Gå til innhold

Dame som jobber offshore har sendt nakenbilder til mannen min som jobber offshore.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ta her. 

Fant bildene på telefonen hans. Ser ikke ut til at at han har sendt noen selv, men oppmuntret henne. Jeg sendte melding til henne og sa han var gift. Hun sa noe i den duren, ikke mitt problem snakk med mannen din. Jo, jeg er redd. Det er faktisk helt fryktelig.

Anonymkode: ba30e...03c

Om noen nakenbilder kan velte forholdet ditt så er det neppe voldsomt mye som skal til.

Kvinnen er ikke hore, hun sexter med mannen din og det er ønsket fra ham åpenbart.

Mannen din er ikke femten år, han er voksen og får ta egne valg.

Og forholdet deres reddes dessverre ikke bare av at han ikke lengre får puppesnaps. 

Du begynner i helt feil ende her. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først av alt, «passe på ryktet sitt»? Som kvinne i mannsdominert yrke blir jeg provosert av den type uttalelse! Er det noen som legger seg etter noen i den typen jobb så er det ofte nettopp de gifte mennene! 

Jeg har fjorten års fartstid i et mannsdominert yrke og jeg har ikke telling på hvor mange jeg har snakket med på jobb som enten a) ikke opplyser om at de er gift, eller b) forteller at ting går såååå dårlig på hjemmebane at de er på vei ut dørene. 

Før du kaller denne kvinnen en hore bør du komme til bunns i hva mannen din har sagt og gjort i dette tilfellet, om hun er singel er det faktisk han som gjør feil her.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville tatt bildene og sendt dem til sjefen.

Anonymkode: 86044...be2

Det er ikke sjefen som har oppmuntret til bilder og flørter massivt med dama. Det er mannen til TS.

Mannen blir ikke mindre kåt/betatt/forelska eller hva han er i denne dama om bilder sendes til en annen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kvinnen der har lite selvrespekt. Vil du absolutt ødelegge for henne så får du gjøre det. 

Problemet er jo mannen din, for henne kan du lett bli kvitt med logiske handlinger som sørger for at hun aldri tar kontakt. Men igjen problemet er mannen din, for når du endelig er kvitt henne så er det 10 nye løse tupper som har så lite selvrespekt at de går på en gift mann. 

Du velger selv hva du vil gjøre... sørge for at din mann virkelig gir seg, eller kjempe samme kamp med de 20 neste kvinnene som kommer etter henne de neste årene. 

Anonymkode: 9e671...e64

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer selvfølgelig ikke til å legge ut nakenbilder på nett. Men vil at hun skal bli knust. Håper mannen min tar til vett og at ikke det har skjedd noe mer. Men er forundret og skremt over at man kan sende meldinger til noen som er gift. Ja, hun vet det. 

Anonymkode: ba30e...03c

Det er ingenting du kan gjøre for å knuse henne. Hun vil le av deg, så er det du som ender med å bli enda mer knust enn hva du allerede er. Hun har sendt disse bildene fordi din mann har laget en åpning for det. La henne være, det vil ikke komme noe godt ut av det, for deg. 

Endret av Sozo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min har fått og kommer fortsatt til å få merke konsekvenser for dette. 

Anonymkode: ba30e...03c

Men du har jo sneket på telefonen hans uten å si noe til han? Og så straffer du han? Han aner neppe hvorfor du er en bitch akkurat nå, men han blir enda mer tent på kollegaen som er snill og grei og sender nakenbilder når han trenger det....

Anonymkode: 3fbd2...2c6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Du skal "knuse" "hora"? Virkelig? DIN MANN har bedt om nakenbilder av en kollega, og det er HENNE du er sur på? Ha nå litt selvrespekt. Det er en ganske høy sannsynlighet for at de har hatt sex om hun har sent nakenbilder, og hun skylder deg absolutt ingenting, så at du retter sinnet mot henne er fullstendig malplassert. Som om din stakkars uskyldige mann satt for seg selv i et hjørne, også kom hun, den slemme fristerinnen og lurte han til å be om nakenbilder? Hører du selv hvor dumt det høres ut? Hun har absolutt ingenting med deres forhold å gjøre, om du vil være sammen med en som tydeligvis er utro mot deg (i allfall på noe plan) så får du være det, men voksne mennesker som snakker om andre slik du gjør har jeg virkelig ingen respekt for. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer selvfølgelig ikke til å legge ut nakenbilder på nett. Men vil at hun skal bli knust. Håper mannen min tar til vett og at ikke det har skjedd noe mer. Men er forundret og skremt over at man kan sende meldinger til noen som er gift. Ja, hun vet det. 

Anonymkode: ba30e...03c

Veldig få ting du kan gjøre med bildene uten at det er kriminalitet og du vil mest sannsynlig skade mannen din. Det fornuftig er å slutt sluteshaminga og ta takk i ekteskapet med mannen din! Det han som bryter ekteskapsløftet.. 

Anonymkode: fcd59...d04

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer selvfølgelig ikke til å legge ut nakenbilder på nett. Men vil at hun skal bli knust. Håper mannen min tar til vett og at ikke det har skjedd noe mer. Men er forundret og skremt over at man kan sende meldinger til noen som er gift. Ja, hun vet det. 

Anonymkode: ba30e...03c

Hei, det er meg du skriver om! Vet du at mannen din elsker deg ikke lenger - han har egentlig aldri elsket deg så veldig høyt, og nå som sexlivet er nærmest dødt, eller kommer i form av "pliktmisjonær" er det ganske lite igjen. 

Vi ble forelska - ingen av oss ville det egentlig, vi holdt igjen på hver vår kant - men vi er virkelig sjelevenner! Har aldri elsket og begjært noen så sterkt, og det er gjensidig. 

Han skulle fortelle deg om oss, men måtte vente litt. Så får dere selge huset, og vi får oss en leilighet sammen i byen. Du kan ikke stå i veien for hans lykke!

Anonymkode: efe33...24c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, gg2kgg2k skrev:

hu dama har ikke gjort noe feil

 

eneste personen som har gjort noe feil her er mannen din

 

1 time siden, Fru Uperfekt skrev:

Vel er faktisk ikke hennes problem.

Det er opp til din mann om han lar seg bli fristet eller ei

 

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har sikkert mast og mast. 

Anonymkode: 249a2...cb6

Det var da veldig så dere og flere til holder med denne dama!

Jeg har selv jobbet i et mannsdominert yrke som singel, og har vært veldig bevisst på å holde meg unna opptatte menn. Uansett hvor mye noen maser, så burde det ikke være så vanskelig! En som går etter andre er uansett ikke noe å samle på og frister ikke så veldig.

Det er heller ikke så vanskelig å finne ut om noen er opptatt eller ei, - enkelt å finne ut på gule sider og facebook, men det har hun vel ikke brydd seg med.

Uansett bør du snakke med mannen din, ts, og håpe at han holder seg unna henne. 

 

 

Anonymkode: 3bbf6...5a2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei, det er meg du skriver om! Vet du at mannen din elsker deg ikke lenger - han har egentlig aldri elsket deg så veldig høyt, og nå som sexlivet er nærmest dødt, eller kommer i form av "pliktmisjonær" er det ganske lite igjen. 

Vi ble forelska - ingen av oss ville det egentlig, vi holdt igjen på hver vår kant - men vi er virkelig sjelevenner! Har aldri elsket og begjært noen så sterkt, og det er gjensidig. 

Han skulle fortelle deg om oss, men måtte vente litt. Så får dere selge huset, og vi får oss en leilighet sammen i byen. Du kan ikke stå i veien for hans lykke!

Anonymkode: efe33...24c

Dette hadde vært morsomt om du ikke dro den så langt med klisjeene, ingen som kjøper det da ;) 

Anonymkode: ce7c7...e6c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette hadde vært morsomt om du ikke dro den så langt med klisjeene, ingen som kjøper det da ;) 

Anonymkode: ce7c7...e6c

Jeg er ikke et troll, og tenkte ikke at noen skulle tro på det (ville jo vært litt av et sammentreff om offshore-dama skulle lese denne tråden!).

Poenget var å vise ts hvordan saken godt kan fortone seg fra offshore-damas side, for det virker som om hun har lav evne til å sette seg inn i andres situasjon.

Hun vil "knuse" den andre kvinnen, men fortsette samlivet med mannen sin, selv om han skal få "konsekvenser". (Ta oppvasken i en måned? Ingen sjokolade på lørdager?)

Jeg synes ikke det er riktig å ligge med gifte menn, det bør alle holde seg for gode til. Men det er jo helt klart mannen hennes som er idioten her. Skal noen knuses, er det vel han som burde stå øverst på lista?

Anonymkode: efe33...24c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, det er meg du skriver om! Vet du at mannen din elsker deg ikke lenger - han har egentlig aldri elsket deg så veldig høyt, og nå som sexlivet er nærmest dødt, eller kommer i form av "pliktmisjonær" er det ganske lite igjen. 

Vi ble forelska - ingen av oss ville det egentlig, vi holdt igjen på hver vår kant - men vi er virkelig sjelevenner! Har aldri elsket og begjært noen så sterkt, og det er gjensidig. 

Han skulle fortelle deg om oss, men måtte vente litt. Så får dere selge huset, og vi får oss en leilighet sammen i byen. Du kan ikke stå i veien for hans lykke!

Anonymkode: efe33...24c

Dette er vel skrevet for å vise hvordan den andre siden kan se ut, jeg ser ikke på dette som trolling. 

Edit: og det var det. 

Endret av Sozo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yng Plyng
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer selvfølgelig ikke til å legge ut nakenbilder på nett. Men vil at hun skal bli knust. Håper mannen min tar til vett og at ikke det har skjedd noe mer. Men er forundret og skremt over at man kan sende meldinger til noen som er gift. Ja, hun vet det. 

Anonymkode: ba30e...03c

Er du ikke skremt over at din gifte mann sender meldinger med en annen kvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er ikke et troll, og tenkte ikke at noen skulle tro på det (ville jo vært litt av et sammentreff om offshore-dama skulle lese denne tråden!).

Poenget var å vise ts hvordan saken godt kan fortone seg fra offshore-damas side, for det virker som om hun har lav evne til å sette seg inn i andres situasjon.

Hun vil "knuse" den andre kvinnen, men fortsette samlivet med mannen sin, selv om han skal få "konsekvenser". (Ta oppvasken i en måned? Ingen sjokolade på lørdager?)

Jeg synes ikke det er riktig å ligge med gifte menn, det bør alle holde seg for gode til. Men det er jo helt klart mannen hennes som er idioten her. Skal noen knuses, er det vel han som burde stå øverst på lista?

Anonymkode: efe33...24c

Skjønner :) ellers enig med deg, er sikker på at mannen til ts er årsaken til at han har fått disse bildene i utgangspunktet, og juger for å redde ansikt. 

Anonymkode: ce7c7...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta her. 

Fant bildene på telefonen hans. Ser ikke ut til at at han har sendt noen selv, men oppmuntret henne. Jeg sendte melding til henne og sa han var gift. Hun sa noe i den duren, ikke mitt problem snakk med mannen din. Jo, jeg er redd. Det er faktisk helt fryktelig.

Anonymkode: ba30e...03c

Hun har jo helt rett, det er mannen din som er problemet. Hvorfor kaste bort livet på en sånn type?

Anonymkode: b9afc...0e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville tatt bildene og sendt dem til sjefen.

Anonymkode: 86044...be2

Hvorfor i all verden skal sjefen ha bildene?

Anonymkode: 249a2...cb6

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, viren skrev:

 Du skal "knuse" "hora"? Virkelig? DIN MANN har bedt om nakenbilder av en kollega, og det er HENNE du er sur på? Ha nå litt selvrespekt. Det er en ganske høy sannsynlighet for at de har hatt sex om hun har sent nakenbilder, og hun skylder deg absolutt ingenting, så at du retter sinnet mot henne er fullstendig malplassert. Som om din stakkars uskyldige mann satt for seg selv i et hjørne, også kom hun, den slemme fristerinnen og lurte han til å be om nakenbilder? Hører du selv hvor dumt det høres ut? Hun har absolutt ingenting med deres forhold å gjøre, om du vil være sammen med en som tydeligvis er utro mot deg (i allfall på noe plan) så får du være det, men voksne mennesker som snakker om andre slik du gjør har jeg virkelig ingen respekt for. 

Men folk som bevisst ødelegger mennesker er greit? Hvordan har du samvittighet til å angripe folk som ligger nede egentlig?

Hvorfor skal folk alltid angripe den skadelidende? Det er horebukken og ludderet som fortjener raseri. Ikke den de har spyttet på. Ærlig talt.

 

Anonymkode: 18c41...82f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...