Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi ser ut som moderator byttet overskriften for oss - C :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På apoteket :) Var ikke så dyrt. Men husk å kjøle med 2 desimaler :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Ja, jeg tror det blir temping på oss også om det ikke skjer noe i løpet av mai.. Hadde jo tenkt å «ta dette som det kom», men merker jo at man blir veeeeeldig utålmodig og vil vite svar fortere enn det fysisk er mulig. 

H

Anonymkode: 08504...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg tror det blir temping på oss også om det ikke skjer noe i løpet av mai.. Hadde jo tenkt å «ta dette som det kom», men merker jo at man blir veeeeeldig utålmodig og vil vite svar fortere enn det fysisk er mulig. 

H

Anonymkode: 08504...0ed

Tenkte som deg. Jeg tar det rolig å skal bare kose meg å ta det som det kommer, men allerede etter 1PP var jeg hekta på temping og testing 😁

Jo mer man tenker å forbereder en evt. graviditet jo mer har man lyst på barn og at det skal gå fort.

Jeg sjekket meg allerede i 1-2PP hos gynekolog. Og er utrolig glad for at jeg gjorde det. For jeg fant ut at slimhinnen min var litt tynn så fikk utskrevet noen tabletter jeg skal ta fra og med mens nå. Jeg kunne fort ha gått uvitende i ett år å kastet bort tid. Å vet veldig mange går til «angrep» på de som sjekker seg tidlig. Men i mitt tilfelle er jeg glad for at jeg ikke hørte på alle andre enn meg selv :) 

Orker ikke «hva hvis noe er galt?» hver mnd. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,

har altså så sterke murringer at jeg blir sliten, så da jeg kom hjem fra en biltur kastet jeg meg rundt og tok en kveldsurintest! 

Vet de er svakere enn de man tar med morgenurin, men bare måtte!

Den ble faktisk synlig med en gang nesten, fortsatt svak, men syntes myyye fortere! Vet ikke hvorfor disse strekene synes så mye dårligere på kamera/bilde enn i virkeligheten! Men, men!

Lovte å oppdatere dere - så da fikk dere se😊

Må vel snart ta en digital! Tror det ikke før jeg får se det, GRAVID på skjermen altså!

Ser dere streken?

-C-

B52AAC17-8812-4A6E-9ABC-1679A0FE8580.jpeg

930B3E2B-2D03-4FA8-B73E-6B96DC63D37E.jpeg

9EA78C69-D0B9-4823-9EBA-3611207C760C.jpeg

20071584-B8AF-4540-8574-32B2AC0A5BFE.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei hei,

har altså så sterke murringer at jeg blir sliten, så da jeg kom hjem fra en biltur kastet jeg meg rundt og tok en kveldsurintest! 

Vet de er svakere enn de man tar med morgenurin, men bare måtte!

Den ble faktisk synlig med en gang nesten, fortsatt svak, men syntes myyye fortere! Vet ikke hvorfor disse strekene synes så mye dårligere på kamera/bilde enn i virkeligheten! Men, men!

Lovte å oppdatere dere - så da fikk dere se😊

Må vel snart ta en digital! Tror det ikke før jeg får se det, GRAVID på skjermen altså!

Ser dere streken?

-C-

B52AAC17-8812-4A6E-9ABC-1679A0FE8580.jpeg

930B3E2B-2D03-4FA8-B73E-6B96DC63D37E.jpeg

9EA78C69-D0B9-4823-9EBA-3611207C760C.jpeg

20071584-B8AF-4540-8574-32B2AC0A5BFE.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Ser en svak strek ja :) Den er rosa det ser jeg :) 

Men er kveldsurin den er alltid litt utvannet :) Men det positive er at du fortsatt får positivt. Å det er et godt tegn. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk -m-

Ja det er helt tullete når man tar bilde, men i virkeligheten er den virkelig langt mer positiv - synd man ikke kan legge ved filmsnutt😂

Gått over alle tempemnd mine i historie, og den ENESTE mnd jeg hadde så høy temp som i dag var da jeg var gravid sist - så det, i kombinasjon med positive (svake) tester og denne sjuke murringen - tar jeg det som noe positivt 😊

Kan alltid være kjemisk, men noe er det!

Noen som vet om temperaturen stiger ved kjemisk? 

 

-C-

 

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk -m-

Ja det er helt tullete når man tar bilde, men i virkeligheten er den virkelig langt mer positiv - synd man ikke kan legge ved filmsnutt😂

Gått over alle tempemnd mine i historie, og den ENESTE mnd jeg hadde så høy temp som i dag var da jeg var gravid sist - så det, i kombinasjon med positive (svake) tester og denne sjuke murringen - tar jeg det som noe positivt 😊

Kan alltid være kjemisk, men noe er det!

Noen som vet om temperaturen stiger ved kjemisk? 

 

-C-

 

Anonymkode: e09e5...261

Min sank når jeg fikk kjemisk :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skulle jeg gjort uten deg sier jeg bare🙏🏻

Så om tempen min holder seg stabil er det bra😊😊😊

 

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skulle jeg gjort uten deg sier jeg bare🙏🏻

Så om tempen min holder seg stabil er det bra😊😊😊

 

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Derfor vi har en slik tråd :) Vi alle har erfaring med et eller annet. Hva trenger vi Google til sier jeg bare 🤣

Om tempen din holder seg stabil er det et godt tegn. Det er 2 dager til IKM og om tempen fortsatt er stabil i morgen er det veldig positivt. 

Min sank vel et par dager før. Å gikk aldri opp igjen. Å tempen pleier å synke ca dagen før mens. Så om den holder seg der er det et godt tegn. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Følger gjerne her jeg også 😊 Jeg er 29 år og prøver på første barnet. Prøvd i snart et år, men fikk nylig min første eggløsning (måtte ha hormoner pga PCO). Ble gravid på første eggløsning som var i mars, men det endte dessverre i SA i uke 5/6 😔 Nå venter jeg på at mensen skal komme tilbake og håper på IKM i mai 🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei hei,

har altså så sterke murringer at jeg blir sliten, så da jeg kom hjem fra en biltur kastet jeg meg rundt og tok en kveldsurintest! 

Vet de er svakere enn de man tar med morgenurin, men bare måtte!

Den ble faktisk synlig med en gang nesten, fortsatt svak, men syntes myyye fortere! Vet ikke hvorfor disse strekene synes så mye dårligere på kamera/bilde enn i virkeligheten! Men, men!

Lovte å oppdatere dere - så da fikk dere se😊

Må vel snart ta en digital! Tror det ikke før jeg får se det, GRAVID på skjermen altså!

Ser dere streken?

-C-

B52AAC17-8812-4A6E-9ABC-1679A0FE8580.jpeg

930B3E2B-2D03-4FA8-B73E-6B96DC63D37E.jpeg

9EA78C69-D0B9-4823-9EBA-3611207C760C.jpeg

20071584-B8AF-4540-8574-32B2AC0A5BFE.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Ser strek på nederste jeg også 😍🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Hei! Følger gjerne her jeg også 😊 Jeg er 29 år og prøver på første barnet. Prøvd i snart et år, men fikk nylig min første eggløsning (måtte ha hormoner pga PCO). Ble gravid på første eggløsning som var i mars, men det endte dessverre i SA i uke 5/6 😔 Nå venter jeg på at mensen skal komme tilbake og håper på IKM i mai 🤞🤞

Hei Tussi! Velkommen :) 

Trist å høre om SA ❤️

Det er bra at du endelig fikk eggløsning å har kommet i gang! 

Det er isåfall veldig positivt at du ble gravid med en gang du fikk eggløsning. 

Når er IKM? 

- M 

 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg får bare vente å se, jeg føler meg på ingen måte trygg!

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oooooog veldig deilig å ikke måtte holde kamera riktig for å se strekene😆

Synws på gooood avstand nå! Woooohoooooo😍😍😍😍😍😍😍

HJELPE MEG!!!!

 

-C-

8E663BE6-7E29-4FEA-8207-A14DD88B2D9C.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår egentlig ikke at dette er sant!

1pp!!!!!

 

-C-

A827025A-B970-4FC7-8AF0-3EE55ADC4EC4.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...