Gjest Paramount Skrevet 13. april 2019 #81 Skrevet 13. april 2019 49 minutter siden, Thyra skrev: Men det er vel ikke tvil om at moten med å være glattbarbert så alt er synlig og blottlagt har gjort sitt til at så mange bekymrer seg over størrelsen og formen på kjønnsleppene. Kan ikke huske det var noe tema for et par tiår siden. Det tror jeg du har helt rett i. Uansett burde hvordan du ser ut, og hva du gjør der nede, være en ganske så privat sak. Den eneste som evt kan påberope seg noen "rett" til å mene noe som helst om det, er din faste partner.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2019 #82 Skrevet 13. april 2019 3 timer siden, Nerine_ skrev: Nå tok dere spørsmålet mitt ut av kontekst, det var et svarinnlegg til en bruker som dro paralleller mellom et barbert underliv og barns underliv. Ja, skjønte det. Men ville poengtere hvorfor noen tenker barn når de ser et glattbarbert underliv. Anonymkode: 2d0ee...a06
Gjest HarryDotter Skrevet 16. april 2019 #83 Skrevet 16. april 2019 På 13.4.2019 den 0.52, Arabella skrev: Hvordan er mitt innlegg hersketeknikk? Les hva vedkommende skriver, du. "En liten, stusset trekant rundt vagina". Forklar det for meg, du da, hvordan det skulle gå an å få til. Nå er jo vagina selve skjeden, så når brukeren skriver "trekant med hår rundt vagina" så er jo ikke det direkte feil? For om håret er 2 eller 5cm unna inngangen (ja det er ved åpningen skjeden/vagina starter) så spiller ikke det noen teknisk rolle? Det artige er jo at så mange kvinner klager over at menn bruker så vulgære ord som "fitte og musa" om kvinners kjønnsorgan. Og når vi endelig bruker legebetegnelsene som vagina, så pirkes det på dét og?? 🤔 Vulva er vel ordet for området over klitoris/åpningen/kjønnsleppene....hva får vi egentlig lov å kalle selve fitta uten å bli arrestert??
Gjest HarryDotter Skrevet 16. april 2019 #84 Skrevet 16. april 2019 (endret) På 13.4.2019 den 10.08, Thyra skrev: Men det er vel ikke tvil om at moten med å være glattbarbert så alt er synlig og blottlagt har gjort sitt til at så mange bekymrer seg over størrelsen og formen på kjønnsleppene. Kan ikke huske det var noe tema for et par tiår siden. Men hvorfor brukes det argumentet som en negativ faktor for å rakke ned på denne glattbarbert trenden? Menn kan ikke skjule sine komplekser bak en hårdott. Hva med oss? Vi er født med utovertiss så da må vi bare ha kompleksene våre? ALLE sliter med komplekser for underliv og kropp når de vokser opp og når puberteten. Det er en del av det å bli eldre og finne sin plass i verden. Men så får jo de fleste av oss seg kjærester og man opplever at noen andre setter pris på det man har å tilby, enten det er liten/stor pikk, små/store pupper/kjønnslepper. Det naturlige da er jo å selv tilegne seg litt selvtillitt på de gode tilbakemeldingene man får og stole på at det er greit. Så kan man være nysgjerrig og gjøre litt research selv på hva som er normalt. Husker selv jeg var livredd for at penis ikke var bra nok eller at jeg ikke holdt lenge nok i sengen da jeg var yngre. Da skaffet jeg meg så mye info om dette som mulig og fant ut at både størrelse og utholdenhet faktisk var innenfor det vanlige. Så forsvant komplekset. Det er lov å gi litt faen i dette skrullekompleks samfunnet vi lever i! Folk må begynne å ta seg litt sammen. Slutte å kaste seg på alle bekymringene om kropp og pupper og se litt på realitetene. Bruk øynene, ørene og hodet. Man er liksom ikke innafor lenger med mindre man har 14 komplekser man knasker piller for. Syntes det er nitrist! Hvordan skal kommende generasjoner klare hverdagene?? Endret 16. april 2019 av HarryDotter
Arabella Skrevet 16. april 2019 #85 Skrevet 16. april 2019 1 time siden, HarryDotter skrev: Nå er jo vagina selve skjeden, så når brukeren skriver "trekant med hår rundt vagina" så er jo ikke det direkte feil? For om håret er 2 eller 5cm unna inngangen (ja det er ved åpningen skjeden/vagina starter) så spiller ikke det noen teknisk rolle? Det artige er jo at så mange kvinner klager over at menn bruker så vulgære ord som "fitte og musa" om kvinners kjønnsorgan. Og når vi endelig bruker legebetegnelsene som vagina, så pirkes det på dét og?? 🤔 Vulva er vel ordet for området over klitoris/åpningen/kjønnsleppene....hva får vi egentlig lov å kalle selve fitta uten å bli arrestert?? Vulva er det ytre av kjønnsorganet, vagina/skjeden er det indre. Vanskeligere er det ikke. På meg vokser ikke håret rundt vagina i hvert fall. 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #86 Skrevet 16. april 2019 På 12.4.2019 den 23.16, AnonymBruker skrev: Jeg trosser min kone og barberer bort alt.. Mann Anonymkode: 5e651...82c Nei, du er ingen mann... Anonymkode: c2901...fba 3
Master1 Skrevet 16. april 2019 #87 Skrevet 16. april 2019 Fitta skal være glatt de er best å spise da... Hvem liker hår i maten M@ster
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #88 Skrevet 16. april 2019 Jeg er glattbarbert, det er det eneste jeg trives med. Har ikke behov for å gjemme bort underlivet bak hår, og synes ikke det er pent med hår. Om andre trimmer, barberer, friserer eller lar busken gro stiller jeg meg helt likegyldig til - og morer meg over hvor sterke følelser folk kan ha for frisering av andres underliv. Anonymkode: 8cef4...292
Mr. Kilmister Skrevet 16. april 2019 #89 Skrevet 16. april 2019 17 minutter siden, Master1 skrev: Fitta skal være glatt de er best å spise da... Hvem liker hår i maten M@ster Å sammenligne "fitte"med mat er jævlig umodent. Det du skriver virker som å komme fra en uerfaren liten gutt. 6
Master1 Skrevet 16. april 2019 #90 Skrevet 16. april 2019 4 minutter siden, Mr. Kilmister skrev: Å sammenligne "fitte"med mat er jævlig umodent. Det du skriver virker som å komme fra en uerfaren liten gutt. Ditt valg det..... M@ster
Påkrevd Skrevet 16. april 2019 #91 Skrevet 16. april 2019 På 13.4.2019 den 10.08, Thyra skrev: Men det er vel ikke tvil om at moten med å være glattbarbert så alt er synlig og blottlagt har gjort sitt til at så mange bekymrer seg over størrelsen og formen på kjønnsleppene. Kan ikke huske det var noe tema for et par tiår siden. Jeg vet ikke. Har ikke kjønnslepper selv, og snakker minimalt med kvinner om akkurat det temaet, men jeg tenker kanskje det like gjerne kan ha noe å gjøre med den generelle utseendefikseringen og økende åpenheten rundt sex og kjønn? Hvis man ser på antallet (jenter særlig) som fikser bryster, lepper, rumpe, og det som ellers fikses kan nå i forhold til to-tre tiår siden, er det nok en voldsom forskjell. Jeg kan ikke huske det samme utseenefokuset fra tidligere tider, det var ingen som hadde "rett" eller "galt" hår, klær eller kropp så vidt jeg kan erindre. Trude så ut som Trude, og Martin så ut som Martin. Sånn var det bare, så jeg mistenker at komplekser rundt kjønnsorganer ville dukket opp side om side med andre komplekser uavhengig av hårmoten der nede. 1
Gjest HarryDotter Skrevet 16. april 2019 #92 Skrevet 16. april 2019 3 timer siden, Arabella skrev: Vulva er det ytre av kjønnsorganet, vagina/skjeden er det indre. Vanskeligere er det ikke. På meg vokser ikke håret rundt vagina i hvert fall. Men hva får du utav å krangle med brukere om en sånn detalj? For du forstår at du krangler på deg de andre over dette? Om du legger godviljen til, forstår du jo at uttrykket "hår rundt vagina" betyr hår rundt tissen generellt. (For å gjøre det klinkende klart) Og på måten brukeren beskriver trekanten, så forstår du vel også hva type sveis det dreier seg om og hvor det håret sitter?? Det er ingenting på planeten jorden, som er så irriterende for folk flest i en diskusjon som når brukere bryter inn og forteller andre om ubetydelige rettelser og ordbruksfeil. Det gir ingen positiv tilvekst til temaet og diskusjonen. Bare masse irritasjon og krangling. Jeg har lagt merke til hvor viktig dette er for deg, så du må gjerne fortsette Men jeg tror du vil slite med å diskutere seriøst med folk her etterhvert om du pirker på dem på slike bagateller. Personlig bryr jeg meg ikke, men kan være lurt å tenke over når man deler tekstplass med mange hundre personer.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2019 #93 Skrevet 16. april 2019 Kvinne 28. Glattbarbert fra rumpe til navel. Synes selv det er finest uten hår, og kunne aldri tenkt meg å suge en penis full av hår, og da kan jeg jo ikke forvente at han skal slikke en hårete vagina/anus? 🤔 Anonymkode: 8b7f6...959 3
Master1 Skrevet 17. april 2019 #94 Skrevet 17. april 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinne 28. Glattbarbert fra rumpe til navel. Synes selv det er finest uten hår, og kunne aldri tenkt meg å suge en penis full av hår, og da kan jeg jo ikke forvente at han skal slikke en hårete vagina/anus? 🤔 Anonymkode: 8b7f6...959 Helt enig ved slikking av mus og rumpe skal det være glatt det er absolutt deiligst M@ster
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #95 Skrevet 17. april 2019 Her er vi begge i 40 årene, glattbarbert begge 2, det er slik vi liker det Vi har hatt oralsex med hverandre både ufrisert/frisert og glatt, å har kommet frem til det er det vi foretrekker Men dersom man annser et voksent glattbarbert kjønn som et barn, bør man tenke seg om Anonymkode: 33203...298
Nerine_ Skrevet 17. april 2019 #96 Skrevet 17. april 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinne 28. Glattbarbert fra rumpe til navel. Synes selv det er finest uten hår, og kunne aldri tenkt meg å suge en penis full av hår, og da kan jeg jo ikke forvente at han skal slikke en hårete vagina/anus? 🤔 Anonymkode: 8b7f6...959 En penis er sjeldent full av hår, barbert underliv eller ei😂 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #97 Skrevet 17. april 2019 11 hours ago, AnonymBruker said: Kvinne 28. Glattbarbert fra rumpe til navel. Synes selv det er finest uten hår, og kunne aldri tenkt meg å suge en penis full av hår, og da kan jeg jo ikke forvente at han skal slikke en hårete vagina/anus? 🤔 Anonymkode: 8b7f6...959 Finnes det? Anonymkode: 21360...1ec
Nerine_ Skrevet 17. april 2019 #98 Skrevet 17. april 2019 14 timer siden, Mr. Kilmister skrev: Å sammenligne "fitte"med mat er jævlig umodent. Det du skriver virker som å komme fra en uerfaren liten gutt. 👍 Flott sagt!
Jalp Skrevet 17. april 2019 #99 Skrevet 17. april 2019 Jeg har sluttet å formidle hva jeg liker på KG. Gjør man det blir man alltid tillagt de mest uakseptable intensjoner og preferanser. Denne tråden er et meget godt eksempel på det søppelnivået som er i enkelte tråder om seksualiteten her inne.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2019 #100 Skrevet 17. april 2019 Spesielt fra enkelte bedrevitere som kverulerer gang på gang Anonymkode: 33203...298
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå