Gå til innhold

Sinsiew venter på andremann 😊


Sinsiew

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Sinsiew skrev:

Det er egentlig godt å høre at jeg ikke er alene om å tenke slik, for det er så mange der ute som mener man absolutt må holde sporadisk kontakt(type bursdag/jul). 

Jeg tenker at min viktigste jobb som mor er å beskytte mine barn, og akkurat denne typen svik og ustabile personer skal de slippe å oppleve. 

Akkurat slik jeg tenker også, barn kommer alltid først. Og som mor er følelsen av hva som føles riktig og trygt for barnet sitt sterkere enn noe annet 😊 Vi har null kontakt, verken ved bursdag eller høytider. Bedre det enn å oppleve svik og skumle situasjoner tenker jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

32+6 

Jeg har fått et stort behov for å rydde, og da passer det jo perfekt at vi alle er plassert i hjemmekarantene pga coronaviruset. 

Så nå er alle skuffer og skap hos meg og mannen ryddet. Kastet 4 poser med klær. Ny garderobe er satt opp på soverommet, og jeg elsker all den nye plassen den ga oss! 

Nå mangler det å make rommet til S, rydde i alle klær til J, gå gjennom babyklær, hente sofa fra finn når karantenen er over, finne kommode til S og litt annet nips. 

Vi(jeg) har bestemt at rommet skal males i Silky pink, ha disneygardiner med litt mer farger, hvite møbler som skal males i litt fargerike motiver og så må vi ha lekehyller på begge rom. 

Og må må jeg bestille flere bodyer til J. Kan ikke fatte hvor stoe hun er blitt! 2 år og 3 mnd, 92 lang og 14.5 kg. Snakker som en foss og i lange setninger. Er så mye som har skjedd på kort tid! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Lillesøster kom til verden 04.05. Helt perfekt med sine 4 kg og 52 cm 😍 

Kjapp, enkel og grei fødsel på 4.5t. Pga høyt blodtrykk fikk jeg spinalbedøvelse(epidural hadde vi ikke rukket få noe særlig effekt av). 

De siste ukene av svangerskapet ble veldig harde. Blodprosenten sank til 8.3, og vi klarte ikke få den opp igjen. Jeg var svimmel, kvalm og trøtt. Så de sists ukene av svangerskapet ble tilbrakt i sengen.. 

Det er så deilig å være ferdig! Nå får jeg oppfølging for å få opp blodprosenten igjen, og vi koser oss som en familie på 4! 

To perfekte, sunne jenter. Jeg er så heldig, og så vannvittig lykkelig! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Sinsiew skrev:

Lillesøster kom til verden 04.05. Helt perfekt med sine 4 kg og 52 cm 😍 

Kjapp, enkel og grei fødsel på 4.5t. Pga høyt blodtrykk fikk jeg spinalbedøvelse(epidural hadde vi ikke rukket få noe særlig effekt av). 

De siste ukene av svangerskapet ble veldig harde. Blodprosenten sank til 8.3, og vi klarte ikke få den opp igjen. Jeg var svimmel, kvalm og trøtt. Så de sists ukene av svangerskapet ble tilbrakt i sengen.. 

Det er så deilig å være ferdig! Nå får jeg oppfølging for å få opp blodprosenten igjen, og vi koser oss som en familie på 4! 

To perfekte, sunne jenter. Jeg er så heldig, og så vannvittig lykkelig! 


Fantastisk, gratulerer så mye :babyjente::blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:


Fantastisk, gratulerer så mye :babyjente::blomst:

Takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Tussi2018 skrev:

Gratulerer så masse 😍🧡 

Takk 😍❤ 

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sinsiew skrev:

Takk 😍❤ 

Hvordan går det med deg?

Det går fint her 😊 er i venteboblen med termin om tre dager. Veldig spent på når og hvordan det starter 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Tussi2018 skrev:

Det går fint her 😊 er i venteboblen med termin om tre dager. Veldig spent på når og hvordan det starter 🙊

Så godt å høre! 

Åh, så spennende! Håper det blir en rask, komplikasjonsfri fødsel😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, grønnkål skrev:

Gratulerer så mye 🥰

Tusen takk 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Kroppen min.. 

Hvorfor må det alltid være komplikasjoner?!? To dager nå har jeg opplevd styrtblødninger. Koagler på størrelse med tennisballer. Fullt blodbad. 

Viser seg at jeg har rester i livmora. Så nå skal fire cytotec settes i morgen tidlig. Husker de jævlige krampene fra sist. Håper det blir bedre nå.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...