AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #141 Skrevet 29. mars 2019 Utrolig at vi slår sånn ring om en religion som er så til de grader på kollisjonskurs med våre egne grunnverdier. Ser stadig innstramminger på lovverket i forhold til friskoler og kristne organisasjoner. Hva med å still litt krav til muslimene også? Nei, det er ikke rasisitisk å mene det. Islam er en religion, ikke en rase. Anonymkode: 5baf4...c94 3
Klossmajor Skrevet 29. mars 2019 #142 Skrevet 29. mars 2019 40 minutter siden, Mari Y skrev: Det er jo det. Det har alt og å si hvor informasjonen kommer fra Det som i så fall betyr noe er hvorvidt informasjonen i den saken det debatteres er troverdig eller ei. Er det grunn til å betvile at det er noe av den konkrete informasjonen i den aktuelle saken som ikke stemmer? 2
Mari Y Skrevet 29. mars 2019 #143 Skrevet 29. mars 2019 3 minutter siden, Klossmajor skrev: Det som i så fall betyr noe er hvorvidt informasjonen i den saken det debatteres er troverdig eller ei. Er det grunn til å betvile at det er noe av den konkrete informasjonen i den aktuelle saken som ikke stemmer? Ja. Bare at det kommer fra HRS i første omgang. I tillegg at de ikke oppgir hvor de har informasjonen fra. Tid, dato, sted, kilder. Alt det der er vesentlig.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #144 Skrevet 29. mars 2019 15 minutter siden, Mari Y skrev: Hva er det du mener hun sier som er sant? Eller så bør man som politiker holde tunga rett i munnen. Var derfor hun måtte gå av. Hva er det hun sier som ikke er sant? Anonymkode: 63d06...64e 1
Mari Y Skrevet 29. mars 2019 #145 Skrevet 29. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det hun sier som ikke er sant? Anonymkode: 63d06...64e Nå spør jeg deg. Hvordan vet du at det er sant det artikkelen skriver?
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #146 Skrevet 29. mars 2019 2 minutter siden, Mari Y skrev: Nå spør jeg deg. Hvordan vet du at det er sant det artikkelen skriver? Jeg har ingen grunn til ikke å tro det er sant. Fordi HRS er en troberdig kilde. Hva lyver Listhaug om? Anonymkode: 63d06...64e 3
Mari Y Skrevet 29. mars 2019 #147 Skrevet 29. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen grunn til ikke å tro det er sant. Fordi HRS er en troberdig kilde. Hva lyver Listhaug om? Anonymkode: 63d06...64e Det er nettopp det de ofte ikke er. Et eksempel er at de publiserte Eurabia- teorien på hjemmesiden deres. Dette er en velkjent konspirasjonsteori. Hadde dette vært et magasin som Ny Tid, og som får offentlig støtte, hadde det mest sannsynlig blitt 'fyr i feltet'.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #148 Skrevet 29. mars 2019 1 minutt siden, Mari Y skrev: Det er nettopp det de ofte ikke er. Et eksempel er at de publiserte Eurabia- teorien på hjemmesiden deres. Dette er en velkjent konspirasjonsteori. Hadde dette vært et magasin som Ny Tid, og som får offentlig støtte, hadde det mest sannsynlig blitt 'fyr i feltet'. Jo, det er de. HVA LYVER LISTHAUG OM? Anonymkode: 63d06...64e 1
Mari Y Skrevet 29. mars 2019 #149 Skrevet 29. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo, det er de. HVA LYVER LISTHAUG OM? Anonymkode: 63d06...64e Det er svært mange tilfeller på at de ikke er det, og det har jeg allerde vist deg. Klarer du og å servere en teori som Eurabia, og la det ligge ute på nett, så har du virkelig skutt deg selv i foten. Det har de altså gjort her: https://www.rights.no/2007/10/eurabia-del-i/ Og den er falsk: https://snl.no/Eurabia I tillegg det Faktisk. no skriver.
Stina234 Skrevet 29. mars 2019 #150 Skrevet 29. mars 2019 Har ikke fått det og om jeg fikk det så går det rett i sæppelkassen. Velger å tro at de fleste opplyste personer ser vekk fra slike hjernevaskingsforsøk. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #151 Skrevet 29. mars 2019 2 minutter siden, Mari Y skrev: Det er svært mange tilfeller på at de ikke er det, og det har jeg allerde vist deg. Klarer du og å servere en teori som Eurabia, og la det ligge ute på nett, så har du virkelig skutt deg selv i foten. Det har de altså gjort her: https://www.rights.no/2007/10/eurabia-del-i/ Og den er falsk: https://snl.no/Eurabia I tillegg det Faktisk. no skriver. At HRS publiserer meninger betyr lite for pm journalistikken deres er troverdig eller ikke. Faktisk.no er ikke en troverdig kilde, de setter alt for ofte opp stråmenn. Og du greier ikke svare på hva Listhaug har løyet om. Anonymkode: 63d06...64e 2
TrekStar Skrevet 29. mars 2019 #152 Skrevet 29. mars 2019 Hvorfor er det så viktig for islam å spre det "gode budskap" her i vesten og i Norge?!. Er ikke midtøsten nok?! Hvordan hadde muslimer godtatt at en legger det kristne "gode budskap" i deres postkasse?! Hadde det blitt rabalder da?! 1
Mari Y Skrevet 29. mars 2019 #153 Skrevet 29. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: At HRS publiserer meninger betyr lite for pm journalistikken deres er troverdig eller ikke. Faktisk.no er ikke en troverdig kilde, de setter alt for ofte opp stråmenn. Og du greier ikke svare på hva Listhaug har løyet om. Anonymkode: 63d06...64e Du hadde blitt grilla dersom et offentlig magasin støttet av PFU hadde publisert konspirasjonsteorier. Det skjedde med Ny Tid https://www.faktisk.no/faktasjekker/gXM/det-er-innlysende-at-911-var-en-eksplosjon
Mari Y Skrevet 29. mars 2019 #154 Skrevet 29. mars 2019 2 minutter siden, TrekStar skrev: Hvorfor er det så viktig for islam å spre det "gode budskap" her i vesten og i Norge?!. Er ikke midtøsten nok?! Hvordan hadde muslimer godtatt at en legger det kristne "gode budskap" i deres postkasse?! Hadde det blitt rabalder da?! Alle religioner har dette i seg. Men det er feil og å bestemme seg for at dette er sant kun fordi at HRS skriver om det.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #155 Skrevet 29. mars 2019 1 minutt siden, Mari Y skrev: Du hadde blitt grilla dersom et offentlig magasin støttet av PFU hadde publisert konspirasjonsteorier. Det skjedde med Ny Tid https://www.faktisk.no/faktasjekker/gXM/det-er-innlysende-at-911-var-en-eksplosjon Hva er det Listhaug har løyet om sa du? Anonymkode: 63d06...64e 1
Husholdning1 Skrevet 29. mars 2019 #156 Skrevet 29. mars 2019 50 minutter siden, Mari Y skrev: Og hvordan vet du at den er det? Det er nettopp der kilder som Document, HRS og Resett ofte feiler. Akkurat det ser vi nå vel så ofte med de tradisjonelle mediene som NRK, Dagbladet, VG etc. 1
kjell-valborg Skrevet 29. mars 2019 #157 Skrevet 29. mars 2019 (endret) 59 minutter siden, Mari Y said: Og hvordan vet du at den er det? Jeg tviler på om du overhodet har lest artikkelen. Quote Det er nettopp der kilder som Document, HRS og Resett ofte feiler. Nei, de "feiler" ikke mer enn resten av media. Og nei, fakta.no er ikke en nøytral kilde. De blir selv tatt med buksene nede rett som det er. Endret 29. mars 2019 av kjell-valborg 2
Mari Y Skrevet 29. mars 2019 #158 Skrevet 29. mars 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det Listhaug har løyet om sa du? Anonymkode: 63d06...64e Jeg sa først og fremst at hun bør holde tunga rett i munnen. Du kan ikke komme unna med og å si hva som helst når du er politiker.
Mari Y Skrevet 29. mars 2019 #159 Skrevet 29. mars 2019 28 minutter siden, kjell-valborg skrev: Jeg tviler på om du overhodet har lest artikkelen. Nei, de "feiler" ikke mer enn resten av media. Og nei, fakta.no er ikke en nøytral kilde. De blir selv tatt med buksene nede rett som det er. Nå spør jeg deg. Og ja, jeg har lest den. Det er nettopp det de gjør, og faktisk. no er faktasjekkere. At de kanskje har en eller to påstander som Minerva mener at er feil betyr ikke at de mister all troverdighet. Det betyr enten at det er 1 eller 2 enkeltsaker der de har tatt feil og kanskje måttet rette på det. Eller at Minerva faktisk tar feil.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2019 #160 Skrevet 29. mars 2019 4 minutter siden, Mari Y skrev: Jeg sa først og fremst at hun bør holde tunga rett i munnen. Du kan ikke komme unna med og å si hva som helst når du er politiker. Nei, det var ikke det du sa. Hva har hun løyet om? Anonymkode: 63d06...64e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå