Gå til innhold

Er 1500 kr for 26 kg duplo dyrt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det blir jo det samme som når ungene leker med duplo på besøk hos noen. Man ber jo ikke om at lekene vaskes først.

Anonymkode: 00942...ccc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Nuith skrev:

Vi har bare skylt brukt duplo godt med varmt vann i dusjen vi.

Jeg har tenkt på det, men kom fram til at det var enklere med kjele, før nå. Det blir vaskemaskinen. Genialt! 

Men dette er jo avsporing. Prisen ts har blitt tilbudt er jo råbillig, men jeg lurer veldig på hva hun skal med så store mengder duplo. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil antakelig kunne selge videre store deler av duploen og tjene inn mye av beløpet igjen - og fremdeles sitte igjen med mer enn nok duplo. 

Anonymkode: d2431...56e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Guidet Kvinne skrev:

Hvordan vasker man duplo i oppvaskmaskin? Jeg har en del gammel duplo jeg vil gi bort og tenkte å koke det i kjele, men tipset om vaskemaskin synes jeg høres langt bedre ut. 

Og:26 kilo?!?? Det må da rekke til et helt nabolag. :fnise: 

Vil du gi bort duplo? Om det er til hvem som helst stiller jeg meg gjerne i kø da jeg har dårlig råd så slipper jeg å kjøpe. Datteren min elsker duplo men vi har bare ca 5 liter nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Guidet Kvinne skrev:

Hvordan vasker man duplo i oppvaskmaskin? Jeg har en del gammel duplo jeg vil gi bort og tenkte å koke det i kjele, men tipset om vaskemaskin synes jeg høres langt bedre ut. 

Og:26 kilo?!?? Det må da rekke til et helt nabolag. :fnise: 

Vaskepose

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Guidet Kvinne skrev:

Jeg har tenkt på det, men kom fram til at det var enklere med kjele, før nå. Det blir vaskemaskinen. Genialt! 

Men dette er jo avsporing. Prisen ts har blitt tilbudt er jo råbillig, men jeg lurer veldig på hva hun skal med så store mengder duplo. 

Lego blir deformert og ubrukelig ved for høye temperaturer.

De anbefaler max 40 grader:

 https://www.lego.com/nb-NO/service/help-topics/fun-for-fans/behind-the-scenes/brick-facts/how-to-clean-pieces

Evt. bakterier overlever ikke lenge utenfor menneskekroppen, så ikke nødvendig å vaske ved høyere temp!

Anonymkode: 4e56b...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...