Gå til innhold

Sapphiras prøvedagbok!


Sapphira

Anbefalte innlegg

Det er alltid så innmari demotiverende å starte en ny PP, og tiden går såååå sakte, men plutselig så sitter man med sommerfugler i magen på CD20 og nytt håp :) Jeg er på CD21 og dagene snegler seg avgårde. Jeg tør ikke å ta test heller, for den er alltid negativ. Lykke til til oss begge :) Nå er det bare å "humpe på" så klaffer det til slutt 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 5/23/2019 at 2:55 PM, Pentagonia said:

Det er alltid så innmari demotiverende å starte en ny PP, og tiden går såååå sakte, men plutselig så sitter man med sommerfugler i magen på CD20 og nytt håp :) Jeg er på CD21 og dagene snegler seg avgårde. Jeg tør ikke å ta test heller, for den er alltid negativ. Lykke til til oss begge :) Nå er det bare å "humpe på" så klaffer det til slutt 😄

Masse lykke til! Når er IKM? Håper den holder seg laaangt unna :hoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 8 i dag og det er veldig lite som skjer her for tiden. Dagene går sent til tross for at det er travelt i heimen. Jeg har trent litt mer enn vanlig i det siste og TR var faktisk nesten to dager kortere enn den pleier. Helt greit det altså :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 10

Her kommer det ekle detaljer, du er herved advart :ler: Jeg hadde tenkt å følge planen som i forrige syklus, altså at jeg begynner å teste etter EL rundt CD 12. Men i går var jeg så ekstremt hypp på mannen. Vi har faktisk hatt en periode der jeg ikke har hatt lyst i det hele tatt pga krangling og stress osv. Men det var helt intenst altså :fnise: Mannen var ikke vanskelig å overtale og endte opp med å legge inn aksjer. Jeg trodde ikke det hadde noe med EL å gjøre, den skal jeg jo ha i forrige uke. Vel.. Vi var ute i dag og jeg fikk sånn skikkelig "tisse på meg" følelse. Jeg har vært flink med bekkenøvelser, så visste at det måtte være slim som kom ut :lur: Da vi kom tilbake tok jeg litt impulsivt en EL test som var VELDIG positiv :sjokk: Ehhh dette var jeg jo ikke klar for i det hele tatt, bare flaks at jeg testa i det hele tatt. Så nå er jeg spent på om EL blir senere i dag eller i morgen. Får legge inn litt aksjer senere også for sikkerhetsskyld :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2019 den 22.34, Sapphira skrev:

Masse lykke til! Når er IKM? Håper den holder seg laaangt unna :hoppe:

Onsdag er IKM, hvilket betyr en lutealfase på 10 dager :(  Jeg håper jeg har EL sent denne syklusen på grunn av Clomid, for den kom på CD 17. Snitt-syklus hos meg er 26 dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Sapphira skrev:

CD 10

Her kommer det ekle detaljer, du er herved advart :ler: Jeg hadde tenkt å følge planen som i forrige syklus, altså at jeg begynner å teste etter EL rundt CD 12. Men i går var jeg så ekstremt hypp på mannen. Vi har faktisk hatt en periode der jeg ikke har hatt lyst i det hele tatt pga krangling og stress osv. Men det var helt intenst altså :fnise: Mannen var ikke vanskelig å overtale og endte opp med å legge inn aksjer. Jeg trodde ikke det hadde noe med EL å gjøre, den skal jeg jo ha i forrige uke. Vel.. Vi var ute i dag og jeg fikk sånn skikkelig "tisse på meg" følelse. Jeg har vært flink med bekkenøvelser, så visste at det måtte være slim som kom ut :lur: Da vi kom tilbake tok jeg litt impulsivt en EL test som var VELDIG positiv :sjokk: Ehhh dette var jeg jo ikke klar for i det hele tatt, bare flaks at jeg testa i det hele tatt. Så nå er jeg spent på om EL blir senere i dag eller i morgen. Får legge inn litt aksjer senere også for sikkerhetsskyld :lol:

Herlig, utrolig hvordan kroppene våre fungerer. Den forutser det, så det var jammen bra! :)  Jeg tenker han ikke var vond å be, nei hehehe :) Krysser fingrene for at svømmerne gjør en ekstra innsats 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 5/27/2019 at 7:00 AM, Pentagonia said:

Herlig, utrolig hvordan kroppene våre fungerer. Den forutser det, så det var jammen bra! :)  Jeg tenker han ikke var vond å be, nei hehehe :) Krysser fingrene for at svømmerne gjør en ekstra innsats 😄

Ja det er helt sykt. Føler meg nesten litt snurt :fnise: Plutselig er jeg i dpo-land liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 12, 1 DPO

Da er det bare å vente. Her får vi besøk igjen i helga og har fullstappet uke som kommer så tipper det går raskt. Vi fikk bare lagt inn aksjer to ganger i denne perioden så håper det var nok. TR var jo slutt rundt CD 6/7 så det var veldig kort tid mellom TR og EL denne gangen :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 17, 6 DPO

Jøss, snart testetid jo :nigo: Symptomer så langt: oppblåst de siste to-tre dagene og veldig ømme pupper. Hadde begge deler i forrige pp også, så det er ikke nødvendigvis tegn på graviditet. Jeg er veldig spent på å teste om noen dager. Denne gangen hadde jeg egentlig positiv el-test lenge så er en liten mulighet for at EL er forskjøvet noen dager. Blir spennende å få fasiten :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 18, 7 DPO

Fortsatt ømme pupper og i dag har jeg hatt masse slim der nede, mistenkelig likt eggløsningsslim egentlig. Jeg vet jo at EL har vært for lengst så er litt forvirret over det. Det var veldig blankt og så ganske strekkbart ut. Jeg er ikke så oppblåst lenger og har ingen cravings, uvant for meg som alltid vil ha noe søtt :spise:  

Jeg er spent på hvor lang syklusen blir denne gangen. Jeg håper selvfølgelig at det klaffer for oss nå, men om vi må inn i pp4 får vi trøste oss med at det muligens blir enda en vårbaby. Jeg er veldig fornøyd med tiden på året vi fikk barn sist :hjerte: Om vi er så heldige å få marsbaby igjen blir det akkurat 3 år mellom barna :rodmer:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😊 Her vil jeg følge med 😊 Hadde en SA før påske og har akkurat fått mensen igjen (med hormoner). Har ikke el av meg selv så håper letrozol gjør susen denne gangen også, og at spiren sitter! 

Kan jeg spørre hva som ble gjort da du ble utredet for grunn for at du mistet flere ganger? Lurer veldig på hvordan de sjekker ting i forbindelse med det 😊

Masse lykke til i denne runden 😊🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hei Sapphira! Jeg lurer på om vi hadde prøverdagbok på samme tid i 2015/2016? Vi har akkurat begynt å prøve på nr to vi også, så da måtte jeg inn og titte litt her igjen på KG. Så gøy at dere også er klare for nr 2 nå 😍 Vår lille gutt er 3 år og endelig er jeg klar for et søsken. Ønsker dere veldig lykke til og håper spiren sitter snart og at det ikke er flere SA i fremtiden ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Wæææ, endelig kom jeg innpå igjen etter en halv evighet :ler: Bare sånn oppdatering til det siste innlegget jeg skrev: jeg ble gravid igjen og mistet dessverre (igjen). Har vært hos gynekolog nå og sjekka at alt ser greit ut der inne. Fått nye støttemedisiner og håper det gjør susen neste gang!

On 6/5/2019 at 9:43 PM, Tussi2018 said:

Hei 😊 Her vil jeg følge med 😊 Hadde en SA før påske og har akkurat fått mensen igjen (med hormoner). Har ikke el av meg selv så håper letrozol gjør susen denne gangen også, og at spiren sitter! 

Kan jeg spørre hva som ble gjort da du ble utredet for grunn for at du mistet flere ganger? Lurer veldig på hvordan de sjekker ting i forbindelse med det 😊

Masse lykke til i denne runden 😊🤞

:vinke: Hyggelig å møte andre prøvere! Vi tok en hel haug med blodprøver under utredning, inkludert kromosomprøver av meg og mannen. Vet noen tar sædprøve også, men det har ikke vi gjort :)

 

On 7/13/2019 at 8:40 PM, Prudence said:

Hei Sapphira! Jeg lurer på om vi hadde prøverdagbok på samme tid i 2015/2016? Vi har akkurat begynt å prøve på nr to vi også, så da måtte jeg inn og titte litt her igjen på KG. Så gøy at dere også er klare for nr 2 nå 😍 Vår lille gutt er 3 år og endelig er jeg klar for et søsken. Ønsker dere veldig lykke til og håper spiren sitter snart og at det ikke er flere SA i fremtiden ❤️

Det kan godt stemme! Hadde du et annet brukernavn da? Får litt vibber av profilbildet ditt til en annen bruker som hadde prøvedagbok samtidig :lur: Ønsker dere hvertfall lykke til med prøvingen også :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Sapphira skrev:

Det kan godt stemme! Hadde du et annet brukernavn da? Får litt vibber av profilbildet ditt til en annen bruker som hadde prøvedagbok samtidig :lur: Ønsker dere hvertfall lykke til med prøvingen også :strix: 

Ja, det stemmer nok :) Begynner å bli noen år siden, husker faktisk ikke hvilket nick jeg hadde da.. trodde det var dette, men antageligvis ikke! Vi ble gravide i sommer, og er 13 uker nå, så det er veldig koselig :hjerte: Håper støttemedisinene gjør jobben sin nå, og at du blir gravid lett igjen og beholder den lille spiren :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, Prudence said:

Ja, det stemmer nok :) Begynner å bli noen år siden, husker faktisk ikke hvilket nick jeg hadde da.. trodde det var dette, men antageligvis ikke! Vi ble gravide i sommer, og er 13 uker nå, så det er veldig koselig :hjerte: Håper støttemedisinene gjør jobben sin nå, og at du blir gravid lett igjen og beholder den lille spiren :) 

Ååå gratulerer så mye :strix: Jeg satser på at støttemedisinene funker og at jeg følger etter snart! Det er litt rart, men klarer å holde meg positiv til tross for at jeg mister så mye. Har jo fått det til én gang før :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...