Gå til innhold

Glattbarbert kvinne / menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er og tenker dere ? Er selv mann og helt glatt nedentil. 

Anonymkode: 61b19...193

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de aller fleste kvinner er finest når de er helt glattbarberte. Men mange kler også lav hårvekst der nede.

Anonymkode: 346cd...9b1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Glattbarbert uansett kjønn. Kjønnshår er bare ekkelt og upraktisk. 

Anonymkode: 20155...cad

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg barberte meg fra jeg var 12 til 20. Nå barberer jeg kun leggene og bikinilinja. Noen ganger kan jeg barbere litt mer "der nede", men synes det er ubehagelig.. Blir svett og det klør. Føler meg faktisk mye freshere med hår ettersom jeg slipper stygge nupper. Barberer heller ikke under armene av samme grunn. Heldigvis blir dette mer og mer akseptert, også blant unge kvinner. Har ikke noe krav til at kjæresten skal barbere ballene, selv om det er deiligere å ta på (han vil nok si det samme om meg).

Anonymkode: 8270f...c7c

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Glatt som du var før puberteten? Som et barn mao? No thanks...er bare rart.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trimmer der nede, av og til barberer jeg under, men lar det være igjen litt trimmet hår på v-området over skrittet....fjerner jeg alt blir det klæe, nupper og irritert hud, så fjerner aldri alt, lært nå. 

Anonymkode: cb5b7...27a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Glatt er nei, foretrekker hår. Men glattbarbert er sikkert et pluss blant de som foretrekker barn :kvalm:

Anonymkode: 45180...78c

• Liker 7
Skrevet

Foretrekker barn ??

Hva i alle dager snakker du om ?

er det slik å forstå at du foretrekker barn siden du bringer temaet opp her

Har da INGEN verdens ting med barn å gjøre om en barberer kjønnet sitt....

Jeg foretrekker personlig IKKE BARN.

Men liker helt glatte kvinnekjønn og foretrekker også selv å være helt glatt.

Liker ikke hår i maten.

M@ster

• Liker 19
Skrevet

Liker ikke glattbarbert, uansett kjønn. 

• Liker 8
Skrevet
8 timer siden, Ripshagen skrev:

Glatt som du var før puberteten? Som et barn mao? No thanks...er bare rart.

Det er ikke mengden kjønnshår som avgjør om man er voksen eller barn, trodde du virkelig det...? 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke hår i maten, og foretrekker både område og rumpe glattbarbertt. Ua sett kjønn. Kjedelig å rimme en mann med masse hår i bakdøra

Anonymkode: 535d1...805

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet

Frisert er absolutt ikke turnoff, men glatt er penest. Bare tanken på at dama er glatt (de gangene hun er det) gjør meg ekstra tent. Litt variasjon er greit.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er du ingen mann. Både kvinner og menn bør ha naturlig hårvekst nedentil. Finere og mer renslig.

• Liker 8
Skrevet
19 minutter siden, Nerine_ skrev:

Det er ikke mengden kjønnshår som avgjør om man er voksen eller barn, trodde du virkelig det...? 

Vet ihvertfall at barn ikke har kjønnshår. Voksne får inngrodde hårrøtter og ræv/kjønn som stinker av svette pga tette forhold. Nei takk. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg ren med å være glattbarbert. Plages ikke noe med nupper da jeg napper hår med pinsett i stedet for høvel som skurer opp huden daglig. Hendt seg jeg har oppdaget inngrodde hår. De gangene har jeg nappet i for korte eller tynne hårstrå så de har blitt sittende igjen å blitt betent. Har ikke fått de ut.

Anonymkode: e4c73...90e

Skrevet
9 minutter siden, Ripshagen skrev:

Vet ihvertfall at barn ikke har kjønnshår. Voksne får inngrodde hårrøtter og ræv/kjønn som stinker av svette pga tette forhold. Nei takk. 

Ei som kan det🙂

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hendt seg jeg har oppdaget inngrodde hår. De gangene har jeg nappet i for korte eller tynne hårstrå så de har blitt sittende igjen å blitt betent. Har ikke fått de ut.

Nei, å det er slik som er fint. Ribba høne...

Anonymkode: c2901...fba

• Liker 2
Gjest NotYou
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Glatt er nei, foretrekker hår. Men glattbarbert er sikkert et pluss blant de som foretrekker barn :kvalm:

Anonymkode: 45180...78c

Dette er like dumt som å påstå at alle som liker små pupper foretrekker barn.. 😑 

Skrevet
2 minutter siden, NotYou skrev:

Dette er like dumt som å påstå at alle som liker små pupper foretrekker barn.. 😑 

Bra svar

M@ster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...