Gå til innhold

Den store Ikea-tråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har et skap fra Havsta, og er fornøyd med det. Det kunne vært litt dypere, kanskje. Får ikke plass til de største lysfatene i det. 

Anonymkode: b80fe...7d4

Har dere det som er i to seksjoner? Altså dypt nederst, og grunnere øverst? Eller bare den grunne delen? Ser det er mange valgmuligheter der :) 

Anonymkode: 963be...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
Gjest Switch

Noen som har Vimle sovesofa som kan si noe om hvordan sofaen og sengen er?

Tenkte at barna skal få ha hvert sitt rom og at vi sover på sovesofa, men greit å vite litt om hvordan den er.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Annonse

3 hours ago, Drizzt said:

Ja, vi har det. Som på bildet, men en annen farge. Funker bra :) 

Så bra. Gjorde du det for å spare plass?

Anonymkode: 65576...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Så bra. Gjorde du det for å spare plass?

Anonymkode: 65576...af4

Nei. Jeg syntes det så bra ut og så var det mindre som måtte flyttes på gulvet ved gulvvask og støvsuging 😄 Ulempen er at de er åpne, så det samler seg støv ''inne'', men så lenge du ikke har for mange ting der, er det greit. Vi har kun en bok eller babyphone der, så det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (10 timer siden):

Nei. Jeg syntes det så bra ut og så var det mindre som måtte flyttes på gulvet ved gulvvask og støvsuging 😄 Ulempen er at de er åpne, så det samler seg støv ''inne'', men så lenge du ikke har for mange ting der, er det greit. Vi har kun en bok eller babyphone der, så det går bra.

De finnes med både tette dører og glassdører nå :) 

Anonymkode: 963be...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

De finnes med både tette dører og glassdører nå :) 

Anonymkode: 963be...647

Har du det?

Anonymkode: 65576...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Har du det?

Anonymkode: 65576...af4

Ja, jeg har de hvite, dype (35cm) med tette dører som nattbord. Men har vurdert å bytte til de 25cm dype, fordi jeg synes de tar litt stor plass. :) 

Anonymkode: 963be...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LaptopPute skrev (På 16.5.2019 den 10.35):

Hva er deres favorittplanter fra Ikea? Både levende og falske, for oss som ikke har så grønne fingre. Hvilke planter er eventuelt svært lette og holde? 

 

Kun fake, er noen av de vi har på hjemmekontoret.

16142854375243498569008945254732.jpg

16142854826805683644666851559008.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LaptopPute skrev (1 minutt siden):

Ser skikkelig fint ut!

Er fine ja, vi har mer men da hadde jeg måtte ryddet vekk endel papirarbeid først. Alt på kontoret er falske blomster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si annet enn at jeg ble skikkelig imponert over BROR-systemet! Skikkelig stødig og solid og stort pluss for at i hvert fall hyllene kan settes sammen helt uten å skru i en eneste skrue. Bare å klikke på plass. Siden jeg var på jakt etter noe solid som tåler fukt og kan brukes både ute og inne var denne midt i blinken. Passer kanskje ikke i de mest elegante stuene ;), men til lagring og f.eks. på et hjemmekontor eller vaskerom er de helt supre. 

Min Bror-hylle er nå utstyrt med plantelys i fire etasjer og står i stuen i påvente av at det blir varmt nok i drivhuset :) 

648740079_PlantelyshylleIII.JPG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Leo said:

Jeg kan ikke si annet enn at jeg ble skikkelig imponert over BROR-systemet! Skikkelig stødig og solid og stort pluss for at i hvert fall hyllene kan settes sammen helt uten å skru i en eneste skrue. Bare å klikke på plass. Siden jeg var på jakt etter noe solid som tåler fukt og kan brukes både ute og inne var denne midt i blinken. Passer kanskje ikke i de mest elegante stuene ;), men til lagring og f.eks. på et hjemmekontor eller vaskerom er de helt supre. 

Min Bror-hylle er nå utstyrt med plantelys i fire etasjer og står i stuen i påvente av at det blir varmt nok i drivhuset :) 

648740079_PlantelyshylleIII.JPG

Det ser dødsbra ut!

Anonymkode: 65576...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste IKEA møbler jeg har er bokhyller, er helt ok bokhyller det.

Har 14 IKEA bokhyller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...