Gjest lillelou Skrevet 15. juni 2005 #161 Del Skrevet 15. juni 2005 Grattis med 700 innlegg Har du gått? Ja,jeg gikk *applaus for flinke meg som klarte å løsrive seg*. :-) Hybelkaninene fikk et brutalt møte med moppen, og så med søppelbøtta . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. juni 2005 #162 Del Skrevet 15. juni 2005 Der har jeg skrevet ny cv, så får vi håpe det hjelper . Når jeg kikker på den, er det skremmende å se hvor lite jeg har fått gjort til tross for at jeg nærmer meg 30, men det får bare så være.Jeg er da et oppegående menneske for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 15. juni 2005 #163 Del Skrevet 15. juni 2005 Har du lyst å jakte på hybelkaniner med tørrmoppen her også? Du trenger ikke å søke engang,du kan få jobben på flekken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. juni 2005 #164 Del Skrevet 15. juni 2005 Har du lyst å jakte på hybelkaniner med tørrmoppen her også? Du trenger ikke å søke engang,du kan få jobben på flekken Ah...og hvilket lønnstrinn er stillingen lønnet i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 15. juni 2005 #165 Del Skrevet 15. juni 2005 Hm. I bustistrinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. juni 2005 #166 Del Skrevet 15. juni 2005 Hmmmmm...tenketenke... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 15. juni 2005 #167 Del Skrevet 15. juni 2005 Så det knaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. juni 2005 #168 Del Skrevet 15. juni 2005 det knaker og braker (brakinga har kanskje noe med det å gjøre at jeg spiser knekkebrød akkurat nå... ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 15. juni 2005 #169 Del Skrevet 15. juni 2005 med makrell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. juni 2005 #170 Del Skrevet 15. juni 2005 Nope. Med.Pølse, og ett med ost og avocado :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 15. juni 2005 #171 Del Skrevet 15. juni 2005 Avocado er nAm. veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. juni 2005 #172 Del Skrevet 15. juni 2005 Supernam. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. juni 2005 #173 Del Skrevet 16. juni 2005 Mooorning has brooooken *gaulegaule*. Har vært oppe en time allerede, skal på Viktig Taktisk Møte senere, og da er det okei å ikke komme med dryppende hår. Æsj,hva er de ekle skygreiene som kommer og kladder til min blå sommerhimmel?*streng stemme* Gåbort! *går for å kle på seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 16. juni 2005 #174 Del Skrevet 16. juni 2005 De ekle skygreiene er ikke ekle,de er flotte. De gjør dagen utholdelig for sånne solhatere som meg Jeg synes været kan være slik som det er nå hele sommeren jeg :D Gikk møtet bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 16. juni 2005 #175 Del Skrevet 16. juni 2005 Avocado har jge liksom ikke helt oppdaga enda, jeg. Er det godt som pålegg sammen med ost altså? Søs spiser det som godis med salt på :o , det synes jeg er litt rart. Hvis det er noen trøst, så er jeg fylt 30 (eller 29 var det, ja), og får inn cv'en min på en side inklusiv masse fyllmasse som adresse, interesser og masse svada. Håper det viktige møtet gikk bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. juni 2005 #176 Del Skrevet 17. juni 2005 pusla:Jepp, jeg syns det er godt med ost, ooog med skinke, og med tomat, men da må det være en ganske myk avocado, slik at den blir litt kremete, ellers er det ikke så godt. OG; Vi er visst like gamle! Og med like tynn cv! Felles trøst :-) . Slutt på finværet, grå skyer over alt, og dette http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=105473 var heller ikke så kjempegod lesning på morrakvisten. Jeg er et sommerdyr, trives best i temperaturer på 25+, og hvis denne sommeren blir nitrist, så jeg. Ikke for dèt, vi skal til nordnorge i ferien, så bading må jeg antageligvis se langt etter uansett. Jeg er ikke den isbaderen jeg en gang var :-) . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. juni 2005 #177 Del Skrevet 17. juni 2005 Sånn!, da har jeg sjaina kjøkkenet. Bare gulvet igjen, og det tar jeg sammen med stuegulvet og ganggulvet seinere, når bare sambo har fått flytta vekk alle bladene han driver og "sorterer" der. Sorteringa har pågått mestparten av siste uka, så det er ikke akkurat supertempo det er snakk om. :evil: Føler meg ikke supertopp i dag. Møtet i går gikk fint, og jeg aner positive ting i emning, men jeg føler meg litt ensom for tida, har bare en venninne her i byen, og det er jo måte på hvor mye jeg kan "belaste" henne. de andre bor i Tromsø og Bergen og Stavanger... :-( selvmedlidenhetsdagen,dette. I går var vi ute og testa nye Ford Focus (i en gyselig harryblå farge).Fører uhvertfall èn bra ting med seg å skulle hjelpe min lettere uselvstendige sviger med å finne bil-man får prøvekjørt mye fint . Og i Focusen var setene så gode at jeg duppa litt av (men da satt jeg i baksetet,altså!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. juni 2005 #178 Del Skrevet 17. juni 2005 Man har skikkelig mye å gjøre når man går inn på "Guttas rom" og leser tråden "Hva foretrekker dere om noen år".... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. juni 2005 #179 Del Skrevet 17. juni 2005 Og så spiste jeg meg kvalm på vannmelon som jeg hadde skåret i terninger :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 17. juni 2005 #180 Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg kan være venninnen din :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg