Gå til innhold

Sapphiras prøvedagbok!

Sapphira

Anbefalte innlegg

On 5/9/2019 at 5:51 PM, Patriotpaula said:

Her vil jeg følge med 😊❤️

Så koselig :blomst: Er du prøver også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CD21 og 5DPO tror jeg. Surrer så innmari med dagene at jeg må telle de i appen hver dag :fnise: Dagene går jo, men kan ikke akkurat si at det går kjemperaskt. Jeg vil egentlig vente med testingen til 10 DPO og håper jeg klarer det. Jeg føler at jeg er gravid, så da er jeg mest sannsynlig IKKE det (haha) :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sapphira skrev:

Så koselig :blomst: Er du prøver også? 

Ja, vært prøver siden juni i fjor :) Ruger på en blastocyst nå 🤞🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Patriotpaula said:

Ja, vært prøver siden juni i fjor :) Ruger på en blastocyst nå 🤞🏻

Så spennende! Skal følge med på reisen din videre :hjerte:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD23 og 7DPO

Måtte selvfølgelig svi av en test i dag som var helt blendahvit. Blir veldig oppgitt over meg selv :ler: I morgen får vi besøk som skal være her til søndag, så vet ikke hvor mye testing det blir i mellomtiden. Jeg har fått veldig uren hud de siste dagene og har en del humørsvingninger, så er spent på om det er tegn på noe. På torsdag er jeg 10 dpo så håper på (positiv) testing da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg vil gjerne følge deg på reisen :) Jeg startet en dagbok i dag selv, og jeg synes det er koselig å dele litt tanker og få organisert litt skriftlig om du skjønner? Hehe :)

Selv hadde jeg to SA i fjor og prøvd i 14 måneder, og jeg ser du også har vært gjennom noe av det samme :(  Har du noen teori om hvorfor du har hatt SA'er? 

Klem fra Pentagonia :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Pentagonia said:

Hei, jeg vil gjerne følge deg på reisen :) Jeg startet en dagbok i dag selv, og jeg synes det er koselig å dele litt tanker og få organisert litt skriftlig om du skjønner? Hehe :)

Selv hadde jeg to SA i fjor og prøvd i 14 måneder, og jeg ser du også har vært gjennom noe av det samme :(  Har du noen teori om hvorfor du har hatt SA'er? 

Klem fra Pentagonia :)

Hei! Så gøy at du vil følge med :blomst: Trist å høre at du også har hatt SA :klem: Selv tror jeg at jeg mister pga av små blodpropper i morkaken, selv om utredning viste at alt er bra. Dette pga lang historikk med blodpropp i familien. Legene mener jeg er hyperfertil, altså at defekte egg fester seg i livmoren istedet for å brytes ned. Jeg blir veldig lett gravid, men har altså mistet 4 av 5 graviditeter nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD25, 9 DPO

Negativ test i dag også. Mister nok håpet litt om det er ingenting i morgen. Tror aldri jeg har nistirret så mye på en test som i dag, men den var like blenda som før :ler:  Nå om dagene har jeg lite matlyst og litt stikninger "der nede". Det er vel de eneste symptomene foruten luft i magen :ninja: Blir spennende å se om det skyldes TR eller TB :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2019 den 6.13, Sapphira skrev:

Hei! Så gøy at du vil følge med :blomst: Trist å høre at du også har hatt SA :klem: Selv tror jeg at jeg mister pga av små blodpropper i morkaken, selv om utredning viste at alt er bra. Dette pga lang historikk med blodpropp i familien. Legene mener jeg er hyperfertil, altså at defekte egg fester seg i livmoren istedet for å brytes ned. Jeg blir veldig lett gravid, men har altså mistet 4 av 5 graviditeter nå. 

Går du på blodfortynnende e.l.? Grunnen til at jeg spør er at jeg selv måtte spørre legen min om albyl-e fordi jeg tenkte at dersom det var grunnen så kan jeg i det minste forebygge, men jeg aner ikke selv hvorfor jeg mister. Og hvorfor ikke - det skader liksom ikke. Går også på Prednisolon i tilfelle det er mitt immunforsvar som kaster ut friske foster. Har ikke tenkt til å sitte og vente på utredning, her måtte jeg ta tak selv. Har du blitt tilbudt den progesteron-gelen? Jeg fikk tilbud om det etter første SA, men valgte å takke nei den gangen, men nå har jeg ombestemt meg og ønsker å prøve "alt". 

Jeg krysser fingrene for at du får en positiv test !!! 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Pentagonia said:

Går du på blodfortynnende e.l.? Grunnen til at jeg spør er at jeg selv måtte spørre legen min om albyl-e fordi jeg tenkte at dersom det var grunnen så kan jeg i det minste forebygge, men jeg aner ikke selv hvorfor jeg mister. Og hvorfor ikke - det skader liksom ikke. Går også på Prednisolon i tilfelle det er mitt immunforsvar som kaster ut friske foster. Har ikke tenkt til å sitte og vente på utredning, her måtte jeg ta tak selv. Har du blitt tilbudt den progesteron-gelen? Jeg fikk tilbud om det etter første SA, men valgte å takke nei den gangen, men nå har jeg ombestemt meg og ønsker å prøve "alt". 

Jeg krysser fingrene for at du får en positiv test !!! 

Klem :)

Ja, jeg bruker albyl-e. En farmasøyt fortalte meg at det hjalp på blodgjennomstrømningen til livmoren og kunne hjelpe selv om ingenting er "galt". Jeg valgte å ikke ta progesteron-gelen fordi jeg som regel mister sent, så tviler egentlig på at det har noe effekt her. I tillegg har jeg hørt skrekkhistorier om mye søl, haha :lol: Men det er jo verdt det om det fører til baby da :hjerte: Håper vi begge får positive tester snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD27, 11 DPO

Gratulerer med dagen alle sammen! Jeg har fått negative tester de siste dagene, men øynet en svaak strek i dag. Føler på ingen måte at det er noe å rope hurra for enda, men er spent på om den blir sterkere. Er 11/12 DPO så føler vel egentlig det er for svak mtp på det.

*Ok, jeg skrev det ovenfor og glemte å poste det. Fikk TR rett etterpå, seks dager tidligere enn jeg pleier. Syklusen er tydeligvis litt på bærtur etter SA'en. Da er det bare å fortsette inn i PP#3*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Sapphira skrev:

CD27, 11 DPO

Gratulerer med dagen alle sammen! Jeg har fått negative tester de siste dagene, men øynet en svaak strek i dag. Føler på ingen måte at det er noe å rope hurra for enda, men er spent på om den blir sterkere. Er 11/12 DPO så føler vel egentlig det er for svak mtp på det.

*Ok, jeg skrev det ovenfor og glemte å poste det. Fikk TR rett etterpå, seks dager tidligere enn jeg pleier. Syklusen er tydeligvis litt på bærtur etter SA'en. Da er det bare å fortsette inn i PP#3*

Lykke til med PP3!😊 Krysser fingre for at det klaffer for dere denne pp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Sinsiew said:

Lykke til med PP3!😊 Krysser fingre for at det klaffer for dere denne pp! 

Takk :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig, men hurra for ny PP 😄 Lykke til denne gangen, jeg er sikkert på at det klaffer snart 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Pentagonia said:

Så kjedelig, men hurra for ny PP 😄 Lykke til denne gangen, jeg er sikkert på at det klaffer snart 😄

Håper det :hjerte: :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CD5 og dagene går mye raskere nå når jeg ikke er i dpo-land :ler: Jeg har hatt en liten overdose av følelser de siste dagene og håper så veldig at det klaffer i denne prøveperioden. Jeg lengter så veldig etter å bli gravid og få enda et medlem i familien :hjerte: Jeg kjenner også litt på frykten på at det ikke går, men det er vel vanlig når jeg har mistet så mye.. Egentlig burde jeg være litt mer tålmodig for vi har det veldig fint nå om dagen. Lillemor er blitt så stor og det er en fryd å se henne utvikle seg. Hun elsker blomster og kan være lenge ute å utforske :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LivetErNå

Heisann! Så trist å høre du har mistet så mange ganger😞 krysser fingre og tær for at det snart erdintur igjen❤

Jeg er også prøver, er i pp 2 nå og i dpo-land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, LivetErNå said:

Heisann! Så trist å høre du har mistet så mange ganger😞 krysser fingre og tær for at det snart erdintur igjen❤

Jeg er også prøver, er i pp 2 nå og i dpo-land.

Så spennende! Håper du får positiv test om noen dager da :nigo: Her føles det som evigheter til jeg er i dpo-land igjen :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 7 og nå går dagene saaakte igjen. Jeg er spent på å teste etter EL igjen og lurer på hvor lang syklusen er denne gangen. Før SA'en sist hadde jeg relativt stabile sykluser på 30-32 dager, men de to jeg har hatt etter SA'en har vært hhv 26 og 28 dager. Om det skulle klaffe denne gangen blir termin helt i slutten av februar, så kanskje det blir skuddårsbaby? :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...