Sparkling_Pink Skrevet 1. juli Forfatter #221 Del Skrevet 1. juli Jeg er takknemlig for at år med godt samarbeide har gitt resultater, for at Tennårings Damselen trives, for at jeg vokner på morraen og ikke er lammet av sorg, for at jeg har gjennomtrekk i leiligheta mi, for å greie å gjøre litt hver dag, for at jeg har klær, mat og sted å bo. Takk for at jeg har nye muligheter, ok folk, kan gå og har et hjerte som banker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 3. juli Forfatter #222 Del Skrevet 3. juli Jeg er takknemlig for fargen på tisset mitt, det jeg har fått gjort i dag, rundene med avkobling, inklusive meditasjon, å få skravlet med ei venninne, avtalt morradagen, at jeg vet hvilke problemer som kan løses, at jeg spiser regelmessig, at måsen kjenner meg og at fremmed brummelyd satte meg i panikkmodus - og da jeg oppdaget at det var en motorsykkel roet jeg meg helt uten videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 4. juli Forfatter #223 Del Skrevet 4. juli Jeg er takknemlig for å ha gitt bort mine beste klær i dag, handlet to gaver, prekevert en gjennombløt ryggsekk, lagd mat til verdens beste Tennårings Damsel, vært i godt selskap, lyttet til fantastisk musikk, tatt vare på meg selv, gjort unna noe husarbeide, lappet ett hull, tålt å gå intenst opp med tung last, vært i et minneverdig regnvær og føle meg fylt av kjærighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 7. juli Forfatter #224 Del Skrevet 7. juli Jeg er takknemlig for en god samtale med Krii, notatene mine, regnkåpa mi, drømmene jeg har, klærne jeg har og at det går over. Jeg er takknemlig for at verden sakte innser hvilket grunnleggende problem plast er, og at det finnes folk som vil gjøre forskjell på gulvet. Jeg er takknemlig for alt jeg får gjort og de stille stundene jeg får til, for grensene jeg får satt for meg selv og jeg opplever at folk (gode folk) sier Undskyld for sine meritter ovenfor meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 10. juli Forfatter #225 Del Skrevet 10. juli Jeg er takknemlig for en jeg kjenner som anstrengte seg for å få kontakt med meg. For det kompis har ordnet for meg, at jeg er sulten, har fått diagnose, blir klokere og at det her og nå går over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 11. juli Forfatter #226 Del Skrevet 11. juli Jeg er takknemlig for at jeg har fått i meg noe mat i dag, for at glede igjen bobler opp i meg, at jeg har fått meditert og takket for en gave. Jeg er dypt takknemlig for parken i nabolaget og naboen som forteller at det går bra. Dagens seier: gerilja gardering i tre kvarter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 12. juli Forfatter #227 Del Skrevet 12. juli Jeg er takknemlig for at kroppen min hviler etter behov, at jeg er sulten, har pratet med 5-6 mennesker i nabolaget, at jeg vet burota begynner å blomstre nå, at jeg har lært en ny ting i dag, fått drukket bra, har fine klær og er ok sterk. Dagens seier: å gå litt med strømmen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 13. juli Forfatter #228 Del Skrevet 13. juli Jeg er takknemlig for nye erfaringer, gode samtaler, hengekøye, mat, gjennomføringsevne, meldingene fra Axolotl, kakaoflekker, Krii, klærne mine og myggnetting. Dagens seier var å gjennomføre etter planlagt rute. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 14. juli Forfatter #229 Del Skrevet 14. juli Jeg er takknemlig for regnet, regnkåpa mi, den eller de som gir meg hjerte på postene mine her i dagboka, at jeg begynner å bli kjent med Krii, at jeg er nogelunde ajour med arbeidet, husarbeide og at flekkene lot seg vaske vekk. Dagens seier: husket å gjøre mange små ting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 15. juli Forfatter #230 Del Skrevet 15. juli Jeg er takknemlig for tålmodigheten min, at jeg har nådd to milepæler på samme dag, de fine samtalene jeg har hatt, at Krii har sagt fra at hun har dratt på ferie, at vennene mine deler av livet sitt til meg, at jeg føler meg som en del av flere samfunn, at jeg stadig for tida får helt nye perspektiver, at jeg har fått meditert og trent, at hele tilværelsen min lysnet, helt plutselig. Dagens seier: hvile ofte og lytte til meg selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 16. juli Forfatter #231 Del Skrevet 16. juli Jeg er takknemlig for det lille jeg har gjort i dag, at det er friskt grønt ute, at noen fremmede hilste på meg, at jeg har gjort det viktigste, gått ut med søpla og har en plan for i morgen tidlig. Jeg er takknemlig for å ha flotte mennesker å flørte med, at jeg blir sterkere og at det går over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 17. juli Forfatter #232 Del Skrevet 17. juli Jeg er takknemlig for når jeg føler meg sulten, for når postservicen funker, at det er friskt grønt ute, at jeg finner ut av ting, at jeg har noen å flørte md, at livet gir mening, at jeg ikke har smerter, at oppvasken er tatt, at ingen er her for å klage over at jeg ikke greier å få meg i dusjen denne uka. Jeg er takknemlig for at jeg har venner i livet mitt, en elskverdig familie, at jeg er dedikert og har en stemme. Dagens seier: veksling mellom aktivitet og hvile 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 18. juli Forfatter #233 Del Skrevet 18. juli (endret) Jeg er takknemlig for å våkne opp til barn som leker, måsunger som flyr, sol, venninner som ringer og overrasker meg, åpne butikker, en kropp som fungerer, ei nokså ren leilighet og ei aldeles nydelig melding fra Axolotl. Jeg er takknemlig for å ha funnet noen å gå tur med, at det blomstrer i parken, at jeg endelig tåler litt, at jeg har lommer i kjolen min, at kjosken tok Vipps og alt annet som fungerer. Dagens seier: si ja, til ting Endret 18. juli av Sparkling_Pink Bompostet, kom bort i lagringsknappen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 19. juli Forfatter #234 Del Skrevet 19. juli Jeg er takknemlig for å ha blitt utskremt til dusjing i dag og at jeg ikke sovnet mer enn en time av utmattelse etterpå. Jeg er takknemlig for klærne mine, de er herlig svale i varmen, for at oppvasken er tatt, sengetøy vasket og at jeg har godt selskap i leiligheta mi. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 20. juli Forfatter #235 Del Skrevet 20. juli Jeg er takknemlig for en flott dag, full av blomster, bier og fnising. For tida med meditasjon, for hvile, for gode samtaler, maten jeg har spist, musikken jeg har lyttet til og at jeg har danset. Jeg er takknemlig for fuglene, sola og at bakken er rolig under føttene våre. For øvelsene jeg har gjort og for etermiddagsblunden jeg tok. Jeg er takknemlig for fremtidsdrømmene jeg har og at jeg våkner til en ren kjøkkenbenk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 21. juli Forfatter #236 Del Skrevet 21. juli Jeg er takknemlig for Internett, at jeg har nådd dagsmålet mitt, at det er fredelig og rolig i leiligheta mi, at jeg har gjennomtrekk, samtalene jeg har hatt og at livet går framover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 22. juli Forfatter #237 Del Skrevet 22. juli Jeg er takknemlig for regnkåpa mi, snørrpapir, ferdiglagd mat, hjelpsomme venner, avtalene jeg har den neste måneden, at selv litt spiller en rolle og at jeg slo husflua som har terrorisert meg sist døgn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 23. juli Forfatter #238 Del Skrevet 23. juli Jeg er takknemlig for at jeg har vært sulten i dag, at jeg har kommunisert med Axolotl hvordan det har føltes for meg, at jeg har vært med folk, at jeg kom meg på butikken, har lyttet til en podkast, kan veive med tærne, våkne av meg selv og at jeg stort sett er i fint humør Jeg er takknemlig for å ha spurt flere spørsmål, oppklart noen potensielle uheldige situasjoner og at jeg i dypet av meg lengter etter kjærlighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 24. juli Forfatter #239 Del Skrevet 24. juli På ett eller annet vis har jeg fått tatt hele oppvasken i dag. Jeg er takknemlig for det. Jeg er takknemlig for maten jeg har spist, sola, klærne mine, at smerten slapp litt taket og at avgjørelsen min om å ikke kontakte Axolotl ble støttet av en god venn. Jeg er takknemlig for å ha grått og ledd i dag, for den fleksibiliteten jeg har og at jeg sover godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 25. juli Forfatter #240 Del Skrevet 25. juli Jeg er takknemlig for en produktiv dag, for blomstene i parken, for de skjønne unge mennene som gløtter bort på meg, for hyggelige samtaler, for tida jeg har hvilt, for at verden er vennlig, mellom solgløtt og regn, for klærne jeg har og for at jeg snart kan hvile i mørket for natta. Jeg er takknemlig for søppeltømmerene, måsungene som har klart seg, fellesferie, prøving og feiling og nye muligheter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå