Gå til innhold

Glattbarbert kvinne / menn

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, NotYou skrev:

:klem:til deg

😂😂

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest NotYou
Skrevet
1 minutt siden, Ripshagen skrev:

😂😂

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, NotYou skrev:

Jeg er ikke Ripshagen, men dette blir for dumt.

Anonymkode: 1fac7...5d5

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, NotYou skrev:

Hehe er så lett å se at du er provosert. Skal være den voksne og gå jeg nå. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke Ripshagen, men dette blir for dumt.

Hun resignerer. Ikke så lett det. Da er smilyer lettere å bruke enn ord.

• Liker 2
Skrevet

Glattbarbert på han 😋første gang vi hadde sex var det mye hår der å han var deilig å se på, når han fortalte at han skulle barbere seg ble jeg skeptisk jeg har å den oppfatning at det blir seende ut som et barn, men han er mørk i huden å ser absolutt ikke ute som et barn etter barbering. Mye deiligere å suge uten hår i munnen 😁

På meg selv foretrekker jeg å frisere men ikke helt nakent. Hva han mener vet jeg ikke, han har ikke munnen sin der uansett så da gjør jeg som jeg vil 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Ripshagen skrev:

Hun resignerer. Ikke så lett det. Da er smilyer lettere å bruke enn ord.

Ikke alle som takler kritikk så bra. Voksne, ribba underliv ser dumt og rart ut, men hvis man er eier av et slikt underliv og selv synes det ser smashing ut er det vel lett å bli fornærmet og usaklig.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Stusser på meg selv. Foretrekker at mannen ikke barberer seg og er hårete slik han skal være. K24 

Anonymkode: fd939...aaa

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et ribbet venusberg ser heller ikke pent ut, og er langt fra glatt å ta på. Hvorfor skal man på død og liv være helt «glatt», hvorfor fjerne alt hår også fra venusberget

Fordi mange trives best med glatt hud, mange synes det er lettere å holde rent og pent, mange synes de kler det bedre enn med hår, mange synes rett og slett at det er fint. Sex handler mye om fristelser, hva som frister. Ingen ting frister meg mer enn ei glattbarbert mus. Ingen ting er mer sexy enn en glattbarbert kvinne som har sex med en glattbarbert mann, synes jeg, til tross for at mange er uenige. 

Kan forresten legge til at dama mi barberer seg bare av og til, jeg også.

Det er ikke noe stress, alternativet er meget bra det også.

AnonymBruker
Skrevet

Barberer ikke. Kan aldri ha en partner som fjerner hårene. Det er bare hele synet som er turn off. Noe naturlig som mangler. Fortalte typen at jeg hadde glemt å stusse hårene, ble dratt med inn på soverommet før jeg fikk fullført setningen :fnise:

Godt vi er forskjellige.

Anonymkode: d3019...14d

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barberer ikke. Kan aldri ha en partner som fjerner hårene. Det er bare hele synet som er turn off. Noe naturlig som mangler. Fortalte typen at jeg hadde glemt å stusse hårene, ble dratt med inn på soverommet før jeg fikk fullført setningen :fnise:

Godt vi er forskjellige.

Anonymkode: d3019...14d

Ja, godt vi er forskjellige. Men jeg kunne godt hatt en partner som ikke barberte seg, så viktig er dette for meg.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Paramount skrev:

Fordi mange trives best med glatt hud, mange synes det er lettere å holde rent og pent, mange synes de kler det bedre enn med hår, mange synes rett og slett at det er fint. Sex handler mye om fristelser, hva som frister. Ingen ting frister meg mer enn ei glattbarbert mus. Ingen ting er mer sexy enn en glattbarbert kvinne som har sex med en glattbarbert mann, synes jeg, til tross for at mange er uenige. 

Kan forresten legge til at dama mi barberer seg bare av og til, jeg også.

Det er ikke noe stress, alternativet er meget bra det også.

Men er jo ikke glatt hud? Det er som regel enten stubber, antydning til stubber eller røde nupper. Det er jo fremdeles sånn at de fleste barberer seg, vet ikke hvordan det blir med voks eller laser.

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er jo ikke glatt hud? Det er som regel enten stubber, antydning til stubber eller røde nupper. Det er jo fremdeles sånn at de fleste barberer seg, vet ikke hvordan det blir med voks eller laser.

Kommer helt an på hvilken hudtype du har. 

Gjest NotYou
Skrevet
1 time siden, Ripshagen skrev:

Hehe er så lett å se at du er provosert. Skal være den voksne og gå jeg nå. 

:klem: til deg

Skrevet
2 timer siden, Ripshagen skrev:

Nå er ikke kjønn det samme som armhule, legger og skjegg heller. Jeg skjønner ikke hvorfor du vil se ut som et barn nedentil, din fjolle.

Hva mener du med dette? Hvorfor drar du inn pedofili?

Det har jo ikke noe med pedofili å gjøre. Hvis man vil se ut som et barn nedentil så får man gjøre det. 

Hva er det som gjør deg så ekstremt opptatt av hvor mye hår folk velger å ha på kjønnet, og sammenlikner det med barn, når du samtidig mener at det ikke har noe å gjøre med seksuell tiltrekning til barn? Hvorfor fokuserer du da kun på kjønnet, og ikke ansikt, ben, rygg og Gud vet hvor mange steder barn ikke har hår, men voksne driver med hårfjerning? Hvis du overhode barberer deg eller på annen måte fjerner hår fra områder på kroppen din, er det i så fall akkurat like "barnete" som kjønnet. 

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, Påkrevd skrev:

Hva er det som gjør deg så ekstremt opptatt av hvor mye hår folk velger å ha på kjønnet, og sammenlikner det med barn, når du samtidig mener at det ikke har noe å gjøre med seksuell tiltrekning til barn? Hvorfor fokuserer du da kun på kjønnet, og ikke ansikt, ben, rygg og Gud vet hvor mange steder barn ikke har hår, men voksne driver med hårfjerning? Hvis du overhode barberer deg eller på annen måte fjerner hår fra områder på kroppen din, er det i så fall akkurat like "barnete" som kjønnet. 

Er ferdig her. Du kjeder meg.

Gjest HarryDotter
Skrevet
8 timer siden, Ripshagen skrev:

Vet ihvertfall at barn ikke har kjønnshår. Voksne får inngrodde hårrøtter og ræv/kjønn som stinker av svette pga tette forhold. Nei takk. 

Jeg kjenner voksne menn som helt naturlig ikke har hår på leggene. Er de fortsatt barn da, om man skal følge logikken din? Når skal du bli gammel nok til å forstå at det ikke er hår som definerer om man er voksen eller ikke?

Om du går med forestillingen om at man liker barn fordi man foretrekker glattbarbert kjønn, så skorter det enten på sundt norsk bondevett eller så ønsker du å krangle. Fint at du foretrekker rotebusk hos dine partnere, men slutt å beskyld oss andre for å like barn!

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes de aller fleste kvinner er finest når de er helt glattbarberte. Men mange kler også lav hårvekst der nede.

Anonymkode: 346cd...9b1

Hva mener du med lav hårvekst? Lavtsittende? Kortklippet? Eller noe annet?

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Mr. Kilmister skrev:

Da er du ingen mann. Både kvinner og menn bør ha naturlig hårvekst nedentil. Finere og mer renslig.

👍

• Liker 1
Skrevet

Er ferdig her. Du kjeder meg.

Å være lei av noen her inne betyr tom for argumenter, så da takker jeg for diskusjonen. Snakkes kanskje senere👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...