LoppeLiten Skrevet 11. april 2020 #261 Skrevet 11. april 2020 2 minutter siden, MzMe skrev: Nettopp!! Jeg har ikke vært medlem og kan aldri i verden tenke meg å bli det heller når jeg ser hvordan taktikken dems er. Men beskrivelsen din av MH er akkurat det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha sett på snapper og lest litt rundt. Samme her! Takk for innlegget Annonymeks, det var et ryddig og oppklarende innlegg. 7
LinnSte Skrevet 11. april 2020 #262 Skrevet 11. april 2020 19 minutter siden, Anonymeks skrev: Hei. Jeg er en som tidligere har vært medlem av mammahjerter. Jeg vil være anonym men fortelle min historie uten og nevne spesifikke navn på hvilke som gjorde min opplevelse av det hele veldig ubehagelig. Jeg har i 6 mnd gått ukentlig til psykolog siden. Ikke fordi de gjorde noe veldig ille mot meg, men fordi man blir psykisk ødelagt i hodet av og være endel av det. Og ja, jeg mener hele gruppen er like «ille». Fordi ingen sier STOPP når hakking på andre pågår. Inkludert meg selv. Forskjellen på tidligere medlemmer (slik jeg har sett dem uttale seg) og nåværende er: De gamle klarer og si «hei jeg har gjort en feil, jeg var en del av det», mens mammahjerter tier, og mest trolig ut i fra hvordan jeg opplevde at dem opererer er at dem nå innad i gruppen snakker dritt om disse eksmedlemmene for og føle seg bedre, samt sitter de nok og ler av støtten de damene får. Menneskene det gikk igjen i når jeg var med var; Iselin Linn joviale Mammaer som gruppe Cecilie Cecilie A. Therese Mari Siv Disse hørte jeg mest om. Alle syke i hodet. Eller ble omtalt som manipulerende, løgnere, høye på seg selv, PR-kåte, Barnslige, «sjekk story til den og den, HAHA» liksom. Kan dere gå inn på jodel og trykke på det siste som er skrevet om MH. Sjekk KG. Elsker at den og den får kjørt seg. HAHA. Det er nærmest daglig. Og ja det stemmer at en er bidragsyteren til at ting oppstår, og hun vil ikke stå i stormen selv. Mammahjerter har rosemalt bilde av seg selv til de grader. Det er vanskelig og forklare, men for min del så var det litt sånn at når man endelig var kommet inn i gruppen, man var så stolt, de er jo store, litt store hvert fall. Og man blir kry da, og høy på seg selv, tar alt de jentene sier for god fisk. Jeg synes det blir feil og si at en er svindler, eller en er bedrager, eller at noen har begått regelbrudd. Ikke skriver vi kontrakt for og være med, og ryktene om tidligere medlemmer er det som regel mammahjerter som starter. De snakker dritt om gjester i privat chat, men når de er desperate på tomme dager så duger da gjesten som var så dårlig, og meldingen er gjerne «hei søte deg, vi likte så godt og følge deg, vil du gjeste igjen» toppen av falskhet. Jeg er så glad for at disse jentene åpner seg. Fordi det er veldig lite pent det som blir skrevet om dem, det er hjerteskjærende faktisk. Jeg ble som sagt helt utmattet, og er i dag livredd for dem og hva dem kan finne på - med bilderedigeringene, de er så smarte, de er så manipulerende. Det er helt utrolig. Det er også grunnen til at jeg tier. Jeg har dog tatt avstand fra some kanalene mine siden jeg sluttet. Ikke svelg all drit som er skrevet om medlemmer som har vært ute, men ta gjerne en god bit av hva som kommer fram nå og sug på den. Sannheten kommer for en dag, mammahjerter. Nå er deres største hemmelighet ute, unnskyld dere og gjør om på taktikken, kommer som regel aldri noe godt utav og mobbe andre. Karma is a bitch. og ja, jeg opprettet denne fordi jeg ville dele. Mulig tullete, men jeg vil på en måte ha frem hvordan de som sagt opererer i denne gruppen. Hei. Takk for et ryddig og ærlig innlegg🙏🏼Slik du forklarer det er er sånn det faktisk er. Da jeg valgte å gå ut offentlig i går var det nettopp på grunn av dette. MH blir aldri ferdig med å slenge dritt. Jeg har prøvd å strekke ut en hånd, men har heller blitt latterliggjort. Jeg skjønner at ikke alle er enig i at jeg valgte å gå ut med med min mening, men for meg så var det riktig og jeg står for det. Det er voksne mennesker som oppfører seg slik, og nå må sannheten fram. Alle nye medlemmer blir matet med dritt om gamle medlemmer, private meldinger blir delt og latterliggjort. De herjer også rundt her på KG og på Jodel og eier ingen skam. Det er lov å stå for det man sier og gjør, be om unnskyldning og prøve å forandre seg. - Linn 28 1
LinnSte Skrevet 11. april 2020 #263 Skrevet 11. april 2020 8 minutter siden, LinnSte skrev: Hei. Takk for et ryddig og ærlig innlegg🙏🏼Slik du forklarer det er er sånn det faktisk er. Da jeg valgte å gå ut offentlig i går var det nettopp på grunn av dette. MH blir aldri ferdig med å slenge dritt, og jeg er så lei av å se ut som den store, stygge ulven. Jeg har prøvd å strekke ut en hånd, men har heller blitt latterliggjort. Jeg skjønner at ikke alle er enig i at jeg valgte å gå ut med med min mening, men for meg så var det riktig og jeg står for det. Det er voksne mennesker som oppfører seg slik, og nå må sannheten fram. De har fått ødelegge for mange, og nå må det stoppe. Alle nye medlemmer blir matet med dritt om gamle medlemmer, private meldinger blir delt og latterliggjort. De herjer også rundt her på KG og på Jodel og eier ingen skam. Det er lov å stå for det man sier og gjør, be om unnskyldning og prøve å forandre seg. - Linn
Gjest Gulelefant Skrevet 11. april 2020 #264 Skrevet 11. april 2020 (endret) Synes det er flott at fler og fler står frem, uavhengig av om dere ønsker å være anonyme eller stå frem. Så takk for det @LinnSte og @Anonymeks. Dere er både med på å sette en (forhåpentligvis) stopper for ufattelig stygg oppførsel som går igjen for flere «offer». Dere er også med på at det ikke blir så mye spekulasjoner, men håndfaste opplevelser andre kan prate om som har rot i virkeligheten. Det er aldri greit å mobbe, erte, håne, henge ut noen osv.. Det er på tide at MH slutter å fraskrive seg ansvar, for sånn type oppførsel. Jeg følger dem ikke lenger selv, da jeg ikke ønsker å støtte en kanal som godtar dette igjen og igjen.. og igjen! Utrolig leit at dere og fler har opplevd dette, men fy flate å dere skal ha ros for at dere tør å stå opp mot en gjeng som dette.👏🏻 Nok er nok MH - vi får med oss hva som skjer, og jeg kan ikke understreke nok hvor lite greit det er!! Skjerpings, på tide å benytte en så stor kanal til noe som er positivt både for seere og medlemmer! Endret 11. april 2020 av Gulelefant Rettet skriveleif
MzMe Skrevet 11. april 2020 #265 Skrevet 11. april 2020 Ser jentene har sendt blomster og kort til A.. Går vel ikke mange ukene før neste medlem har fått samme behandling som de andre om er kasta ut. 6
Litenoggod Skrevet 11. april 2020 Forfatter #266 Skrevet 11. april 2020 7 minutter siden, MzMe skrev: Ser jentene har sendt blomster og kort til A.. Går vel ikke mange ukene før neste medlem har fått samme behandling som de andre om er kasta ut. Utrolig leit at disse jentene ikke ser problemet som flere forteller og flere skriver her inne. Kjenner jeg blir kvalm rett og slett av dette. Hvor alvorlig dette her er. 9
heavyheart Skrevet 11. april 2020 #267 Skrevet 11. april 2020 12 minutter siden, MzMe skrev: Ser jentene har sendt blomster og kort til A.. Går vel ikke mange ukene før neste medlem har fått samme behandling som de andre om er kasta ut. Hallo stockholmsyndrom....🤦♀️ Her gjelder det å holde seg inne med splitt og hersk-utøveren. Jaja, tror man kan se langt etter noen forklaring eller unnskyldning fra den kanten, da hele greia nesten bikker over å være patologisk. Kjenner igjen typen; de som har intrigemaking og baksnakking som omtrent like viktig som mat og vann. Og som er avhengige av «flying monkeys» som tilrettelegger for den sykelige oppførselen. Forhåpentligvis har framtidige medlemmer av den gruppa fått med seg ukulturen der, så de er forberedt til hva de går til... 7
monstergospel Skrevet 11. april 2020 #268 Skrevet 11. april 2020 Må si at hele "mammahjertergjengen" pluss de gamle medlemmene som lager drama er alle like barnslige. Folk går ut av den ene gruppa å oppretter nye grupper å alle prater dritt om hverandre? Hva med å leve livet fremfor å lage mammagruppe på mammagruppe hvor man utleverer barn/mann/livet/sykdommer gratis til hele verden?? Skjønner ikke hva dere som utleverer på diverse grupper får ut av det. Virker så meningsløst. Jeg har selv fulgt med før i starten, så jeg er jo ikke noe bedre ang. å følge med, men det er jo egentlig utrolig kjedelig å sitte å se på en helt gjennomsnittlig mamma utbrodere livet sitt, utleverer barn som ikke har mulighet til å gi noe samtykke, samt. utbroderer ymse sykdomshistorier. Jeg har sluttet å følge med da det ga meg absolutt ingenting, og oppfordrer andre til å avfølge å finne mer meningsfulle ting å fylle fritiden med😊 4
Puseluse Skrevet 11. april 2020 #269 Skrevet 11. april 2020 (endret) 1 time siden, monstergospel skrev: Må si at hele "mammahjertergjengen" pluss de gamle medlemmene som lager drama er alle like barnslige. Folk går ut av den ene gruppa å oppretter nye grupper å alle prater dritt om hverandre? Hva med å leve livet fremfor å lage mammagruppe på mammagruppe hvor man utleverer barn/mann/livet/sykdommer gratis til hele verden?? Skjønner ikke hva dere som utleverer på diverse grupper får ut av det. Virker så meningsløst. Jeg har selv fulgt med før i starten, så jeg er jo ikke noe bedre ang. å følge med, men det er jo egentlig utrolig kjedelig å sitte å se på en helt gjennomsnittlig mamma utbrodere livet sitt, utleverer barn som ikke har mulighet til å gi noe samtykke, samt. utbroderer ymse sykdomshistorier. Jeg har sluttet å følge med da det ga meg absolutt ingenting, og oppfordrer andre til å avfølge å finne mer meningsfulle ting å fylle fritiden med😊 For mange er det meningsfylt med slike mammaVlogger. Jeg følger flere og de gir meg inspirasjon, og i mange tilfeller støtte og forståelse uten at de er klar over det selv. Det er mange som er flinke til å få andre mødre til å ikke føle seg alene. Jeg har ingen venninner med barn feks, men har 3 selv så for meg er det veldig morro å følge andre mødres hverdag! Det er ikke for alle, og sånn er det med alt som finnes der ute. Jeg er forsåvidt enig når det gjelder personvern til barna men jeg opplever at de fleste jeg følger er flinke til å ikke dele for mye av det aller mest private når det gjelder de. jeg følger dog ikke mammahjerter lenger, og det er fordi disse jentene står fram og forteller om hvordan er internt. En slik gruppe skal være løftende og positivt, og det er tydelig at bak kulissene blir medlemmer behandlet som dritt. Alle som har deltatt i denne drittslengingen burde skamme seg. Men jeg tenker også at det er fint det kommer fram! Jeg vil ikke støtte en gruppe som ikke behandler sine medlemmer bra 🙂. Jeg syntes ikke det oppfordres til drama. Jeg får heller den følelsen av at de vil få det fram i lyset så vi som har vært trofaste i noen år kan få mer av det hele bildet enn bare hva Dronningen og hennes statister melder!. Endret 11. april 2020 av Puseluse 11
Lolland78 Skrevet 11. april 2020 #270 Skrevet 11. april 2020 8 timer siden, Skrukketroll skrev: Skuffet over Linn, trodde hun var mer voksen enn som så🙄 Hvem Linn er dette ? Hun som tidligere var med i jm?
MzMe Skrevet 11. april 2020 #271 Skrevet 11. april 2020 51 minutter siden, Lolland78 skrev: Hvem Linn er dette ? Hun som tidligere var med i jm? Tror hun har vært med der, ja.
Kakemiriam Skrevet 11. april 2020 #272 Skrevet 11. april 2020 Hvorfor klarer ikke jeg å tro på det som står her? Jeg føler seriøst hele den gjengen som har gått ut er mobbere som søker oppmerksomhet. Noe skurrer seriøst her. 8
neiognei Skrevet 11. april 2020 #273 Skrevet 11. april 2020 1 time siden, Kakemiriam skrev: Hvorfor klarer ikke jeg å tro på det som står her? Jeg føler seriøst hele den gjengen som har gått ut er mobbere som søker oppmerksomhet. Noe skurrer seriøst her. Du må nesten spørre deg selv om hva det er du ikke får med deg. 8
englefjert Skrevet 12. april 2020 #274 Skrevet 12. april 2020 Nå er jeg ikke ute etter å ta side med noen, men foreligger det ikke dokumentasjon på noe? Hvem har sagt hva, hvem har gjort ditt og datt? Jeg finner det utfordrende å faktisk komme til sakens kjerne ettersom alt er så vagt. Hva har Leanne? gjort som da kvalifiserte til "grovt regelbrudd"? Ble hun kastet ut eller meldte hun seg ut selv? Hvorfor var Iris så lei seg her om dagen? Hva har Anna gjort, siden hun omtales som den store, stygge ulven? Hvorfor fikk Anna tilsendt blomster? Jeg har forsøkt å følge med i tråden her og på Jodel, men 90% av kommentarene består av at de er slemme og at folk må avfølge. Jeg håper noen kan forklare dette, fra start til slutt. Ikke utelat noen detaljer. Jeg vil vite alt, uavhengig av side. 5 1
Fullrulle Skrevet 12. april 2020 #275 Skrevet 12. april 2020 (endret) Jeg syns det er rart at de ikke kommenterer det med et ord. Om de så bare sa «vi ser mye skjer, men vi velger å ikke gå i detaljer og minner om at en sak har to sider». Men når de velger å være tause, late som ingenting og ikke adressere at det er mye som skjer i some blir det bare latterlig og barnslig. Sitte å lage påskekyllinger og le seg i hel, det blir bare altfor kleint.. Det er veldig lite seriøst og det taler absolutt ikke i deres favør! Jeg har fulgt ronja og tina på deres snap og alltid oppfattet de som ælige og rett frem så syns det er rart at de går med på å holde kjeft i gruppa? Tina er vel den eneste som gav en kjapp og grei kommentar i egen kanal. Endret 12. april 2020 av Fullrulle 14
Hønemor74 Skrevet 14. april 2020 #276 Skrevet 14. april 2020 På 10.4.2020 den 21.39, Flettfrid skrev: Nå har Linn lagt ut sin versjon om hvorfor hun trakk seg også, på snappen sin frabytilbygd. Hvorfor trakk Linn seg ? Har ikke sett snappen
MzMe Skrevet 14. april 2020 #277 Skrevet 14. april 2020 (endret) 1 time siden, Hønemor74 skrev: Hvorfor trakk Linn seg ? Har ikke sett snappen Mye drittslenging jentene seg imellom om tidligere medlemmer, ting som be delt fortrolig mellom 2 av jentene ble screenshotta og lagt ut i egne chatter og latterliggjort, Endret 14. april 2020 av MzMe 1
MzMe Skrevet 14. april 2020 #278 Skrevet 14. april 2020 Må si jeg blir nesten kvalm av å høre på podcasten dems fra i mars, «Uthengt på jodel».. Hva med å gå litt i seg selv og egen oppførsel før de uttaler seg om andres? 4
Gjest Semilie Skrevet 14. april 2020 #280 Skrevet 14. april 2020 29 minutter siden, MzMe skrev: Må si jeg blir nesten kvalm av å høre på podcasten dems fra i mars, «Uthengt på jodel».. Hva med å gå litt i seg selv og egen oppførsel før de uttaler seg om andres? Enig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå