Gå til innhold

Dame som jobber offshore har sendt nakenbilder til mannen min som jobber offshore.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, jabx skrev:

Det er feil å legge seg etter noen som er i et forhold.

Hvor står det at hun har "lagt seg etter" han?

Anonymkode: 249a2...cb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NotYou
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, vi var elskere.

FF er litt fjortis å si.

Anonymkode: 7848b...3cd

Enig i at FF er fjortis, men jeg kom ikke på et bedre ord, som f.eks elskere :ler: 🤦🏻‍♀️ Men er det ikke ulik betydning av å være elskere, og å ha en elskerinne? Føler at elskere kan være to single, men at å ha en elskerinne vil si at i hvertfall den ene parten er gift..? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor står det at hun har "lagt seg etter" han?

Anonymkode: 249a2...cb6

Sannsynligvis har han dratt hele elskerinnetalen. Min kone forstår meg ikke, vi er ikke kjærester lenger, vi har aldri sex, jeg holder kun ut for barna/huset/bilen/katta, kona mi er utro, jeg elsker henne ikke og kommer til å gå fra henne, ingen forstår meg som du gjør, du er min sjelevenn...

Velg og vrak, noe av dette har hun garantert hørt...

Anonymkode: 3fbd2...2c6

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selvfølgelig sint på mannen min. Skuffet og såret. Samtidig har vi vært i lag lenge nok til å vite at det går opp og ned her i livet. Jeg forstår ikke at man kan la vær å bry seg om at noen er opptatt. 

Anonymkode: ba30e...03c

Øøøøh, i dette tilfellet går det jo ned fordi HAN spør andre damer om nakenbilder, er det mulig å være så nedsnødd? 

Anonymkode: 30622...4cb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen er utro og den med størst ansvar, men hun er med på å ødelegge et forhold, en familie og et menneske. 

Anonymkode: 4d701...282

Klart. Men hun har ikke inngått ekteskapsløfter og vært sammen i åresvis og gitt hverandre tillit. Hun er en fremmed her. Det er han som har svikta kona si. Men hun er vel så glad i ham at det er beleilig å gi mest skyld til den andre. 

Anonymkode: b42fe...2b4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærlig talt. Ja han er dum, men dette kvinnfolket er også idiot. Hvorfor skal slike idiotkvinnfolk slippe unna. Har ikke hun lært at gifte og opptatte menn holder en seg langt unna?? Hun burde langskjems. Fordrar ikke dere som ødelegger andres forhold! Må ha lav iq dere som sender nudes til opptatte folk! Sett dem i gapestokk!

Anonymkode: 3cbf9...b75

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ta her. 

Fant bildene på telefonen hans. Ser ikke ut til at at han har sendt noen selv, men oppmuntret henne. Jeg sendte melding til henne og sa han var gift. Hun sa noe i den duren, ikke mitt problem snakk med mannen din. Jo, jeg er redd. Det er faktisk helt fryktelig.

Anonymkode: ba30e...03c

Vel er faktisk ikke hennes problem.

Det er opp til din mann om han lar seg bli fristet eller ei

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart jeg er sint på han. Men har da full rett til å være sint på ei som med viten og vilje legger seg etter en som er gift. 

Anonymkode: ba30e...03c

Sint joda men det er feilt sted å rette sinnet

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Å publisere naken bilder av henner er enn kriminelle handling, du kan bli dømt. 

 

2. Ho kan svare med samme mynt, publisere bilder og/eller meldinger fra han. Tviler på det påvirker arbeidsforholden hans positivt 

Anonymkode: fcd59...d04

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er begges feil. Hun er ett ludder med manglende empati og moral.

MEN mannen til ts er den som fortjener raseriet. Siden det er han ts er gift med. 

Ts, mannen din er utro. Han har slettet sporene sine, men beholdt bildene hennes som runkemateriiale.

Ts, du må snakke med mannen din.

Anonymkode: 18c41...82f

Ludder faktisk.... 

Hva ligger du egentlig i den definisjonen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det én ting mannen din ikke har gjort; gitt klart inntrykk av, eller sagt det rett ut at han har ei kone hjemme som han elsker. 

Det han har gjort er å gi inntrykk av at det ok å sende nakenbilder til han. Han har unngått å nevne at han har en kone hjemme som han elsker. 

Både kone og elskerinne her lar seg lure av samme fyr. Da passer det han sikkert utmerket at disse to krangler seg i mellom, om den hora han er, så slipper han unna. Han kan bare gå litt i terapi og be om unnskyldning ett års tid, så er det hele "glemt" og han kan gjøre dette igjen. Og igjen. Og igjen. Og han blir stadig bedre til å skjule sine spor. 

At du gidder TS. 

Endret av Sozo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt. Ja han er dum, men dette kvinnfolket er også idiot. Hvorfor skal slike idiotkvinnfolk slippe unna. Har ikke hun lært at gifte og opptatte menn holder en seg langt unna?? Hun burde langskjems. Fordrar ikke dere som ødelegger andres forhold! Må ha lav iq dere som sender nudes til opptatte folk! Sett dem i gapestokk!

Anonymkode: 3cbf9...b75

Er _kun_ den som er utro som gjør feil her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han har garantert sendt bilder tilbake også. Og er sikkert utro 

Anonymkode: cf43a...5d5

Tipper han har dogget henne på helikopterdekket jeg for min del.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer selvfølgelig ikke til å legge ut nakenbilder på nett. Men vil at hun skal bli knust. Håper mannen min tar til vett og at ikke det har skjedd noe mer. Men er forundret og skremt over at man kan sende meldinger til noen som er gift. Ja, hun vet det. 

Anonymkode: ba30e...03c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper mannen min tar til vett

Anonymkode: ba30e...03c

Så hun kan gjerne brenne, men med mannen din så kommer ingen reaksjoner? 

Anonymkode: b42fe...2b4

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville tatt bildene og sendt dem til sjefen.

Anonymkode: 86044...be2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer selvfølgelig ikke til å legge ut nakenbilder på nett. Men vil at hun skal bli knust. Håper mannen min tar til vett og at ikke det har skjedd noe mer. Men er forundret og skremt over at man kan sende meldinger til noen som er gift. Ja, hun vet det. 

Anonymkode: ba30e...03c

Han har sikkert mast og mast. 

Anonymkode: 249a2...cb6

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer garantert ikke ut fra det blå. Er nok hun som var årsaken til at dere hadde det vanskelig ja , i allefall en medvirkende årsak . Ingen kvinner sender sånt til en mann uten at det har foreligget heftig flørt og på grensen til eller faktisk intimitet og sex i forkant. I værste fall har de en affære, i mildeste fall har de griseflørtet så han har gitt hun tydelig klarsignal på at slike bilder er velkomment. I og med at de jobber sammen så tviler jeg på at hun hadde tatt den risikoen å bli driti ut å sende sånne bilder om hun bare ville flørte, det er større sannsynlighet at de har noe på gang og har hatt sex, sånn at hun vet at det ikke vil bli kleint eller ubehagelig på jobb for noen av de når de ses igjen. 

Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt til henne helt rolig, og sagt at du lurer på hvordan relasjon hun har til han, og når hun har sagt det så fortell at du er kjæresten hans og få en åpen dialog om at det er viktig at hun forteller sannheten så du vet hva du har å gjøre med. Ikke lag noe drama mellom deg og henne, få hun på din side, samarbeide, så du får sannheten. Det er han som skal ha dramaet og kjeften her, han som har gjort noe galt ved å gi henne såpass klarsignal på flørt (og kanskje vært utro), men ikke nevn for han at du har sett bildene før du har fått hennes versjon, ellers vil han bare ringe henne og be hun fortelle samme nekt-versjon som han gjør. 

Anonymkode: 4066f...258

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har fått og kommer fortsatt til å få merke konsekvenser for dette. 

Anonymkode: ba30e...03c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...