Gå til innhold

Glattbarbert kvinne / menn

Fremhevede innlegg

Skrevet
45 minutter siden, Ripshagen skrev:

Vet ihvertfall at barn ikke har kjønnshår. Voksne får inngrodde hårrøtter og ræv/kjønn som stinker av svette pga tette forhold. Nei takk. 

Dine personlige preferanser er en helt annen sak. Men jeg håper du klarer å skille voksne fra barn selvom de har hårløse underliv😉

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trimmet, jatakk. Barbert, neitakk. 

Anonymkode: c01a7...f07

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Glatt er nei, foretrekker hår. Men glattbarbert er sikkert et pluss blant de som foretrekker barn :kvalm:

Anonymkode: 45180...78c

9 timer siden, Ripshagen skrev:

Glatt som du var før puberteten? Som et barn mao? No thanks...er bare rart.

Mest fjollete jeg har hørt. Da regner jeg med det samme gjelder for dere ved barbering av andre steder med hårvekst. legger og armhuler, og menn som barberer ansiktet. Akkurat som før puberteten, som et barn.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Å trekke paralleller til pedofili bare fordi man foretrekker glatt blir feil. Men, hvordan orker man å være glattbarbert? Kvinner først og fremst. Trusa blir jo liggende helt tettpakket mot huden, ingen luft what so ever. Et ribbet venusberg ser heller ikke pent ut, og er langt fra glatt å ta på. Hvorfor skal man på død og liv være helt «glatt», hvorfor fjerne alt hår også fra venusberget?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Labia

(bildet øverst på siden kan forstørres ved å klikke inn på det)

Anonymkode: 1fac7...5d5

• Liker 2
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Foretrekker definitivt menn med hår på kroppen. Men som du ser er meningene delte. Alle får gjøre som de selv liker. 

Skrevet
5 timer siden, Påkrevd skrev:

Mest fjollete jeg har hørt. Da regner jeg med det samme gjelder for dere ved barbering av andre steder med hårvekst. legger og armhuler, og menn som barberer ansiktet. Akkurat som før puberteten, som et barn.

Nå er ikke kjønn det samme som armhule, legger og skjegg heller. Jeg skjønner ikke hvorfor du vil se ut som et barn nedentil, din fjolle.

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, NotYou skrev:

Dette er like dumt som å påstå at alle som liker små pupper foretrekker barn.. 😑 

Ingen som snakker om pedofili her. Bare slapp av.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Nerine_ skrev:

Dine personlige preferanser er en helt annen sak. Men jeg håper du klarer å skille voksne fra barn selvom de har hårløse underliv😉

Hva mener du med dette? Hvorfor drar du inn pedofili?

Skrevet
Akkurat nå, Ripshagen skrev:

Hva mener du med dette? Hvorfor drar du inn pedofili?

Hvor sa jeg noe om pedofili? Det er jo du som dro paralleller mellom et barbert underliv og barns underliv/underlivet før pubertet. 

• Liker 3
Gjest NotYou
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Ripshagen skrev:

Ingen som snakker om pedofili her. Bare slapp av.

Jeg er helt avslappet. Jeg har heller ikke nevnt noe om pedofili. Det er du som drar inn det. 

Jeg bare påpeker hvor dumme folk som sier sånn virker. For å trekke sammenligninger mellom et hårløst, voksent underliv vs et barneunderliv er ganske på trynet. Heller merkelig av de som faktisk trekker den sammenligningen. Kunne ikke falt meg inn. 

Dersom du ikke ser forskjell på et barneunderliv og et hårløst voksent underliv har du sett svært få av begge deler. Jeg kan garantere at jeg ikke ser ut som et barn, uavhengig av hvor hårløs jeg er ;) 

Endret av NotYou
AnonymBruker
Skrevet

Frisert, men ikke helt glatt!

Anonymkode: e54b7...921

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Nerine_ skrev:

Hvor sa jeg noe om pedofili? Det er jo du som dro paralleller mellom et barbert underliv og barns underliv/underlivet før pubertet. 

Det har jo ikke noe med pedofili å gjøre. Hvis man vil se ut som et barn nedentil så får man gjøre det. 

• Liker 1
Skrevet

Det har jo ikke noe med pedofili å gjøre. Hvis man vil se ut som et barn nedentil så får man gjøre det. 

Kjære vene, du er jo den som tar opp ordet pedofili gang på gang her.

Vet ikke om du kanskje ikke har sett så mange underliv, men det er iallefall endel forskjell på utseende, helt uavhengig av behåringen. 

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, NotYou skrev:

Jeg er helt avslappet. Jeg har heller ikke nevnt noe om pedofili. Det er du som drar inn det. 

Jeg bare påpeker hvor dumme folk som sier sånn virker. For å trekke sammenligninger mellom et hårløst, voksent underliv vs et barneunderliv er ganske på trynet. Heller merkelig av de som faktisk trekker den sammenligningen. Kunne ikke falt meg inn. 

Dersom du ikke ser forskjell på et barneunderliv og et hårløst voksent underliv har du sett svært få av begge deler. Jeg kan garantere at jeg ikke ser ut som et barn, uavhengig av hvor hårløs jeg er ;) 

Ikke fornærm deg selv. Barn er de som har naturlig hårløst kjønn. Ferdig snakket. 

• Liker 1
Gjest NotYou
Skrevet
2 minutter siden, Ripshagen skrev:

@Ripshagen Det er DU som brukte ordet pedofili. Les tilbake på innleggene. Det er du som trekker inn dette. Og et glattbarbert voksent underliv ser svært ulikt et barns underliv. Ikke sikkert du har sett begge deler, men det kan du faktisk ikke ta feil av. 

Gjest NotYou
Skrevet
1 minutt siden, Ripshagen skrev:

Ikke fornærm deg selv. Barn er de som har naturlig hårløst kjønn. Ferdig snakket. 

Skal ikke diskutere med deg lengre. Nå gjorde du det tydelig at du ikke evner å forstå, og jeg krangler ikke med barn eller evneveike voksne. 

Skrevet
1 minutt siden, NotYou skrev:

@Ripshagen Det er DU som brukte ordet pedofili. Les tilbake på innleggene. Det er du som trekker inn dette. Og et glattbarbert voksent underliv ser svært ulikt et barns underliv. Ikke sikkert du har sett begge deler, men det kan du faktisk ikke ta feil av. 

Det er helt uinteressant hva jeg har sett og ikke. Glattbarbert kjønn på voksne er suspekt og ekkelt.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, NotYou skrev:

Skal ikke diskutere med deg lengre. Nå gjorde du det tydelig at du ikke evner å forstå, og jeg krangler ikke med barn eller evneveike voksne. 

Ikke være så hårsår da. 

Gjest NotYou
Skrevet

Det er helt uinteressant hva jeg har sett og ikke. Glattbarbert kjønn på voksne er suspekt og ekkelt.

:klem: til deg

Gjest NotYou
Skrevet

Ikke være så hårsår da. 

:klem:til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...