Gå til innhold

Er 1500 kr for 26 kg duplo dyrt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1500 kr for 26kg dyrt? Har fått dette tilbudet om brukt duplo. Til barna mine. 

Anonymkode: 5f425...ea9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke dyrt. Duplo veier ikke mye så du får veldig mye Duplo for denne prisen.  Husk å vaske dem før du gir dem til ungene dine 🙂

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får helt ekstremt mye duplo ut av 26 kilo så det er absolutt ikke dyrt! 😛 

Anonymkode: ba718...a40

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må da holde til ti familier? :sprettoy:

Anonymkode: 32b6d...efc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apsolutt ikke, det er ekstremt billig! 

Putt det i ett dynetrekk som du lukker med en strikk og putt det i vaskemaskina. 😊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva i alle dager skal man med så mye duplo? Lage et eget duplo lekeland?

Anonymkode: f3aa8...10d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

1500 kr for 26kg dyrt? Har fått dette tilbudet om brukt duplo. Til barna mine. 

Anonymkode: 5f425...ea9

hvor mye er 26kg? en svart sekk?

Anonymkode: 86fcc...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ikke dyrt ut, nei. 

Her betalte vi 500 kr. for en nesten full søppelsekk. 

Legg det i oppvaskmaskinen før du gir det til barna dine (syntes forslaget om vaskemaskinen var litt pussig :klo: )

Anonymkode: 91feb...009

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ikke dyrt ut, nei. 

Her betalte vi 500 kr. for en nesten full søppelsekk. 

Legg det i oppvaskmaskinen før du gir det til barna dine (syntes forslaget om vaskemaskinen var litt pussig :klo: )

Anonymkode: 91feb...009

Oppvaskmaskinen? Da må det skylles godt i rent vann etter at det kommer ut av oppvaskmaskinen, ettersom det vil være rester av oppvaskmiddel inni hulrom i legoen. Dette oppvaskmiddelet må skylles bort ettersom barn skal leke med duploen og kanskje putter det i munnen også.

Anonymkode: 56cda...c6f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vasker man duplo i oppvaskmaskin? Jeg har en del gammel duplo jeg vil gi bort og tenkte å koke det i kjele, men tipset om vaskemaskin synes jeg høres langt bedre ut. 

Og:26 kilo?!?? Det må da rekke til et helt nabolag. :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det høres ikke dyrt ut, nei. 

Her betalte vi 500 kr. for en nesten full søppelsekk. 

Legg det i oppvaskmaskinen før du gir det til barna dine (syntes forslaget om vaskemaskinen var litt pussig :klo: )

Anonymkode: 91feb...009

"Pussig" nok så har ikke alle oppvaskmaskin. Men klesvaskemaskin funker helt fint til å vaske litt av vært, så lenge det pakkes litt inn.

1500 kroner for 26 kilo Duplo er et gedigent kupp! Kan bygge hytte med så mange klosser.

Anonymkode: 35239...531

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Oppvaskmaskinen? Da må det skylles godt i rent vann etter at det kommer ut av oppvaskmaskinen, ettersom det vil være rester av oppvaskmiddel inni hulrom i legoen. Dette oppvaskmiddelet må skylles bort ettersom barn skal leke med duploen og kanskje putter det i munnen også.

Anonymkode: 56cda...c6f

Men barn spiser og drikker jo fra fat, flasker og alt annet som er vasket i oppvaskmaskinen uten at det trenges å skyldes i etterkant? Det er da helt trygt å ikke vaske det enda engang. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Guidet Kvinne skrev:

Hvordan vasker man duplo i oppvaskmaskin? Jeg har en del gammel duplo jeg vil gi bort og tenkte å koke det i kjele, men tipset om vaskemaskin synes jeg høres langt bedre ut. 

Og:26 kilo?!?? Det må da rekke til et helt nabolag. :fnise: 

 vask i nett/putevar i vaskemaskinen og tørk.https://forum.babyverden.no/threads/kan-duplo-kokes.1705606/

Anonymkode: 56cda...c6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mintgrønn skrev:

Men barn spiser og drikker jo fra fat, flasker og alt annet som er vasket i oppvaskmaskinen uten at det trenges å skyldes i etterkant? Det er da helt trygt å ikke vaske det enda engang. 

Disse tingene blir jo skylt inni oppvaskmaskinen. Men gjenstander med mange hulrom (som duplo o.l. har) vil ikke bli skylt godt nok i oppvaskmaskinen, og da vil det være såperester igjen på de. Oppvaskmaskinpulver er vel også etsende.

Anonymkode: 56cda...c6f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som ikke hadde å giddet å vaske en eneste kloss hvis de så helt greie ut?

Anonymkode: 00942...ccc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, mintgrønn said:

Men barn spiser og drikker jo fra fat, flasker og alt annet som er vasket i oppvaskmaskinen uten at det trenges å skyldes i etterkant? Det er da helt trygt å ikke vaske det enda engang. 

En Duplokloss har nok flere krinkelkroker enn et fat. Men i en vaskemaskin(for klær) blir klossene rotert rundt hele tiden og skylt grundig.

Anonymkode: 35239...531

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 vask i nett/putevar i vaskemaskinen og tørk.https://forum.babyverden.no/threads/kan-duplo-kokes.1705606/

Anonymkode: 56cda...c6f

Takk, da gjør jeg det. 

Generelt er jeg ikke fryktelig nøye med vask, og denne duploen er mange år gammel og blitt oppbevart i tette bokser i kjellerbod. Tenker det er litt hyggeligere å gi den bort som ren siden den er såpass gammel. Hadde den vært to år gammel hadde jeg ikke brydd meg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...