Gå til innhold

Sparkling_Pink; Dagbok fra 30 mars 2019


Sparkling_Pink

Anbefalte innlegg

Dagens seier: skrevet brev og luftet

Jeg er takknemlig for å kunne ta på meg rent tøy

Jeg gleder meg til å prate med folk igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens seier: papirarbeide, ut over hele gulvet og over listene og inn i økonomien

Jeg er takknemlig for å ikke ha tapt flere ressurser enn det jeg har

Jeg gleder meg til frokost i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens seier: å stå opp og sitte igjennom noen stressende situasjoner

Jeg er takknemlig for å være mett

Jeg gleder meg til å hente pakke i morgen

Trærne er som hvite smykker i vintersola og frostlaget som har grodd ut fra greinene snør over meg når jeg går under trærne.

Lua mi fikk et komplement i dag, det var gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens seier: å tørre og spørre om fritak til en regel, selv om jeg fikk nei til svar.

Jeg er takknemlig for at jeg er sulten og for påminnelsen jeg har fått til å gjøre en innsats i forhold til å vite hva behovene mine er.

Jeg gleder meg til å gå tur i morgen

Morgengryet var sart rosafarget, mens nattemørket sladret om bilveisslaps med eksos og oppmalt asfalt.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens seier: å la følelsene som oppstod i løpet av dagen komme

Jeg er takknemlig for at jeg kjente meg lykkelig da jeg stod og så på fyr i peisen

Jeg gleder meg til å handle på butikken i morgen

Det er deilig på morraen, jeg har energi og pågangsmot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens seier: de små fine trådene av mot jeg har vist

Jeg er takknemlig for samtalene jeg har hatt i løpet av dagen

Jeg gleder meg til å tørke støv og vaske i morgen

Vintersol i tåke i dag. Hva er forskjellen på prinsipper og på personlighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens seier: å tørre å ringe en venn jeg har savnet

Jeg er takknemlig for at jeg har så nydelige folk i livet mitt. Som tar vare på meg og bryr seg om meg. 

Jeg gleder meg til å ligge i mørket og hvile.

Så skal jeg gråte en skvett for Stjerneglans har avsluttet med meg, sorgen seter meg fri. Sånn etter hvert.

Jeg er litt forundret, det må være skikkelig bra damer der ute, som uten problemer utkonkurrer meg. Det hadde vært fryktelig trist om de karene som fant seg andre enn meg viste seg å ta skikkelig dårlige valg. Jeg synes det er bedre å tenke på som at de lever godt og lykkelig med noen de passer bedre med.

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens seier er å ha gjort unna papirarbeide, samt å følge instruksjoner. 


Jeg er takknemlig for at jeg begynner å få kontakt med hva som stresser meg.

Jeg gleder meg til mulighetene jeg har i morgen og sånne små vanlige saker som å gå tur i parken, sette kjøtt på trekking og organisere bokhylla mi.

Jeg lurer på hvor mye det snør i morgen. Natt til i dag var det både vind og nedbør. Det var en nydelig gjennfokket verden jeg våknet opp til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens seier er å ha fullført et lite prosjekt, hengt opp ett bilde og vært to ganger ute på tur.

Jeg er takknemlig for at jeg er varm og mett og at det har åpnet seg nye muligheter i dag.

Jeg gleder meg til snøværet i morgen.

Underveis i dag har jeg funnet løsninger på smått som har gjort dagen min bedre. Trappa har jeg kostet tre ganger. Jeg har enda en jobb å gjøre med hva jeg gjør - når, men det kan se ut til at jeg greier dette nogelunde på egen hånd.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens seier har vært å stå opp og være snill med meg selv

Jeg er takknemlig for alle de flotte folkene jeg har som bekjente, at jeg greier å sende ubehagelige meldinger og at jeg er mett

Jeg gleder meg til i morgen og det jeg skal gjøre

Jeg er på nippet til å være nedsnødd. Hvit, fløyel ligger vinddandert utfor vinduene mine. Trærne funkler, sovende, bare bartrærne gløtter såvidt ut med grønne nåler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens seier: å dra hjem før jeg var alt for sliten

Jeg er takknemlig for å ha møtt Axolotl for første gang i dag, og for kompis som krasjet seg gjennom det hele sidelengs

Jeg gleder meg til å rydde og vaske i morgen.

Det er en egen varme som kommer fra et godt vedlikeholdt bål. Men duverden hvor mye opplæringskjøring som trikket forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens seier: å ta oppvasken

Jeg er takknemlig for leiligheta jeg har, samtalene jeg har hatt, drømmene jeg har delt og håpet som har krasjet

Jeg gleder meg til å våkne uthvilt i morgen

Lokale kuldegroper er det bare å gå ut av. Har møtt Mrrrf for første gang i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens seier: Å greie å gi litt slipp, la være å tilpasse meg så mye og roe meg ned i tilfeller hvor det kunne ført til tankekjør

Jeg er takknemlig for at Axolotl sendte meg melding. At jeg fann noe å gå i og for å kunne hjelpe han som tok snøbad utpå kveldingen.

Jeg gleder meg til å våkne opp og ta søndag med ei bok i morgen.

Snøvinteren er så vakker, men den kryper ruflete i forhold til den lettsindige tidligsommeren.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens seier: å gå tur i det rare føret

Jeg er takknemlig for de samtalene jeg har hatt i dag

Jeg gleder meg til å handle på butikken i morgen og å meditere

Jeg har en slags opptelling, jeg har alltid vært god på å ta livskrisene lenge før andre. Men, uansett, ny bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens seier: å hvile regelmessig og å invitere Axolotl ut på kafé.

Jeg er takknemlig for husarbeidet jeg har fått gjort i dag og at jeg har fulgt planene mine

Jeg gleder meg til å kle på meg rene klær i morgen og å gå tur i frisk luft

En ren innedag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens seier: å veksle godt mellom aktivitetene og ta det med ro regelmessig

Jeg er takknemlig for å ha vært sosial i dag, og enda mer på at jeg ikke føler meg ensom etterpå.

Jeg gleder med til å møte en av mine beste venner i morgen, se hvordan vær vi får og tilbringe litt tid med Axolotl.

Som i en vaskemaskin, sveiper regnet over taket. Rytmisk, økende og ebbende, og om kull i mørket. Lurer på når tørkeprogrammet kommer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagens seier: Å ikke gå i frø over at kollektivtransporten nok en gang er forsinket. Og å tørre å spørre et fremmed menneske om vegen i Oslo, ble sendt i riktig retning og alt.

Jeg er takknemlig for å ha møtt Axolotl ei stund i dag. Han lukter godt.

Jeg gleder meg til å få til noe som føles som fryktelig vanskelig.

Det er en sånn mannfolk i t-skjorte og jeg - har - ikke - nok - lag - ull - på - meg - i - dag. Kjære kompis mobbet meg veldig vennlig for det jeg fortalte om Axolotl, det har nok vært tøft for mine pårørende med mine varierende kjærester de siste årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens seier: å ha spist i det hele tatt

Jeg er takknemlig for å kunne ha anledning til å ta det med ro, noe jeg og har gjort.

Jeg gleder meg til nok en vinterdag i morgen.

Det er i det jeg åpner opp om behovene mine jeg opplever et mannefall i elskere, som om kreppapir som blir antent. Et blaff, og så er det bare asken og soten igjen. Hvor er tyriveden som brenner lenge og sakte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens seier: delt plass mellom oppvasken og å gi meg selv slæk.

Jeg er takknemlig for å med letthet ha fått i meg mat i dag og være del av fellesskap hvor medmenneskelighet har en plass.

Jeg gleder meg til å høre lyden av isbrodder på frosen snø og slaps.

Jeg undrer meg over fantasyforfattere, de er gode på magi og drager, men økologi og landskap, sukk ingenting slår DUNE bøkene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens seiere: tur på isete veier, skrubbet ren den tørrkokte gryta med en gang, gikk opp en level og har ikke glefset til ett eneste menneske.

Jeg er takknemlig for all maten jeg har greid å få i meg i dag og for at oppvasken er tatt.

Jeg gleder meg til å prate med folket mitt i morgen.

Drømte om vennene mine. Savner de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...