Gå til innhold

Glattbarbert kvinne / menn

Fremhevede innlegg

Gjest Paramount
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men er jo ikke glatt hud? Det er som regel enten stubber, antydning til stubber eller røde nupper. Det er jo fremdeles sånn at de fleste barberer seg, vet ikke hvordan det blir med voks eller laser.

Anonymkode: 1fac7...5d5

De aller fleste kan unngå både stubber og røde nupper, dersom de ønsker det. Men det er mange individuelle forskjeller både mht metoder og hvor mye som kreves av den enkelte pga ulik hårvekst og hvordan huden reagerer på "behandlingen". Det er skrevet side opp og side ned om dette temaet i forskjellige tråder, det er mange som kan mye mer om dette enn meg. For noen blir det bare pes, og da er det like greit å la det gro som en ønsker.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann. Jeg syntes en liten stusset trekant rundt vagina. Og stusset rundt penis og glatte testikler.

Anonymkode: ea3cc...22e

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann. Jeg syntes en liten stusset trekant rundt vagina. Og stusset rundt penis og glatte testikler.

Nå ble jeg nysgjerrig på hvor du ville plassere denne lille trekanten. Vet du hvor vaginaen befinner seg?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trosser min kone og barberer bort alt.. Mann

Anonymkode: 5e651...82c

Gjest Paramount
Skrevet
5 timer siden, Arabella skrev:

Nå ble jeg nysgjerrig på hvor du ville plassere denne lille trekanten. Vet du hvor vaginaen befinner seg?

Spar oss for denne hersketeknikken. Kommunikasjon krever et minimum av vilje til å forstå.

Skrevet

Hvordan er mitt innlegg hersketeknikk? Les hva vedkommende skriver, du. "En liten, stusset trekant rundt vagina". Forklar det for meg, du da, hvordan det skulle gå an å få til.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, Nerine_ skrev:

Det er ikke mengden kjønnshår som avgjør om man er voksen eller barn, trodde du virkelig det...? 

Ikke mengden kjønnshår som avgjør om man er voksen eller barn. Men helt glatte uten noe hår er det bare barn som er og ikke naturlig på voksne.

Selv foretrekker jeg hår. Som kvinne synes jeg glattbarberte menn blir litt lite mandig, og dessuten er det mer urenslig, selv om mange tenker det motsatte.

Anonymkode: 2d0ee...a06

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

En mann jeg var med stusset rundt penis og hadde helt glatte baller, og for å være ærlig så mistet jeg faktisk litt lysta da jeg så det. Og han var jo så mandig og naturlig på alle andre måter.

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Glatt er nei, foretrekker hår. Men glattbarbert er sikkert et pluss blant de som foretrekker barn :kvalm:

Anonymkode: 45180...78c

Altså.

Hvis det første du tenker du når du ser et glattbarbert voksent underliv er barn, da har du faen meg problemer.

• Liker 6
Skrevet
18 timer siden, Nerine_ skrev:

Det er ikke mengden kjønnshår som avgjør om man er voksen eller barn, trodde du virkelig det...? 

Selvfølgelig er det ikke det. Men kjønnshår er et tegn på at man er kjønnsmoden. Man blir selvsagt ikke "mer" kjønnsmoden jo mer hår man har. 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke mengden kjønnshår som avgjør om man er voksen eller barn. Men helt glatte uten noe hår er det bare barn som er og ikke naturlig på voksne.

Selv foretrekker jeg hår. Som kvinne synes jeg glattbarberte menn blir litt lite mandig, og dessuten er det mer urenslig, selv om mange tenker det motsatte.

6 timer siden, Thyra skrev:

Selvfølgelig er det ikke det. Men kjønnshår er et tegn på at man er kjønnsmoden. Man blir selvsagt ikke "mer" kjønnsmoden jo mer hår man har. 

Nå tok dere spørsmålet mitt ut av kontekst, det var et svarinnlegg til en bruker som dro paralleller mellom et barbert underliv og barns underliv. 

Skrevet
4 minutter siden, Nerine_ skrev:

Nå tok dere spørsmålet mitt ut av kontekst, det var et svarinnlegg til en bruker som dro paralleller mellom et barbert underliv og barns underliv. 

Vel, et barbert underliv ligner ihvertfall mer på et barneunderliv enn det et ubarbert underliv gjør. Det betyr ikke at alle som liker glattbarbert foretrekker barn (men regner med at de som foretrekker barn, ikke synes kjønnshår er noe fint). Men enkelte får assosiasjoner til barn når de ser helt glatre hårløse underliv, og de synes derfor det er turn-off. Dette har med egne preferabser å gjøre og betyr ikke at de beskylder de som liker glattbarbert for å være pedofile. 

Ellers så synes jeg at begge sider er "like ille" her. De som foretrekker barbert snakker ofte veldig nedsettende om hvor stygt og uhygienisk de synes det er med kjønnshår. 

Gjest Paramount
Skrevet
21 minutter siden, Thyra skrev:

Ellers så synes jeg at begge sider er "like ille" her. De som foretrekker barbert snakker ofte veldig nedsettende om hvor stygt og uhygienisk de synes det er med kjønnshår. 

Tror ikke alle mener det så svart hvitt som det høres ut. Jeg foretrekker helt glatt, men det viktigste er at musa er synlig, og ikke gjemt bak mye hår. For meg er det musa som er sexy, ikke kjønnshårene. Noen jenter har så lite hårvekst der nede at musa uansett er synlig, heldig for dem. 

Skrevet
32 minutter siden, Thyra skrev:

Vel, et barbert underliv ligner ihvertfall mer på et barneunderliv enn det et ubarbert underliv gjør. Det betyr ikke at alle som liker glattbarbert foretrekker barn (men regner med at de som foretrekker barn, ikke synes kjønnshår er noe fint). Men enkelte får assosiasjoner til barn når de ser helt glatre hårløse underliv, og de synes derfor det er turn-off. Dette har med egne preferabser å gjøre og betyr ikke at de beskylder de som liker glattbarbert for å være pedofile. 

Jeg foretrekker helt klart hår, men jeg trenger ikke å dra inn barns underliv i diskusjonen for å få frem poenget mitt. 

Skrevet
37 minutter siden, Nerine_ skrev:

Jeg foretrekker helt klart hår, men jeg trenger ikke å dra inn barns underliv i diskusjonen for å få frem poenget mitt. 

Men det kommer jo an på hvorfor folk foretrekker hår. Noen foretrekker kjønnshår fordi de synes det vitner om kjønnsmodning, om at vedkommende er voksen. Du foretrekker kanskje hår av andre grunner. Noen synes det ser bedre ut med hår fordi de ikke synes underlivet er så fint, så de foretrekker at det er litt "skjult". 

Skrevet
41 minutter siden, Paramount skrev:

Tror ikke alle mener det så svart hvitt som det høres ut. Jeg foretrekker helt glatt, men det viktigste er at musa er synlig, og ikke gjemt bak mye hår. For meg er det musa som er sexy, ikke kjønnshårene. Noen jenter har så lite hårvekst der nede at musa uansett er synlig, heldig for dem. 

Men det er vel ikke tvil om at moten med å være glattbarbert så alt er synlig og blottlagt har gjort sitt til at så mange bekymrer seg over størrelsen og formen på kjønnsleppene. Kan ikke huske det var noe tema for et par tiår siden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Arabella skrev:

Hvordan er mitt innlegg hersketeknikk? Les hva vedkommende skriver, du. "En liten, stusset trekant rundt vagina". Forklar det for meg, du da, hvordan det skulle gå an å få til.

Du virker veldig treg.

Anonymkode: 4bc7e...94a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker stusset og barbert på baller og rumpe på fyren, ikke helt glatt. Barberer men har igjen litt foran selv.

Jeg er av de som i utgangspunktet synes det er teit å dra frem at det ser ut som barne underliv, men for en stund siden var jeg med en fyr som når han tok av seg klærne var helt glatt og hadde en veldig liten pikk både slapp og stiv, da må jeg innrømme at jeg skjønner hva folk mener, fikk assosiasjoner til barn og det var ekstremt ubehagelig og ekkelt. Vet jo at det er helt idiotisk han er jo en voksen mann, men sjukt turn off. Han burde definitivt la det gro. 

Anonymkode: 6856f...4a7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best trimmet mus. Liker ikke busk, men synes det bør være litt hår. 

Anonymkode: 6ad7e...c69

AnonymBruker
Skrevet

Jeg barberer meg av og til fordi ellers så går hårveksten ut av kontrol og blir ubehagelig. Kona gjør det samme, men hovedsakelig fordi vi mener at trimmet ser bedre ut.

Ingrodde hår er ikke et stort problem for meg.

Anonymkode: b5951...e76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...