Gå til innhold

Seriøst eller damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtt og jobbet med mange damer i forskjellige land. Er mann 24 forresten. På skolen min er vi fordelt i  grupper, vi jobber ofte i grupper. I gruppen min er vi 4 stykker jeg er den eneste som er man og resten er 3 etniske norske jenter. Alle er opp i 22 årene. Problemet er hvor nasty disse jentene er! Jeg er så lei av at de må få ting helt ut uten å tenke litt hele tiden. Når dem skal på do for-eksempel, sier ikke jeg skal på do vettu, men jeg skal gå og drite! Hva faen? Jeg og mine kompiser sier aldri noe sånt sammen liksom? Show some respekt for helvete. Er dette her vanlig? Jeg vet ikke azz, men sier du som dame dette til en mann, skikkelig turn off.   

Anonymkode: 17318...091

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

men sier du som dame dette til en mann, skikkelig turn off.   

Det er kanskje poenget?

Anonymkode: dc87b...7b7

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damene anser vel ikke deg som en de vil pynte på ordbruken sin for. 

Så samme dame som sier det der kan fint si jeg kommer straks tilbake isteden. Men da gjerne foran en mann de er tiltrukket av. 

Og menn sier like mye «ekle» ting som kvinner og mer kanskje også. Slutt å vær så hårsår, isåfall si ifra om at du gjerne står over den informasjonen du får neste gang denne jenta sier dette;)

Anonymkode: 026a7...6b2

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Møtt og jobbet med mange damer i forskjellige land. Er mann 24 forresten. På skolen min er vi fordelt i  grupper, vi jobber ofte i grupper. I gruppen min er vi 4 stykker jeg er den eneste som er man og resten er 3 etniske norske jenter. Alle er opp i 22 årene. Problemet er hvor nasty disse jentene er! Jeg er så lei av at de må få ting helt ut uten å tenke litt hele tiden. Når dem skal på do for-eksempel, sier ikke jeg skal på do vettu, men jeg skal gå og drite! Hva faen? Jeg og mine kompiser sier aldri noe sånt sammen liksom? Show some respekt for helvete. Er dette her vanlig? Jeg vet ikke azz, men sier du som dame dette til en mann, skikkelig turn off.   

Anonymkode: 17318...091

 

😂😂Aldri ever opplevd at en skolevenninne/venninne/dame generelt har sagt det :ler: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sagt «jeg må gå og drite» til noen jeg vil imponere nei. Så..

Anonymkode: 452db...672

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes slike talemåter er vulgære uavhengig av kjønn. Men jeg er kanskje sær og fisefin. 

Anonymkode: 8088e...6f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig turn off sier du, hva er problemet? Tenker du at de heller bør si ting som er "turn on"? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kanskje ikke vant til frittalende, norske jenter? 

Anonymkode: b8f76...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker setningen «alle er opp i 22 årene» :fnise: 

Men nei, ordet drite er vel ikke spesielt turn-on for folk flest. Men så prøver de vel ikke å imponere deg eller gjøre deg tent heller da. 

Anonymkode: c6d95...fb7

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, dette er ditt problem, og noe du må ordne opp i. Helt normal å snakke sånn.

Anonymkode: 1de9a...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er hva jeg vil kalle i-lands problem. La nå søren meg alle få lov til å si hva de vil. Hvorfor skal alle bli så forbanna krenka av alt mulig. La nå disse kvinnene gå å drite om det er det de ønsker :vetikke:

Hadde jeg sagt slik selv, nei, men noen har faktisk slik ordbruk i dagligtalen sin. Så la nå folk få lov til å bruke hva ord de vil.

Anonymkode: 3c98f...75e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt , hvertfall ikke unormalt. De ser på deg som en venn og ikke en de trenger å få til å like dem på noe seksuell eller romantisk måte så da gir de faen i hva du tenker om hva de sier. Kanskje de er så "nasty" bare for å make a statement for deg så du skal få turnoff på de, fordi de skjønner at du småprøver deg litt på noen av de og de er ikke interessert på den måten..

Anonymkode: 4c9d7...2be

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at du tar det ille opp for dette betyr jo at ingen av dem ser på deg som en potensiell partner på noen som helst måte. En sånn jentegjeng hadde jeg ikke greid å være i, selvtilitten og manndommen min hadde sakte, men sikkert blitt knadd sammen til en ert og rullet ut av kroppen min til jeg satt igjen der som "en av jentene". Finn deg ny gruppe!

Anonymkode: 88134...79f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at du tar det ille opp for dette betyr jo at ingen av dem ser på deg som en potensiell partner på noen som helst måte. En sånn jentegjeng hadde jeg ikke greid å være i, selvtilitten og manndommen min hadde sakte, men sikkert blitt knadd sammen til en ert og rullet ut av kroppen min til jeg satt igjen der som "en av jentene". Finn deg ny gruppe!

Anonymkode: 88134...79f

Så utrolig teit med menn med tankegang som deg. Kan ikke være med jenter som du ikke kan ha som en potensiell partner? Jenter er også mennesker, akuratt som gutter. Du er vel ikke bare med gutter du kan ha som en potensiell partner? Du verdsetter jo vennskap med gutter? Man kan også være venner med jenter , men menn som nedgraderer kvinner til bare sexobjekter kan ikke det. Følt deg mindre mann av å ha jenter som bare venn? Sier igjen hvor ned du ser på jenter. Følt deg som "en av jentene" ? Vanlige menn føler seg som en av menneskene, når man omgås andre mennesker.  Du må jo virkelig ha store problemer med manndommen din når du ikke engang ser på jenter som mennesker. 

Anonymkode: 4c9d7...2be

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så utrolig teit med menn med tankegang som deg. Kan ikke være med jenter som du ikke kan ha som en potensiell partner? Jenter er også mennesker, akuratt som gutter. Du er vel ikke bare med gutter du kan ha som en potensiell partner? Du verdsetter jo vennskap med gutter? Man kan også være venner med jenter , men menn som nedgraderer kvinner til bare sexobjekter kan ikke det. Følt deg mindre mann av å ha jenter som bare venn? Sier igjen hvor ned du ser på jenter. Følt deg som "en av jentene" ? Vanlige menn føler seg som en av menneskene, når man omgås andre mennesker.  Du må jo virkelig ha store problemer med manndommen din når du ikke engang ser på jenter som mennesker. 

Anonymkode: 4c9d7...2be

Og sånn går man rett på... Er som å fiske i akvarium det her.

Anonymkode: 88134...79f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Og sånn går man rett på... Er som å fiske i akvarium det her.

Anonymkode: 88134...79f

:klo:

Anonymkode: bf3c8...bff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og sånn går man rett på... Er som å fiske i akvarium det her.

Anonymkode: 88134...79f

Stolt av å være et troll som lever for å prøve å "trigge" kvinner på nettet? Stakkars deg om det er bare sånn du får oppmerksomhet fra kvinner på. For en "morsom hobby" du har, virkelig meningsfullt og utviklende for livet ditt må jeg si :sarkasme:

Anonymkode: 4c9d7...2be

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og sånn går man rett på... Er som å fiske i akvarium det her.

Anonymkode: 88134...79f

Stolt av å være et troll som lever for å prøve å "trigge" kvinner på nettet? Stakkars deg om det er bare sånn du får oppmerksomhet fra kvinner på. For en "morsom hobby" du har, virkelig meningsfullt og utviklende for livet ditt må jeg si :sarkasme:
Tenker du bare ble tatt på kornet og avslørt de elendige holdningene dine jeg, så da må du late som du tulla eller gikk inn for å provosere . Samme greia som med rasister som drar rasistspøker og ingen ler fordi det er drit dårlig holdning og han som dro spøken prøver seg med "jeg bare kødda da......" for prøve å ikke bli avslørt som den rasistdritten han er. 

 

Anonymkode: 4c9d7...2be

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...