Gå til innhold

Hvor mange pull-ups kan du ta?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest NotYou
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner ser mye bedre ut av å bare løpe. Anbefaler å ikke gjøre noe styrkerelatert. Dere blir jo aldri sterke uansett, blir bare misformet.

Anonymkode: 38a0a...7b8

Helt uenig. Jeg har alltid trent og vært slank, men begyte med styrke for 4/5 år siden, og ser så mye sunnere og bedre ut nå. Jeg er mye sterkere, så du kunne ikke tatt mer feil. I tillegg er det morsomt å se at noen menn føler seg truet av damer som trener styrke. Heldigvis representerer ikke du de fleste menn :) Men ikke fortvil, du også bli sterkere for å henge med veitdu 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, NotYou said:

Helt uenig. Jeg har alltid trent og vært slank, men begyte med styrke for 4/5 år siden, og ser så mye sunnere og bedre ut nå. Jeg er mye sterkere, så du kunne ikke tatt mer feil. I tillegg er det morsomt å se at noen menn føler seg truet av damer som trener styrke. Heldigvis representerer ikke du de fleste menn :) Men ikke fortvil, du også bli sterkere for å henge med veitdu 😄 

Nei, du er ikke sterk. Du ser bare rar ut. Men er jo ikke mitt problem selvsagt! Er jo samma for meg om kvinner velger å se styggere ut.

Anonymkode: 38a0a...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotYou
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, du er ikke sterk. Du ser bare rar ut. Men er jo ikke mitt problem selvsagt! Er jo samma for meg om kvinner velger å se styggere ut.

Anonymkode: 38a0a...7b8

Jeg er både sterk og fin du takk :) Og heldigvis er det ikke ditt problem hvordan noen andre ser ut 😄 Jeg skjønner at du både kjeder deg på lørdagen nå, og er en smule sjalu fordi vi er mange damer her inne som trener styrke :trene: Kanskje du skal trene litt selv? Det hjelper mye på humøret og selvfølelsen, og det tror jeg du har godt av å få økt litt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NotYou said:

Jeg er både sterk og fin du takk :) Og heldigvis er det ikke ditt problem hvordan noen andre ser ut 😄 Jeg skjønner at du både kjeder deg på lørdagen nå, og er en smule sjalu fordi vi er mange damer her inne som trener styrke :trene: Kanskje du skal trene litt selv? Det hjelper mye på humøret og selvfølelsen, og det tror jeg du har godt av å få økt litt :) 

Haha, dårlig forsøk. Gjesp. Emojibruk beviser bare at du mentalt ligger rundt barneskolenivå.

Anonymkode: 38a0a...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotYou
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, dårlig forsøk. Gjesp. Emojibruk beviser bare at du mentalt ligger rundt barneskolenivå.

Anonymkode: 38a0a...7b8

Syns du? :sjokkbla: Jeg elsker emojies :hoppe: De gjør meg glad, og jeg vil vise deg at jeg kan svare angrepene dine med hyggelige tilbakemeldinger fordi jeg tror at du trenger et smil :blomst: Hva tror du er årsaken til at uprovosert går inn i en tråd bare for å kommentere negativt?

Endret av NotYou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare usikre menn som rakker ned på veltrente og sterke kvinner. Jeg synes det er supert å se damer som er sterke i forhold til egen kroppsvekt. Dere blir i mine øyne ikke mindre feminin med en sunn og sterk kropp. Heller tvert i mot. I tillegg praktisk for oss menn som slipper å løfte på alt tungt alene.

For min egen tok jeg ganske mange en gang for lenge siden, men husker ikke antallet. Da helt slank, 93 kg og 22 år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, dårlig forsøk. Gjesp. Emojibruk beviser bare at du mentalt ligger rundt barneskolenivå.

Anonymkode: 38a0a...7b8

Du var da sjarmerende :hoho:(Ironi, om det ikke kom tydelig frem).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raggy

Klarte en på stang i dag, forsøkte ikke på flere da jeg egentlig bare skulle øve grepsstyrke, men ble inspirert til å teste det ut mer når jeg leser denne tråden. Tar 15 el 16 stk i ringer, husker ikke helt. Er gammal og lett i vekt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner ser mye bedre ut av å bare løpe. Anbefaler å ikke gjøre noe styrkerelatert. Dere blir jo aldri sterke uansett, blir bare misformet.

Anonymkode: 38a0a...7b8

Ehm, det må jeg si meg heeelt uenig i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl

For mange år siden klarte jeg 20-24. Nå garantert ingen. Tror ikke jeg klarer armheving med en arm engang. 

Endret av #Rasshøl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2019 den 11.43, AnonymBruker skrev:

Kvinner ser mye bedre ut av å bare løpe. Anbefaler å ikke gjøre noe styrkerelatert. Dere blir jo aldri sterke uansett, blir bare misformet.

Anonymkode: 38a0a...7b8

Dummeste jeg har lest i hele mitt liv. Ingenting former kroppen bedre enn styrketrening 2-3 ganger i uken.

Anonymkode: 9eca0...d9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dummeste jeg har lest i hele mitt liv. Ingenting former kroppen bedre enn styrketrening 2-3 ganger i uken.

Anonymkode: 9eca0...d9e

Enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente, 36, 70kg

Tar sånn i området 40-60 med bare egen kroppsvekt. Trener med 20 kg belastning og da tar jeg 5 sett a 10stk.

Har dog drevet med klatring i 17 år.... 

Anonymkode: 97c7e...da9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jente, 36, 70kg

Tar sånn i området 40-60 med bare egen kroppsvekt. Trener med 20 kg belastning og da tar jeg 5 sett a 10stk.

Har dog drevet med klatring i 17 år.... 

Anonymkode: 97c7e...da9

Og vi har en vinner! 😁 Neida, var ikke konkurranse det her. Men sykt imponerende hvis sant! Har alltid tenkt at klatring må være den beste aktiviteten for å bli gjennomsterk.

Så utrolig mange sterke i tråden! Blir motivert til å trene videre og komme over nivået jeg var på i sommer 😎

TS

Anonymkode: 0774e...0ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

0 stk.

34-år, 49kg.

Trener styrke 5 ganger i uka. 

Er sååå svak i overkroppen. Men skuldrene begynner å komme seg 😏

Anonymkode: 717cd...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og vi har en vinner! 😁 Neida, var ikke konkurranse det her. Men sykt imponerende hvis sant! Har alltid tenkt at klatring må være den beste aktiviteten for å bli gjennomsterk.

Så utrolig mange sterke i tråden! Blir motivert til å trene videre og komme over nivået jeg var på i sommer 😎

TS

Anonymkode: 0774e...0ee

Næsj, egentlig ikke så imponerende, dette er jo styrke som har kommet ved at jeg har "lekt" meg fram.... 

Men ja, klatring er en sport der du får trent hele kroppen. Ulykkesrisikoen er utrulig liten og sikkerhetsnivået er høyt. Anbefales på det sterkeste, man merker ikke at man trener fordi det er så gøy. 

Litt kult å gå bort til broiler-gutta på treningsstudioet å ta pullups med en hand, når de henger der å sliter med å ta noen få pullups.... 

Anonymkode: 97c7e...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jente, 36, 70kg

Tar sånn i området 40-60 med bare egen kroppsvekt. Trener med 20 kg belastning og da tar jeg 5 sett a 10stk.

Har dog drevet med klatring i 17 år.... 

Anonymkode: 97c7e...da9

Seriøst???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Trening skrev:

Seriøst???

Helt seriøst. Klatring i 17 år gjør ting med kroppen. 

Anonymkode: 97c7e...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...