Gå til innhold

Fiat 500 - førstegangsbil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 3.4.2019 den 11.58, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner ikke Fiat 500, men det er jo en søt bil. Det er nok likevel en grunn til at italienere gjerne kjøper japanske biler.

Anonymkode: 01572...3dc

Som italiener vil jeg bare si at Fiat er like vanlig der nede som Volvo er her oppe. Det er ikke slik at italienere ikke kjører italienske biler...

Hva er det som skiller en førstegangsbil med en annen bil? Jeg tenker man blir vel vant med bilen etterhvert uansett? Har ikke noe greie på bil, så ta det med en klype salt, men jeg ville bare kjøp en bil jeg likte og ferdig med det. Må nesten prøvekjøre den først uansett da.

Anonymkode: 65987...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 5.4.2019 den 7.50, AnonymBruker skrev:

Takk for mange gode svar! Også veldig fint med tips til alternativer å kikke litt på.

Dere som har/har hatt Fiat 500 og er fornøyde, har dere hatt mye problemer med bilen? Og kjøpte dere brukt eller ny?

TS

Anonymkode: 1297e...bac

Jeg kjøpte den brukt. En 2010 modell, og jeg kjøpte den i 2012. Har hatt veldig lite problemer med den. Det er først i år jeg har måtte fikse noe, og da var det bare typiske ting som kan bli slitt. 

Ikke kjøp en Fiat 500 som er eldre enn 2011, på grunn av blue&me opplegget som er i bilen. Det er så dårlig og bilen er da en «Windows phone»-bil. De bilene fra 2011 har aux. Bare sånn at dette er sagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å heller gå for en Toyota IQ? Like søt, men mye bedre bil!

Anonymkode: 635a1...54f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å heller gå for en Toyota IQ? Like søt, men mye bedre bil!

Anonymkode: 635a1...54f

Har kikket på den, det eneste problemet er at den ser ut til å være mindre "populær", så det ligger ikke så mye valgmuligheter ute. Har ikke så lyst til å reise utenbys for å se/prøve og evt. hente, men jeg følger litt med på hva som legges ut av IQ også. Takk for tips 🙂

Anonymkode: 1297e...bac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...