Gå til innhold

Sinsiew venter på andremann 😊


Sinsiew

Anbefalte innlegg

For å ikke plage mannen for mye med bekymringer, tanker og andre ting som har med prøving og graviditet å gjøre, oppretter jeg denne slik at jeg har et sted å skrive. 

Vi har nemlig bestemt oss for at nå er tiden inne for å prøve på enda et lite rampetroll 😊 

Fra før av har vi ei herlig lita tulle på 16 mnd, som ble til mot alle odds på "første forsøk". 

Litt om oss; vi er 25 og 26. Vært gift i to år, og har 4 firbente "barn" i tillegg til hun tobente. Sammen er vi dynamitt. Han er virkelig drømmemannen med stor D. Jeg er student, men begynner i fulltidsjobb som innholdsprodusent fra august,  han er håndtverker. 

Jeg har pcos, endo, sterkt hjerteformet livmor og noe tette eggledere. Fikk som 16 åring beskjed om at en graviditet ikke kunne skje naturlig på grunn av litt kluss med helse og gener. Jeg vet ikke hvem som var mest overrasket av legen eller meg da jeg kom med positiv test..  Men gleden var stor, og utfallet perfekt. 

Nå håper vi nestemann sitter like lett, men helt ærlig er jeg skeptisk. Så flaks har jeg ikke at jeg blir gravid med så dårlige odds, to ganger 🙈 

Jeg har gjort noen små grep for å optimalisere sjansene; gått ned 20 kg, lagt om kostholdet og begynt å trene. Så får vi se hvor dette bærer og om vi blir flerbarnsforeldre i nær fremtid 😊

Endret av Sinsiew
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14.4.2019 den 0.50, HalldirV2 skrev:

Hey! Kult, krysser fingrene :)

Takk! 😄 Kult, og veeldig skummelt. Fatter egentlig ikke hvordan jeg skal ha nerver nok til å få en til å bekymre meg for 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, så jeg kjøpte slike eggløsningsstrimler. Men hva da når syklusen er veldig varierende? Og en svaak strek, betyr det at eggløsning er på vei? 

Ellers har vi snakket mye om dette med prøving om dagen. En ting er å lese dagbøker her inne, noe helt annet er å være prøver selv.