Ønskebarnnr2 Skrevet 18. mai 2020 #6321 Del Skrevet 18. mai 2020 1 minutt siden, Mumsa skrev: Så koselig! Gratulerer! Det tok tid da.. må ha vært vanskelig! Guttungen samt MAen (hvis man kan kalle de det 😆) ble til på PP1, så jeg kjenne jeg er utålmodig - men uten grunn egentlig, vi er jo bare i startgropa!! Jeg er ikke så flink til å kommentere alle dere fine damer her inne, det er så mange som skriver og livet skjer. Men jeg setter veldig pris på å lese hvordan det går med dere 😊 Skjønner at du blir utålmodig, og det var trist med den MA'n. Sønnen vår satt på pp3 så ja, man blir utålmodig og lei når det går lang tid! Men jeg ønsker dere lykke til og at det går fort no også og at du slipper en til MA! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsa Skrevet 18. mai 2020 #6322 Del Skrevet 18. mai 2020 2 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev: Skjønner at du blir utålmodig, og det var trist med den MA'n. Sønnen vår satt på pp3 så ja, man blir utålmodig og lei når det går lang tid! Men jeg ønsker dere lykke til og at det går fort no også og at du slipper en til MA! ❤️ Takk 🥰 og nyt andre trimester!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. mai 2020 #6323 Del Skrevet 18. mai 2020 CD23 i dag og ingen tegn på at EL er i sikte... negativ EL-test og kjenner det ikke på kroppen ennå. Konstaterer rimelig irritert at også denne prøverunden må jeg slite med ganske lange sykluser *blæh* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gulmentos Skrevet 18. mai 2020 #6324 Del Skrevet 18. mai 2020 Hei. Jeg har lest her inne lenge, men ikke hatt en bruker før nå. Jeg vil gjerne være en del av dette fellesskapet under prøvingen 😃 Jeg er 28 år og mannen er 25 år og vi prøver på barn nr 2. Første barn ble født i 2017. Vi har nå prøvd i 1 år, men ikke like aktivt hver mnd. Eggløsning er i følge appen jeg bruker på torsdag og vi legger inn aksjer annenhver dag, men lurer på om vi kanskje må legge inn aksjer hver dag? Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. mai 2020 #6325 Del Skrevet 18. mai 2020 1 time siden, gulmentos skrev: Eggløsning er i følge appen jeg bruker på torsdag og vi legger inn aksjer annenhver dag, men lurer på om vi kanskje må legge inn aksjer hver dag? Hva tror dere? Hvis man ikke vet når EL er så er aksjeinnskudd annenhver dag en veldig grei mengde - da vet man at man treffer godt. Men hvis man vet EL så er det mer enn godt nok å treffe de fertile dagene. Og det er tre dager før EL, selve EL og dagen etter EL. Tror ikke det finnes noe fasit hvor mye man bør kjøre på disse fem dagene. Jeg var sykelig opptatt av å treffe minst 4, helst alle 5 dagene sist vi var prøver. Men den gangen vi bare fikk til to (pga. mannens reise) ble jeg gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwina Skrevet 18. mai 2020 #6326 Del Skrevet 18. mai 2020 Såå koselig med fin oppdatering fra deg @Ønskebarnnr2 ♥️ Gratulerer med en liten jente på vei! Og gratulerer med positiv test @Mozarellalover 🎉😃 Det er en helt ubeskrivelig følelse!! Her går det bare bra med meg og lille frøet, er 9+3 i dag og fortsatt litt uvel og oppblåst - men skal ikke klage! Har nedtelling til tidlig ultralyd i uke 12, da blir det litt mer virkelig😁♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J1994 Skrevet 19. mai 2020 #6327 Del Skrevet 19. mai 2020 22 timer siden, gulmentos skrev: Hei. Jeg har lest her inne lenge, men ikke hatt en bruker før nå. Jeg vil gjerne være en del av dette fellesskapet under prøvingen 😃 Jeg er 28 år og mannen er 25 år og vi prøver på barn nr 2. Første barn ble født i 2017. Vi har nå prøvd i 1 år, men ikke like aktivt hver mnd. Eggløsning er i følge appen jeg bruker på torsdag og vi legger inn aksjer annenhver dag, men lurer på om vi kanskje må legge inn aksjer hver dag? Hva tror dere? Velkommen hit! Vi holdt oss også til annenhver dag, men når jeg fikk positiv ELtest hadde vi sex hver dag frem til FF (appen jeg brukte) sa jeg hadde hatt EL (jeg tempet i tillegg) Så utifra grafen når jeg ble gravid, hadde vi sex to dager før og selve EL dagen, og det ble klaff 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. mai 2020 #6328 Del Skrevet 20. mai 2020 Positiv EL-test i dag, og det er jeg såå fornøyd med! Selvsagt irritert at jeg måtte helt frem til syklusdag 25 før det skjedde, men, har vært borti verre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PepsiFlax Skrevet 20. mai 2020 #6329 Del Skrevet 20. mai 2020 1 time siden, Amatariel skrev: Positiv EL-test i dag, og det er jeg såå fornøyd med! Selvsagt irritert at jeg måtte helt frem til syklusdag 25 før det skjedde, men, har vært borti verre. Huurrraa. Det må jo feires Jeg er CD19 nå selv, regner med jeg havner tett opp mot CD30, om ikke over Hva er din lengste syklus? 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. mai 2020 #6330 Del Skrevet 20. mai 2020 1 minutt siden, PepsiFlax skrev: Hva er din lengste syklus? 😮 Nei si det... første gang jeg var prøver (etter slutt på hormonprevensjon) var jo syklusen helt koko. Jeg mener det var opp mot 50-60 dager av og til uten mensen/blødning på det verste. Og en gang når mensen kom så varte den i 20 dager! 🙄 Det var mildt sagt et frustrerende år. De andre prøverundene har jeg hatt mye bedre sykluser, men ustabil i form at jeg både opplevde EL på dag 14 og 24. Så jeg var litt spent nå som jeg igjen er prøver - i hvilken skala jeg ligger på av disse. Tydeligvis sistnevnte, men jeg er bare i pp1 nå, så ikke rukket å bli superfrustert over det og skulle det ikke klaffe nå så har jeg alltids håpet om at EL vil komme tidligere i neste syklus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PepsiFlax Skrevet 20. mai 2020 #6331 Del Skrevet 20. mai 2020 1 minutt siden, Amatariel skrev: Nei si det... første gang jeg var prøver (etter slutt på hormonprevensjon) var jo syklusen helt koko. Jeg mener det var opp mot 50-60 dager av og til uten mensen/blødning på det verste. Og en gang når mensen kom så varte den i 20 dager! 🙄 Det var mildt sagt et frustrerende år. De andre prøverundene har jeg hatt mye bedre sykluser, men ustabil i form at jeg både opplevde EL på dag 14 og 24. Så jeg var litt spent nå som jeg igjen er prøver - i hvilken skala jeg ligger på av disse. Tydeligvis sistnevnte, men jeg er bare i pp1 nå, så ikke rukket å bli superfrustert over det og skulle det ikke klaffe nå så har jeg alltids håpet om at EL vil komme tidligere i neste syklus. Oi, det forstår jeg var et frustrerende år, ja! Ikke sant, håpet kan ingen ta fra oss Men mensen i 20 dager....hooooi. Da skal man jobbe bra med seg selv for at man ikke skal gå på veggen 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 20. mai 2020 #6332 Del Skrevet 20. mai 2020 1 minutt siden, PepsiFlax skrev: Men mensen i 20 dager....hooooi. Da skal man jobbe bra med seg selv for at man ikke skal gå på veggen 😄 Ja, det ble gynekologtime rimelig raskt etter det kan man si. Hvorfor tror du ikke EL er rett rundt hjørnet hos deg nå? Husker du nettopp har hatt SA, men begge gangene jeg har opplevd SA så har jeg fått EL på bare et par dager etter normal tid (for meg). Altså EL på CD24 i stedet for CD22. Så har innvirket lite. Men nå er jo spørsmålet hva som er normal tid for deg... om du ikke pleier å ha EL før rundt CD30, så forstår jeg at du stålsetter deg på det også nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AkkMa Skrevet 21. mai 2020 #6333 Del Skrevet 21. mai 2020 Hva er forskjellen på denne tråden og de månedlige ikm-gruppene? Vil man helst at skravlinga skal skje her? Er ny og vil ikke bryte uskrevne (eller skrevne 😬) regler 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsa Skrevet 21. mai 2020 #6334 Del Skrevet 21. mai 2020 30 minutter siden, AkkMa skrev: Hva er forskjellen på denne tråden og de månedlige ikm-gruppene? Vil man helst at skravlinga skal skje her? Er ny og vil ikke bryte uskrevne (eller skrevne 😬) regler 😅 Noe sånt ja 😅 Velkommen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
autorain Skrevet 21. mai 2020 #6335 Del Skrevet 21. mai 2020 31 minutter siden, AkkMa skrev: Hva er forskjellen på denne tråden og de månedlige ikm-gruppene? Vil man helst at skravlinga skal skje her? Er ny og vil ikke bryte uskrevne (eller skrevne 😬) regler 😅 Velkommen 🥰 Jeg brukte begge gruppene. Den her og de med månedene. Den som er spesielt for måneden så blir det jo en liste med hvilke prøveperiode man er i og der skrev jeg mest, for der var det mange som ventet på el, tok opp alle små og store ting i forbindelse med prøving, osv. Mange var i samme sko. Men du kan bruke bare en, og du kan bruke alle. Du kan jo bla litt i begge også skriver du i den i føler for 😊 men du ser forskjellen på dem etterhvert 😊 her er det mange som er prøver og mange som nå er gravide som du får svar fra. Jeg fikk raskere respons på små ting i den andre gruppen 😊 håper det virker logisk?🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsa Skrevet 21. mai 2020 #6336 Del Skrevet 21. mai 2020 5 DPO Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AkkMa Skrevet 21. mai 2020 #6337 Del Skrevet 21. mai 2020 53 minutter siden, Mumsa skrev: Noe sånt ja 😅 Velkommen! 45 minutter siden, autorain skrev: Velkommen 🥰 Jeg brukte begge gruppene. Den her og de med månedene. Den som er spesielt for måneden så blir det jo en liste med hvilke prøveperiode man er i og der skrev jeg mest, for der var det mange som ventet på el, tok opp alle små og store ting i forbindelse med prøving, osv. Mange var i samme sko. Men du kan bruke bare en, og du kan bruke alle. Du kan jo bla litt i begge også skriver du i den i føler for 😊 men du ser forskjellen på dem etterhvert 😊 her er det mange som er prøver og mange som nå er gravide som du får svar fra. Jeg fikk raskere respons på små ting i den andre gruppen 😊 håper det virker logisk?🙈 Tusen takk for svar, begge to! 💞 Tror jeg skjønner greia! Vil bare ikke trampe inn og gjøre masse feil. Veit det kan være irriterende 😅 Er alt fra 3-5 dpo, tror (håper!) jeg! Og er allerede syykt utålmodig. Hadde en veldig tidlig sa (kjemisk) bare litt over en uke etter positiv test, men heldigvis tyder alt på at el kom nesten med en gang blødninga var over. Så glad for det, men når man er usikker på akkurat når el var er det enda mer fristende å teste og teste og teste og.. Ja, dere skjønner! 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.bie Skrevet 21. mai 2020 #6338 Del Skrevet 21. mai 2020 Fikk mensen i dag så skuffet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinsiew Skrevet 22. mai 2020 #6339 Del Skrevet 22. mai 2020 På 21.5.2020 den 9.23, AkkMa skrev: Tusen takk for svar, begge to! 💞 Tror jeg skjønner greia! Vil bare ikke trampe inn og gjøre masse feil. Veit det kan være irriterende 😅 Er alt fra 3-5 dpo, tror (håper!) jeg! Og er allerede syykt utålmodig. Hadde en veldig tidlig sa (kjemisk) bare litt over en uke etter positiv test, men heldigvis tyder alt på at el kom nesten med en gang blødninga var over. Så glad for det, men når man er usikker på akkurat når el var er det enda mer fristende å teste og teste og teste og.. Ja, dere skjønner! 🤯 Det er vel ikke mulig å gjøre noe feil her inne 😝 Jeg er verken prøver eller gravid lengre, men er her fortsatt 🙈 Følger med på de som fortsatt er her fra jeg var prøver, og så svarer jeg på det jeg eventuelt kan svare på. Hva jeg syns er bra med denne tråden er at manfår fulgt alle gjennom flere sykluser, alle er velkomne og alt kan spørres om. Det blir også et godt fellesskap her inne. Man følger jo hverandre så lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AkkMa Skrevet 23. mai 2020 #6340 Del Skrevet 23. mai 2020 @Sinsiew Så hyggelig at du fortsatt henger med og deler kunnskap! Fantastisk! Det er helt sant, det blir et helt spesielt fellesskap. Jeg er veldig glad for muligheten til å skravle med folk som er i samme situasjon! ❤️ (Det gjør det lettere å ikke bli heelt koko 😅) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå