Gå til innhold

Dame som jobber offshore har sendt nakenbilder til mannen min som jobber offshore.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har oppdaget at en kvinnelig kollega av mannen min har sendt nakenbilder til han. Jeg var naiv nok til å tro at jenter som jobbet i mannsdominerte miljøer prøvde å passe ryktet sitt. Jeg har bildebevis og kjenner jeg har lyst å ødelegge for henne. Forstår ikke hvordan man kan gå så knallhardt etter en gift mann. Joda, vi var inne i en vanskelig periode, men allikevel, gift og har barn. For alt jeg vet er det på grunn av henne at ting har vært vanskelig her hjemme. Er det noen som har opplevd lignende? Jeg har lyst til å redde ekteskapet. Han er min store kjærlighet. Men ja, har lyst at alle skal få vite hvilken hore hun er.

Anonymkode: ba30e...03c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du virker redd. Har du grunn til å være redd? Hva hun har gjort er vel egentlig ikke viktig? Det som er viktig er vel din manns reaksjon? Hvis han viste deg bildet så er det vel ingen grunn til å være så nervøs som du gir inntrykk av å være.

Anonymkode: c2d91...c7a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør deg selv heller om hvorfor hun har tenkt at mannen din vil sette pris på den type bilder.

Ryktet hennes er irrelevant, og med mindre hun faktisk har solgt kroppen sin for sex, så er hun ingen hore (og om hun så har gjort det, så finnes det andre ord du heller bør bruke).

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta her. 

Fant bildene på telefonen hans. Ser ikke ut til at at han har sendt noen selv, men oppmuntret henne. Jeg sendte melding til henne og sa han var gift. Hun sa noe i den duren, ikke mitt problem snakk med mannen din. Jo, jeg er redd. Det er faktisk helt fryktelig.

Anonymkode: ba30e...03c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har oppdaget at en kvinnelig kollega av mannen min har sendt nakenbilder til han.

Hvordan oppdaget du det?

Anonymkode: bb799...c6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det kan hende at han har horet rundt og jeg ikke vet det. Har stolt hundre prosent på han og aldri gitt han en grunn. 

Anonymkode: ba30e...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hvordan oppdaget du det?

Anonymkode: bb799...c6f

Glem det. Ser du svarte på det samtidig som jeg skrev.

Anonymkode: bb799...c6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig magefølelse en kveld han var rar. Sjekket telefonen og så litt av hvert. Men ikke bilder av han da.

Anonymkode: ba30e...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta her. 

Fant bildene på telefonen hans. Ser ikke ut til at at han har sendt noen selv, men oppmuntret henne. Jeg sendte melding til henne og sa han var gift. Hun sa noe i den duren, ikke mitt problem snakk med mannen din. Jo, jeg er redd. Det er faktisk helt fryktelig.

Anonymkode: ba30e...03c

Hvis han har oppmuntret henne til å sende slike bilder så er han jo utro mot deg. Hadde jeg vært deg så ville jeg pakket og dratt, ta med barna, er jo ferie nå. Om han spør så sir du bare at du ikke føler for å være sammen med en dott som trenger nakenbilder fra andre. Eller, legg igjen en lapp å skriv, har reist bort. God påske og kos deg med nakenbildene fra kollegaen din. 

Anonymkode: 74d95...836

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dårlig magefølelse en kveld han var rar. Sjekket telefonen og så litt av hvert. Men ikke bilder av han da.

Anonymkode: ba30e...03c

Han beholder jo ikke nakenbilder av seg selv på telefonen.. leste du hva de har skrevet til hverandre? Tipper dette er gjensidig flørt, og sikkert sex dersom de er ute samtidig.

Anonymkode: 30622...4cb

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor skal du ødelegge ryktet hennes? Det er da mannen din som er idioten her. Ja, man går ikke etter gifte menn. Men det er MANNEN din som er i et forhold. Tror du heller skal la sinnet ditt gå utover han. 

Anonymkode: 02dd9...9e7

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta her. 

Fant bildene på telefonen hans. Ser ikke ut til at at han har sendt noen selv, men oppmuntret henne. Jeg sendte melding til henne og sa han var gift. Hun sa noe i den duren, ikke mitt problem snakk med mannen din. Jo, jeg er redd. Det er faktisk helt fryktelig.

Anonymkode: ba30e...03c

Folk glemmer tydeligvis at de bruker arbeidsgivers telefoner :ler: 

Rådet du fikk om å faktisk snakke med mannen din er vel ikke et dårlig råd? Mye bedre det enn å sitte med KG og spekulere fram all verdens tenkelige scenarier. 

Du bør nok ha en j**lig god grunn til hvorfor du tok deg til rette på et verktøy som tilhører hans arbeidsgiver. 

Anonymkode: c2d91...c7a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Klart det kan hende at han har horet rundt og jeg ikke vet det. Har stolt hundre prosent på han og aldri gitt han en grunn. 

Anonymkode: ba30e...03c

Eller kanskje ikke.

Uansett, hun har jo helt rett i at det ikke er hennes problem, og at du skal snakke med han. Han har oppmuntret til det sier du - altså har han ønsket at hun sendte han bilder.

For meg så virker det som det først og fremst er henne du er sint på, og det mener jeg er feil. Det har han du skal forholde deg til, med mindre de bildene kom fullstendig uoppfordret - og det har de tydeligvis ikke.

Dette må være fælt å oppdage.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg er sint på han. Men har da full rett til å være sint på ei som med viten og vilje legger seg etter en som er gift. 

Anonymkode: ba30e...03c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...