Gå til innhold

Sinsiew venter på andremann 😊


Sinsiew

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

30 minutter siden, Pentagonia skrev:

Hvilken DPO er du på nå? 

8 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Pentagonia skrev:

Samme som meg da :)

Spennende 😄

Å være 8 dpo er egentlig uvanlig til meg å være.. Pleier å få mensen på 5-7 dpo 🙃 Så nå lurer jeg litt på hva som skjer 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sinsiew skrev:

Spennende 😄

Å være 8 dpo er egentlig uvanlig til meg å være.. Pleier å få mensen på 5-7 dpo 🙃 Så nå lurer jeg litt på hva som skjer 🤔

Spennende! 😄 Men har du så korte lutealfaser altså? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pentagonia skrev:

Spennende! 😄 Men har du så korte lutealfaser altså? 

Ja :( Siden oktober/november har jeg hatt 24/25 dagers syklus, med eggløsning på dag 17/19 ish. Noen ganger ikke positiv eggløsningstester i det hele tatt. 

Men alt ser fint ut inni der da. Det er nå en fattig trøst, så forhåpentligvis kan det fikses med litt behandling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD 27, og det ser ut til at mensen kommer ila dagen. Rart. Det er 3 dager for sent.  Skal egentlig ta blodprøve på dag 2-3.. Det går jo ikke, for alt er jo stengt på torsdag, og vi drar nordover. Er det noe man kan ta på legevakt tro? 

Jeg er så i tvil om jeg vil ta letrozol! Det betyr jo at jeg må gi slipp på morgenammingen, og det vil jeg jo ikke. Samtidig har vi ikke sett god tid, mtp min helsetilstand, og vi vet at om vi utsetter det særlig mye mer, er sjansene store for at J blir enebarn. 

Shit, det her er ikke greit. Mannen forstår meg nok ikke helt. Jeg unngår å snakke med han om temaet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.5.2019 den 9.57, Sinsiew skrev:

CD 27, og det ser ut til at mensen kommer ila dagen. Rart. Det er 3 dager for sent.  Skal egentlig ta blodprøve på dag 2-3.. Det går jo ikke, for alt er jo stengt på torsdag, og vi drar nordover. Er det noe man kan ta på legevakt tro? 

Jeg er så i tvil om jeg vil ta letrozol! Det betyr jo at jeg må gi slipp på morgenammingen, og det vil jeg jo ikke. Samtidig har vi ikke sett god tid, mtp min helsetilstand, og vi vet at om vi utsetter det særlig mye mer, er sjansene store for at J blir enebarn. 

Shit, det her er ikke greit. Mannen forstår meg nok ikke helt. Jeg unngår å snakke med han om temaet. 

Kan du ta det på fredag morgen da? Jeg vil tro du kan ta det på Furst eller noe sånt på fredag, evt. kan du jo ringe legevakt på forhånd og lage timeavtale. Men nå blir det jo ikke CD 2-3 uansett, ikke sant? ;) Spennende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Pentagonia skrev:

Kan du ta det på fredag morgen da? Jeg vil tro du kan ta det på Furst eller noe sånt på fredag, evt. kan du jo ringe legevakt på forhånd og lage timeavtale. Men nå blir det jo ikke CD 2-3 uansett, ikke sant? ;) Spennende! 

Problemet er at jeg skal langt bort i helgen. 

Tror jeg kan få tatt på lørdag :) Eventuelt får jeg bare utsette det til neste syklus ^^ Gjør egentlig ingen ting. Letrozol derimot, starter jeg på med en gang :P

Hvordan går det med deg? Holdt tr seg unna? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sinsiew skrev:

Problemet er at jeg skal langt bort i helgen. 

Tror jeg kan få tatt på lørdag :) Eventuelt får jeg bare utsette det til neste syklus ^^ Gjør egentlig ingen ting. Letrozol derimot, starter jeg på med en gang :P

Hvordan går det med deg? Holdt tr seg unna? 

Ingen TR foreløpig, men tempen har vært lav på fjerde dagen nå 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pentagonia skrev:

Ingen TR foreløpig, men tempen har vært lav på fjerde dagen nå 🤔 

Leste i går at tempen kan falle,selv om maner gravid. Har du tatt test? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sinsiew skrev:

Leste i går at tempen kan falle,selv om maner gravid. Har du tatt test? 

Blendahvit 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pentagonia skrev:

Blendahvit 😄 

Merkelig.. Men så lenge tr holder seg borte, er det teoretisk sett fortsatt håp om en spireliten.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Sinsiew skrev:

Merkelig.. Men så lenge tr holder seg borte, er det teoretisk sett fortsatt håp om en spireliten.. 

Ja, men jeg har ikke trua på grunn av lav temperatur. Tiden vil vise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Pentagonia skrev:

Ja, men jeg har ikke trua på grunn av lav temperatur. Tiden vil vise :)

Jaja.. 

Jeg slutta jo å blø jeg da.. 

Tok seg opp, fylte opp litt av en halv ob, og i morges tok jeg ut en helt hvit ob. Jeg forstår ingen ting.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sinsiew skrev:

Jaja.. 

Jeg slutta jo å blø jeg da.. 

Tok seg opp, fylte opp litt av en halv ob, og i morges tok jeg ut en helt hvit ob. Jeg forstår ingen ting.. 

Hmm 🤔 Ikke for å være ekkel eller negativ, men det var slik jeg oppdaget min første SA, på dag 3 var det nesten ingenting og tørt/levret. Men er du helt sikker på at det ikke er festeblødning? Hvis du pleier å blø jevnt så er det veldig underlig. Mange blør jo i svangerskapet også. Er blodet friskt rødt/rosa, eller koagler og brunt/mørkt? Jeg har lest mye om festeblødning nå, så jeg føler meg som en ekspert 😂 Hvor lenge var OB i før den var tom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åja, jeg ser nå at den var i om natten. Jeg blør aldri mens jeg sover, men alt kommer når jeg er på do, da renner alt ut liksom 😛 Så dette høres egentlig ikke ut som en vanlig mens. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pentagonia skrev:

Hmm 🤔 Ikke for å være ekkel eller negativ, men det var slik jeg oppdaget min første SA, på dag 3 var det nesten ingenting og tørt/levret. Men er du helt sikker på at det ikke er festeblødning? Hvis du pleier å blø jevnt så er det veldig underlig. Mange blør jo i svangerskapet også. Er blodet friskt rødt/rosa, eller koagler og brunt/mørkt? Jeg har lest mye om festeblødning nå, så jeg føler meg som en ekspert 😂 Hvor lenge var OB i før den var tom? 

Var friskt først i går, så var det mørkt/brunt. Nå bare hvitt utflod. Ikke noe levra eller noe. 

Jeg pleier å først spotte, så tar det seg opp samme dag, og så gå over til mens ila natta. 

Men nå er det ingen ting som har stemt denne syklusen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sinsiew skrev:

Var friskt først i går, så var det mørkt/brunt. Nå bare hvitt utflod. Ikke noe levra eller noe. 

Jeg pleier å først spotte, så tar det seg opp samme dag, og så gå over til mens ila natta. 

Men nå er det ingen ting som har stemt denne syklusen. 

Nei, min syklus er også lengre enn normalt, men jeg tok jo Clomid/Pergotime da så.. Hmm. Rart det stopper opp så fort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går vi inn i pp3, med godt mot! 

Syklusen var lenger enn forventet denne mnd. Merkelige greier. Håper det betyr at det har stabilisert seg. Jeg har ammet myyyye mindre denne, og forrige, mnd. Kan godt hende det har gjort noe med lutealfaselengden. 

Ifølge flo er eggløsning 12 juni. Jeg tester og krysser fingrene for sen feb/tidlig mars baby. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...