Gå til innhold

Dame som jobber offshore har sendt nakenbilder til mannen min som jobber offshore.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I hovedinnlegg så fremstår det som TS retter 100% av sinne og skyld mot hun som har sendt nakenbildene, det er helt motsatt av å se nyansene.

Alle mennesker som er såret har "rett" til å ha sine følelser uansett hvor irrasjonelle de måtte være, men skal du dra inn livserfaring og modenhet her så går det da an for de som besitter dette å påpeke at det garantert ikke er så sort-hvitt som TS føler det akkurat nå midt i det verste. Du er ikke en god venn hvis du trøster vennen din som har blitt bedratt med at det bare var utenforstående sin feil, du er bare uærlig og dum og hjelper ingen.

Anonymkode: 74623...639

Man sparker ikke folk som ligger nede. Og iallefall ikke før de treffer bakken.

DET er livserfaring verdt å lære.

Vær så god, så lærte du noe i dag å, husk det til neste gang du gjør noe sånn.

Anonymkode: 18c41...82f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Først og fremst vil jeg takke for de som har støttet meg i dag. Jeg begynte nesten å føle at det er normalt og ok å sende nakenbilder til gifte menn. Jeg har full rett til å være rasende på begge. Han har brutt tillit og hun for å være et ludder (bra ord som ble brukt tidligere i tråden). Jeg vil redde ekteskapet siden jeg elsker han og tror han elsker meg også. Nei, jeg vet det! Statistikk sett blir det utroskap i omtrent 50% av parene som har vært gift så lenge som oss. Så vi får se... Men er rett og slett sjokkert over at avsenderen av bildene har fått så mye støtte. Klart mannen min er hovedproblemet, men han kan jeg ta på hjemmebane.

Anonymkode: ba30e...03c

Mannen din er ikke hovedproblemet han er hele problemet.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Arabella said:

Jeg spurte deg helt i begynnelsen av tråden om damen visste at mannen var gift. Det har du ikke svart på.

TS skrev at dama vet at mannen er gift:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Mannen din er ikke hovedproblemet han er hele problemet.

Nettopp.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer selvfølgelig ikke til å legge ut nakenbilder på nett. Men vil at hun skal bli knust. Håper mannen min tar til vett og at ikke det har skjedd noe mer. Men er forundret og skremt over at man kan sende meldinger til noen som er gift. Ja, hun vet det. 

Anonymkode: ba30e...03c

Du er mer skremt over det, enn det faktum at ektemannen din oppfordret henne til å gjøre det?

Anonymkode: a91fb...cc4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gifte menn som er utro sier ofte at de lever i åpent forhold, for lov av kona, vi har det litt fritt, kona har/har hatt også en på si så derfor kan jeg å. Som erfaring som den andre kvinnen vil du ikke tro hvor mye sånt jeg har hørt. Jeg vet jo ikke hva slags forhold de har og liker jeg fyren tar jeg han på ordet. Så det er vell egentlig mannen din du burde være sint på, det er han som er forpliktet til deg og som vet hva du faktisk er ok med.

Anonymkode: bf04b...1e7

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Tanuki skrev:

TS skrev at dama vet at mannen er gift:)

Da må jeg beklage at jeg ikke har lest grundig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS, jeg har opplevd det samme for noen år siden. Fant nakenbilde av ei venninne/ kollega av min mann, jeg kjente henne litt også. Konfronterte mannen min med det, samt skrev melding til dama om at hun var sinnsykt kjip som gjorde dette. Men det største sviket lå selfølgelig hos min mann, som benekta alt og la skylden over på venninna si, samt benekte at noe hadde fysisk hadde skjedd mellom de. Jeg følte at det var mye løgn ute og gikk og ble til slutt helt paranoid av hele saken. For å gjøre en lang historie kort..det dukka opp flere nakenbilder opp de neste årene av flere damer, fyren var kronisk...vi er skilt nå, heldigvis. Når det kommer til damene...tja hva skal man si? Glad jeg ikke er den som finner glede i å legge meg etter gifte folk og glad jeg ikke trenger å sende nakenbilder til gifte menn for å få oppmerksomhet...

Synes det er utrolig ukult av kjerringa å sende nakenbilde til din mann, men seriøst det er jo han som er problemet her, han er din mann og han har sveket deg noe helt utrolig, fantastisk dårlig av han. Har du konfrontert han? 

Anonymkode: 5be6a...13a

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å angrip ts. Det er hun som er offeret her.

Anonymkode: 18c41...82f

Ts er i et ekteskap som må finnes ut av. Er ikke sikkert dette er første flørten hans, eller blir den siste. Å klandre andre damer hjelper så lite. Det er mannen hun kan påvirke.

Anonymkode: b42fe...2b4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta mobilen hans, ta et sexy bilde av deg selv i truse, lagre det som bakgrunn og vente å se reaksjonen til din mann. Når han spør hvorfor så sier du at det er vel bedre han ser deg posere nesten naken, en at en bitch han treffer bak ryggen din sender bilder av seg selv naken så han kan sikle over bildene ...

Anonymkode: 0963f...005

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min har fått og kommer fortsatt til å få merke konsekvenser for dette. 

Anonymkode: ba30e...03c

Hva slags konsekvenser?

Anonymkode: 249a2...cb6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2019 den 16.24, AnonymBruker skrev:

Jeg har oppdaget at en kvinnelig kollega av mannen min har sendt nakenbilder til han. Jeg var naiv nok til å tro at jenter som jobbet i mannsdominerte miljøer prøvde å passe ryktet sitt. Jeg har bildebevis og kjenner jeg har lyst å ødelegge for henne. Forstår ikke hvordan man kan gå så knallhardt etter en gift mann. Joda, vi var inne i en vanskelig periode, men allikevel, gift og har barn. For alt jeg vet er det på grunn av henne at ting har vært vanskelig her hjemme. Er det noen som har opplevd lignende? Jeg har lyst til å redde ekteskapet. Han er min store kjærlighet. Men ja, har lyst at alle skal få vite hvilken hore hun er.

Anonymkode: ba30e...03c

Hore? Er du sikker på at hun vet at han er gift? Har du sett foranledningen til bilde? Hva ble skrevet før det ble sendt? Har mannen din sendt til henne?  Jeg fikk sjokk når en mann som hadde kjæreste sendte bilder av pikken sin til meg og så ble jeg kalt hore pga han sendte til meg. Enda historikken viste at det var han som var pågående og sendte til meg uten at jeg hadde spurt. Da var jeg hora, siden mannen tente på meg og ville vise meg pikken!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres veldig usannsynlig ut.

Du som kvinne burde vite at ingen kvinner sender nakenbilder til menn de ikke er sammen med. Så disse bildene har han fått enten fordi han har lurt henne, eller stjålet bildene ved å hacke hennes telefon eller fått bildene av noen som hacket hennes telefon.

Anonymkode: 9ee86...38e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har grunn til å være sint. Forhold offshore mellom kollegaer er tette. Vi vet mye om hverandre. Ikke møtt noen som holder skjult at de er gift. Arb dager er lange, du skal tidlig opp, savner familie. Mulig de har fått en god tone, den korte tiden de har ilag. Fra det å sende mld med nakenbilder er lang. Hvilke kvinne gjør slikt? Trodde folk har lært, med tanke på spredning på nett. Høres veldig ung. Det er utroskap dette. Emonosjelt utroskap. Han tråkker på deg. Forlag st han sperrer henne på tlf, og andre fora. Gjerne bytte skift der han jobber også. 

Anonymkode: 2d7a7...035

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2019 den 18.38, AnonymBruker skrev:

Men du har jo sneket på telefonen hans uten å si noe til han? Og så straffer du han? Han aner neppe hvorfor du er en bitch akkurat nå, men han blir enda mer tent på kollegaen som er snill og grei og sender nakenbilder når han trenger det....

Anonymkode: 3fbd2...2c6

 
So  fucking what? Ja han skal straffes, han har jo gjort noe alvorlig galt! Er så dritt lei av dere som skal lage den som snoker til skurken ,det blir som at den som bryter fartsgrensa for å kjøre noen skadde til sykehus etter en annen gjerningsmann har påkjørt de med overlegg , er den som plutselig skal få straff det jo. 

Anonymkode: 4066f...258

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 16.4.2019 den 17.01, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber selv offshore, er jo noen kvinner der ute. Har selv hatt fast elskerinne selv der ute, hennes sivilstatus visste jeg ingenting om. Selv var jeg single.

Koselig med offshoredame da, sex hver dag i 14 dager 🙂 Så 4 uker uten sex..rimg klar for jobben da!

Anonymkode: 7848b...3cd... hvilket firma 

 

 

 

de fleste offshore firma har vel forbud mot slike relasjoner???

Anonymkode: 1a924...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 
So  fucking what? Ja han skal straffes, han har jo gjort noe alvorlig galt! Er så dritt lei av dere som skal lage den som snoker til skurken ,det blir som at den som bryter fartsgrensa for å kjøre noen skadde til sykehus etter en annen gjerningsmann har påkjørt de med overlegg , er den som plutselig skal få straff det jo. 

Anonymkode: 4066f...258

Poenget mitt er ikke at det er galt å snoke på telefonen. Det burde være en selvfølge med åpne telefoner i et ekteskap...

Poenget mitt er at TS motsier seg selv. Hun skriver at mannen har fått og kommer til og få konsekvenser. Jeg lurer på hvordan han kan ha fått konsekvenser, når han i følge TS ikke engang vet at han er avslørt (fordi hun fant det på telefonen hans)? Hun skal ikke si noe før etter påske. Så hvordan og hvorfor straffer hun han nå?

Anonymkode: 3fbd2...2c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

 

de fleste offshore firma har vel forbud mot slike relasjoner???

Anonymkode: 1a924...7c7

Hvordan skal de håndheve et forbud tenker du? Klart de ikke har det, jeg har jobbet offshore mange år og kjenner et tosifret antall par som har blitt til der ute.

Anonymkode: bb64e...821

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2019 den 17.12, AnonymBruker skrev:

For alt vi vet var det han som la seg etter henne...

Anonymkode: b42fe...2b4

Hun har også lagt seg etter ham. Hvem som gjorde det først er irrelevant. Det er fortsatt feil å legge seg etter noen som er i et fofhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...