Gå til innhold

Venner som aldri kan sees kveldstid , bare dagtid sammen med barna og eller mannen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men hun kan IKKE.

Anonymkode: 8a926...fc2

Jo, ettervært som du nekter å møte henne med barn og mennene, så kan jeg love deg at hun KAN-

så lenge du møter henne med mann og barn, kommer hun til tro det er greit og fortsetter hun med kun treff med barn og menn.

 

Er du sikker på at hun er din bestevenninne eller en venninne i det hele tatt?

Anonymkode: 63410...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, ettervært som du nekter å møte henne med barn og mennene, så kan jeg love deg at hun KAN-

så lenge du møter henne med mann og barn, kommer hun til tro det er greit og fortsetter hun med kun treff med barn og menn.

 

Er du sikker på at hun er din bestevenninne eller en venninne i det hele tatt?

Anonymkode: 63410...1bd

Ja , jeg er sikker på det, men jeg vet og forstår at hun ikke tenker det er viktig å sees alene med sine venner, og at tid i samvær med andre er like verdifullt,noe jeg og synes , men likevel trenger jeg kunne gå en tur, besøke noen over en kopp te eller gå på kaffe med venner alene også av og til. Om det er en gang annenhver mnd. så holder det ! 

Hun har ingen andre nærme venner, uteom noen hun også ser veldig sjeldent, og da også med barn. Forutenom nå når hun ytrer glede over å få kunne ha hjemmebesøk alene av hun barneløse som ikke er en del av familietid. 

Anonymkode: 8a926...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...