som AB og ikke tålte å høre at du har drittholdninger , så må du komme som bruker å late som du har på deg glorie. Sorry, vi ser deg og holdningene dine, både som AB og under brukernavnet ditt. 
Sutt kuk og ikke bland deg opp i puppene mine, seksuell trakassering

Anonymkode: 4c9d7...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke tydelig på noen måte , men siden du er så på det å forsvare han så går jeg ut fra at det var deg selv som postet som AB og ikke tålte å høre at du har drittholdninger , så må du komme som bruker å late som du har på deg glorie. Sorry, vi ser deg og holdningene dine, både som AB og under brukernavnet ditt. 
Sutt kuk og ikke bland deg opp i puppene mine, seksuell trakassering

Anonymkode: 4c9d7...2be

Du har ikke utvist nok sosial forståelse til å komme med slike konklusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

  Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh Ninab82, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...