Gå til innhold

Misjon for islam tar av i Norge

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Mari Y skrev:

Det har jeg allerede gjort. Lenger opp. 

Nope, du har ikke det. Det er ikke fakta. 

Anonymkode: 28a99...6a1

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, og det er ikke spesielt uvanlig. Hvilke media mener du er nøytale?

Anonymkode: 00440...961

Jeg synes Klassekampen og Dagsavisen har mange bra saker, men man må finne ut av det på egenhånd. HRS er ikke troverdige generelt sett

AnonymBruker
Skrevet
Just now, Mari Y said:

Jeg synes Klassekampen og Dagsavisen har mange bra saker, men man må finne ut av det på egenhånd. HRS er ikke troverdige generelt sett

Du har fortsatt ikke forklart hvorfor HRS ikke er troverdige.

• Liker 3
Skrevet

Nope, du har ikke det. Det er ikke fakta. 

Jeg viste til faktisk no om HRS og Hege Storhaug. Det meste der kom frem til at det var fullstendig feil. Så hvordan har jeg ikke det? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har fortsatt ikke forklart hvorfor HRS ikke er troverdige.

Det har jeg allerede gjort. Ved og å vise til Faktisk no

Skrevet
3 timer siden, Mari Y skrev:

Faktisk.no er ikle troverdige, så det hjelper lite.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Må du diskutere kilder hver eneste gang @Mari Y

Det er mange problemer med Islam, det er her i landet tusenvis av muslimer som gjør at Islam er så problematisk. 

At de deler ut lapper i postkassene til folk er ikke noe å henge seg opp i, så lenge min og andres «ingen uadressert post, takk», blir respektert.

Anonymkode: ff9a3...159

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kun fått ifra JV

Anonymkode: b7540...c56

Skrevet
7 timer siden, Mari Y skrev:

Deretter ble du gjort oppmerksom på at også Aftenposten, Dagbladet, VG og NRK, ifølge Faktisk.no, heller ikke framstår mer troverdige. Det kunne du ikke annet enn å medgi at stemmer. Du trekker videre fram Klassekampen og Morgenbladet. Men de har også Faktisk.no felt i diverse faktasjekker. Faktisk.no gir dermed ingen god pekepinn på hvilke av våre største medier som er troverdige som kilder. Alle de fremste mediene våre har jo blitt tatt i faktafeil av dem diverse ganger. Ingen av dem er i så fall troverdige som kilder.

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må du diskutere kilder hver eneste gang @Mari Y

Det er mange problemer med Islam, det er her i landet tusenvis av muslimer som gjør at Islam er så problematisk. 

At de deler ut lapper i postkassene til folk er ikke noe å henge seg opp i, så lenge min og andres «ingen uadressert post, takk», blir respektert.

Anonymkode: ff9a3...159

Ja, og å diskutere kilder er ganske vesentlig. Ellers blir det bare løse påstander. HRS er ingen troverdig kilde, ei heller Resett eller Document no. 

Har du noen kilder på dette? SSB regner ut at muslimer utgjør et fåtall av den norske befolkningen. Den aller høyeste andelen innvandrere er polakker. Akkurat så stort problem kan det ikke være, medmindre man snakker om IRN? Og de er knapt representative for alle muslimer som bor her. 

Det gjør jeg heller ikke. Av det jeg ser er det vel andre her inne som gjør akkurat det? 

Skrevet (endret)
1 time siden, Klossmajor skrev:

Deretter ble du gjort oppmerksom på at også Aftenposten, Dagbladet, VG og NRK, ifølge Faktisk.no, heller ikke framstår mer troverdige. Det kunne du ikke annet enn å medgi at stemmer. Du trekker videre fram Klassekampen og Morgenbladet. Men de har også Faktisk.no felt i diverse faktasjekker. Faktisk.no gir dermed ingen god pekepinn på hvilke av våre største medier som er troverdige som kilder. Alle de fremste mediene våre har jo blitt tatt i faktafeil av dem diverse ganger. Ingen av dem er i så fall troverdige som kilder.

Ja, er riktig. Men det at de til tider tar feil gjør dem ikke til det samme som HRS, Resett eller Document. no. Det er lett og å se selv hvor mange faktafeil de blir tatt i i motsetning til Klassekampen, osv. Samtidig har HRS selv publisert artikler fra Fjordman og konspirasjonsteorier som Eurabia. Bare det i seg selv bør være urovekkende. Mange innvandringsmotstandere burde gå inn i seg selv og tenke over hvorfor de er så lite kildekritiske og har så dårlig dømmekraft over hva de leser. Men de blir likevel lett fornærma når folk forteller dem at HRS er en dårlig kilde. 

Endret av Mari Y
Skrevet

Tull, bor i Oslo, gift med muslim, har aldri hørt om dette...slutt å hør på noen som bare bruker rambukker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Mari Y skrev:

Ja, er riktig. Men det at de til tider tar feil gjør dem ikke til det samme som HRS, Resett eller Document. no. Det er lett og å se selv hvor mange faktafeil de blir tatt i i motsetning til Klassekampen, osv. Samtidig har HRS selv publisert artikler fra Fjordman og konspirasjonsteorier som Eurabia. Bare det i seg selv bør være urovekkende. Mange innvandringsmotstandere burde gå inn i seg selv og tenke over hvorfor de er så lite kildekritiske og har så dårlig dømmekraft over hva de leser. Men de blir likevel lett fornærma når folk forteller dem at HRS er en dårlig kilde. 

Det er ikke en større grunn til ikke å tro på JRS enn f.eks Klassekampen,  eller faktasjekk.no 

Anonymkode: 63d06...64e

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke en større grunn til ikke å tro på JRS enn f.eks Klassekampen,  eller faktasjekk.no 

Isåfall betyr det at man bare må være mer kildekritisk til hva man leser. Jeg skjønner ikke at det er folk som tar HRS seriøst i det hele tatt. 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Mari Y skrev:

Isåfall betyr det at man bare må være mer kildekritisk til hva man leser. Jeg skjønner ikke at det er folk som tar HRS seriøst i det hele tatt. 

Jeg skjønner for min del ikke at det er folk som ikke tar HRS seriøst. Det må jo være fornektelse inne i bildet.

• Liker 4
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner for min del ikke at det er folk som ikke tar HRS seriøst. Det må jo være fornektelse inne i bildet.

Bortsett fra at det er det mest sannsynlig ikke. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, GjestSiden2006 skrev:

Tull, bor i Oslo, gift med muslim, har aldri hørt om dette...slutt å hør på noen som bare bruker rambukker.

Selv om du ikke har hørt om det betyr det ikke at det ikke har skjedd. Veldig ignorant. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Mari Y skrev:

Mange innvandringsmotstandere burde gå inn i seg selv og tenke over hvorfor de er så lite kildekritiske og har så dårlig dømmekraft over hva de leser. Men de blir likevel lett fornærma når folk forteller dem at HRS er en dårlig kilde.

Look who’s talking...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Mari Y said:

Jeg skjønner ikke at det er folk som tar HRS seriøst i det hele tatt. 

Du har ennå ikke klart å forklare hvorfor HRS ikke kan tas seriøst.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, Mari Y said:

Ja, er riktig. Men det at de til tider tar feil gjør dem ikke til det samme som HRS, Resett eller Document. no. Det er lett og å se selv hvor mange faktafeil de blir tatt i i motsetning til Klassekampen, osv.

Det er nok fordi fakta.no er ekstra ivrige på å ta HRS, Resett og Document. For fakta.no er ikke helt nøytale nemlig.

Men kan du ikke heller forklare hvilke faktafeil det er i artikkelen det linkes til denne tråden?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...