Sparkling_Pink Skrevet 28. januar Forfatter #81 Del Skrevet 28. januar Dagens seier: ta oppvasken Jeg er takknemlig for at Axolotl har sendt melding i dag. Jeg gleder meg til å lese ut boka. Tennårings Damselen ser ut som hun pakker sårbarheta si inn i mange lag med skygger, klare tanker kaster gjerne skygger som funker til sånt. Men jeg tror kjærligheta mi når inn til henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 29. januar Forfatter #82 Del Skrevet 29. januar Dagens seier: be om noe som betyr noe for meg Jeg er takknemlig for at dagen har gått bra og at jeg har planer i morgen. Jeg gleder meg til å ha folk rundt meg! Jeg sover bort tåka, med ørene klistret igjen for røyken og stadig besøkende i nye drømmer. Jeg sover bort disen av dagen. Og sover i en bikk inn i kvelden. Som en krøll på gulvet. Mens jeg venter på svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 30. januar Forfatter #83 Del Skrevet 30. januar Dagens seier: å begrense meg og meditere Jeg er takknemlig for å ha musikk tilgjengelig og å være påkoblet følelsesmessig. Jeg gleder meg til å gå ut med søpla. Tungt regn, lette tanker og første dagen med ny variant av morgenrutiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 31. januar Forfatter #84 Del Skrevet 31. januar (endret) Dagens seier: å sjekke hva varslet på mobilen var for no’ Jeg er takknemlig for drømmene jeg har hatt Jeg gleder meg til å rydde og vaske i morgen. Andre dag med nye morgenrutiner. Vinden forsøker å løfte takplatene og derfor bor jeg på et loft også i drømme. Endret 1. februar av Sparkling_Pink Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 1. februar Forfatter #85 Del Skrevet 1. februar Dagens seier: å gå på butikken og å holde på morgenrutinene Jeg er takknemlig for den tida jeg ikke har gjort noe i dag. Jeg gleder meg til å dusje i morgen tidlig. Ryddet og vasket. Men så var jeg nådd en sånn dag hvor bare strøkent appellerer til følelsene mine. Det er godt nok å gjennomføre, Sparkling. Godt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 2. februar Forfatter #86 Del Skrevet 2. februar Dagens seier: å stå opp og holde meg i passe aktivitet størsteparten av dagen. Jeg er takknemlig for de menneskene jeg har hilst på og samtalene jeg har hatt. For at Axolotl sender meldinger og har et liv der han er. For at bekkenet holder og at jeg kan lukte kaffe latte. For at jeg jeg åpnet meg for Kkri og fikk en huskeregle tilbake. Jeg gleder meg til å henge med en venn i morgen. Og til å våkne. Og til å spise mat. Kkri og jeg møttes i dag for første gangen og det var som noe klikket på plass. En bekjent satt sveket i et hjørne. Og jeg sprang rundt spraglete, mønster på mønster og trivdes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 3. februar Forfatter #87 Del Skrevet 3. februar Dagens seier: å kjøre morgenrutinene mine og å spise godt på kvelden Jeg er takknemlig for vennen min, båtturen, diskusjonene og tårene og at bussene går. Jeg gleder med til å prate med mamma i morgen. Sola har varmet kinnene mine for første gang i år, men gyngende grunn liker jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 4. februar Forfatter #88 Del Skrevet 4. februar Dagens seier: å ta det med ro, ha en dag hvor jeg ikke har krav Jeg er takknemlig for samtalen med Axolotl, isbroddene, latteren og lyset i dag. Jeg gleder meg til å ha en rolig dag i morgen og. Følelsen av å våkne fra våken tilstand, som løv som spretter til hjerteslag og alle de små trådene som vikler seg ut i en myk bris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 5. februar Forfatter #89 Del Skrevet 5. februar Dagens seier: tatt ukas første runde med papirarbeide og klesvask og har ryddig og ren kjøkkenbenk. Jeg er takknemlig for samtalene jeg har hatt i dag. For å ha hvilt meg regelmessig og gjort fellesplikter. Jeg gleder meg til å lage mat i morgen. Og se hvordan jeg møter dagslyset. Det er noe eget med kjærlige krav. Det er strenghet og kjærlighet i ett. Vilkårsløs kjærlighet og tydelige ønsker og konsekvenser kombinert ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 6. februar Forfatter #90 Del Skrevet 6. februar Dagens seiere: grei veksling mellom aktivitet og hvile, unngått å gå på nedsnødd is, ferdig med et tredagersprosjekt, fikk meg inn i dusjen for skrubbing Jeg er takknemlig for å kunne ha våknet av meg selv og å ha startet på å ta notater og få unna husarbeid Jeg gleder meg til å handle, sjekke kontoen og å teste ut noe nytt Jeg vasket duken med mønsteret fra bestemor, tenk den gamle lederhesten, hun brukte sine siste dager med godt syn til å hekle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 7. februar Forfatter #91 Del Skrevet 7. februar (endret) Dagens seier: fortsatte på et prosjekt som har ligget brakk fordi jeg hadde gjort opptil flere feil og ikke ante hvordan jeg skulle rette opp i dette. Jeg er takknemlig for det av mat jeg får i meg, sollyset over snøen, TED-talks og den gode vekslinga mellom aktivitet og hvile jeg har hatt i dag. Jeg har fått gjort unna noe tungt husarbeide, er ei stund til neste runde på den. Jeg gleder meg til å være i møte i morgen. Min nyeste bekjente gjorde en innsats på å få sendt meg et gøyt bilde. Jeg har og sett en sjelden nydelig samling fotografier. I natt skal jeg telle hvor lenge jeg er våken etter kl 23. Endret 8. februar av Sparkling_Pink Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 8. februar Forfatter #92 Del Skrevet 8. februar Så langt 4 timer. 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 8. februar Forfatter #93 Del Skrevet 8. februar Dagens seier: kom meg ut fra huset akkurat tidsnok for å rekke transporten Jeg er takknemlig for min bekjente, la oss kalle han Mithril, som tilbrakte tid meg meg i ei stille krå i dag. Jeg er takknemlig for at jeg har ressurser til å skaffe meg det jeg trenger og for at jeg har varme klær. Jeg gleder meg til å spise mat og å sove Jeg viste ikke at dagen i dag skulle bli skumlest når jeg sendte Axolotl melding om at jeg gjerne ville ha ei stund med han og at det hørtes ut som stillhet når Internett forsvann midt på dagen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 9. februar Forfatter #94 Del Skrevet 9. februar Dagens seier: å stå i følelsene mine store deler av dagen Jeg er takknemlig for å ha tatt oppvasken, handlet for å fylle fryseren og ha det varmt. Jeg gleder meg til å gå tur i morgen. Jeg har sittet i en prosess i dag med å avslutte et bekjentskap. Valgte å kommunisere hvor jeg stod og hvorfor. Det er helt passende å avslutte dagen med tung, trist og symfonisk musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 10. februar Forfatter #95 Del Skrevet 10. februar Dagens seier: å spørre flere om de ville være med ut Jeg er takknemlig for å ha dusjet, pratet med kompis og for alt jeg har greid i løpet av dagen. Det er veldig bra å ha vekslet mellom aktiviteter og stengt av for elektriske dingser som lager uro. Jeg gleder meg til å våkne i morgen. Mellom lading og utladning, vent litt, det var motsatt? Tida det tar for å bli ladet. Som i klar til skudd. Som hjort som hopper forbi og på ett eller annet vis har hjerteslag som når helt bort til meg. Sånn intens dag med lukter alle veier, jeg er en klump musk, dusjen må renses, sørpa lukter asfalt, bartenderne forvirret, øl og parfyme er overdøvet av mint og veskene mine må på vask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 11. februar Forfatter #96 Del Skrevet 11. februar Dagens seier: å gå tur i den sure vinden Jeg er takknemlig for å ha lyttet til musikk og danset noe, samt å rydde litt. Jeg gleder meg til å planlegge uka. Rolig, stille dag. Bilene som passerer, strøbilen som bassdurer, ovnene som knaker, følelsen av å ligge på sofaen, forundringa når tv-en sluttet å virke, tørre vinterlepper. At det utrolig nok er stille fra naboen, tøyet som av en eller annen grunn lukter jordbær, lyset som bølger over parketten og svak skvulping fra magen. Og bare for å ha det rolig, kun en jeg flørter med, men han lar nesten ikke høre fra seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 12. februar Forfatter #97 Del Skrevet 12. februar Dagens seier: gi meg selv slæk Jeg er takknemlig for at jeg har mat og drikke for noen dager og at tingene ikke går i stå inne i meg mens det er stille fra Axolotl. Jeg gleder meg til å høre på podkast Det er tungt å rulle føttene gjennom snøslapset på veiene, det er et dekke av nysnø, men høy nok luftfuktighet til å gi det eksos-slush følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 13. februar Forfatter #98 Del Skrevet 13. februar Dagens seier: å runde et dataspill med full poengpott og å gå tur før frokost Jeg er takknemlig for at det er stille og rolig i livet mitt og for følelsen av at verden går framover. Jeg er takknemlig når YouTube gir meg akkurat det jeg trenger og at pustemeditasjonen ikke lengre kaster overraskende ting på meg. Jeg gleder meg til å dra ut i verden Jeg virker sorgtung. Som en skinnfell dandert over noe møbler. Det er bare det, det er ikke åpenbart hva sorgen skulle være. Kanskje tap av muligheter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 14. februar Forfatter #99 Del Skrevet 14. februar Dagens seier: å stå opp og få i meg mat Jeg er takknemlig for at 5 (!) timer gikk veldig raskt med Mr F i dag. Trodde jeg bare hadde skravlet bittelitt med han. Jeg gleder meg til nærkontakt i morgen Jeg forteller eventyr, D&D spilleren kjøper det hele, med to størrelser tilgjengelig og bent ut testing ført opp på programmet heretter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 15. februar Forfatter #100 Del Skrevet 15. februar Dagens seier: å si ifra Jeg er takknemlig for Mr F sitt selskap i dag. For at det har gått bra at jeg glemte ispiggene mine. At jeg skal sove hjemme, at jeg har utstyr som funker. Jeg gleder meg til å gå tur, med ispigger, regnkåpe og pulesveis. Folkene, i utakt, togene har allikevel puls og stasjonene sukker i det de mottar vognsettene og gisper i det de drar videre. To åndedrag nedfor paviljongen bor Mr F i en bomaskin som forskremt blunker med vinduene mot vinterlyset, sist, (å gud, det er lenge siden), jeg holdt på slik kjøpte naboene seg store, tunge kikkerter på stativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå