Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, MzMe skrev:

Men.. Anna er den eneste som har vært med fra starten.. 

Tina har også alltid vært innom, hun og Anna er gode venner.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Skrukketroll skrev:

Kan ikke huske at hun var med da Mammahjerter ble oppretta, men mulig jeg tar feil 😊

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Skrukketroll skrev:

Tina var ikke med fra start, de ble venninner etter at Tina gjestesnappet for MH.

• Liker 3
Skrevet

Nå har Linn lagt ut sin versjon om hvorfor hun trakk seg også, på snappen sin frabytilbygd.

• Liker 9
Skrevet
23 minutter siden, Flettfrid skrev:

Nå har Linn lagt ut sin versjon om hvorfor hun trakk seg også, på snappen sin frabytilbygd.

Synes det er flott at tidligere medlemmer står frem og sier ifra om ting som har skjedd/skjer i gruppa. 

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, Skrukketroll skrev:

Anna har et stort forbruk av «bestevenner» opp igjennom..... 

• Liker 9
Skrevet

Hvis Anna er main bitch, er det fosterbarnsproblematikk som gjør seg gjeldene hos henne eller..? Kanskje like greit gjengen tar seg en lengre pause og tenker seg godt om hvordan rydde opp nå som katta er ute av sekken. Må si det er skuffende at tilsynelatende voksne damer holder på med simpel ungdomsskoleoppførsel. Slutta å følge de etter at flere av de mest trivelige personene slutta og er lei meg på dems vegne for at grunnen var som den var. Men også glad at de kan stå fram med det nå.

• Liker 13
Skrevet

Det e som de seie det ja. Ofta de som skrike høgast som e verst ja.. Syntes Mammahjerter har vært ein kjekk kanal. Men nå har de virkelig tapt seg🥵

• Liker 5
Skrevet
43 minutter siden, Mammsi skrev:

Det e som de seie det ja. Ofta de som skrike høgast som e verst ja.. Syntes Mammahjerter har vært ein kjekk kanal. Men nå har de virkelig tapt seg🥵

Helt enig..

Skrevet
57 minutter siden, heavyheart skrev:

Hvis Anna er main bitch, er det fosterbarnsproblematikk som gjør seg gjeldene hos henne eller..? Kanskje like greit gjengen tar seg en lengre pause og tenker seg godt om hvordan rydde opp nå som katta er ute av sekken. Må si det er skuffende at tilsynelatende voksne damer holder på med simpel ungdomsskoleoppførsel. Slutta å følge de etter at flere av de mest trivelige personene slutta og er lei meg på dems vegne for at grunnen var som den var. Men også glad at de kan stå fram med det nå.

Det er vel bare hu som bodde i Oslo da Linn var med? Sjekk den siste på storyen til Linn...... Syns det er SÅ bra at ting begynner å komme opp til overflaten nå.

• Liker 2
Skrevet

Ser Facebooksiden dems er borte..

• Liker 2
Skrevet

Synes det er veldig spesielt at Ada er med i denne gruppa her på tanke at Ada driver oss mot mobbing. Utifra hva mange har sagt de siste dagene så er det tydelig mobbing i mammahjerter 

• Liker 12
Skrevet
1 time siden, Litenoggod skrev:

Synes det er veldig spesielt at Ada er med i denne gruppa her på tanke at Ada driver oss mot mobbing. Utifra hva mange har sagt de siste dagene så er det tydelig mobbing i mammahjerter 

Er ikke noe nytt at det har hvert mobbing og utskvising i mammahjerter dessverre. Jeg stusset i det samme selv, hun som var så imot mobbing.

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Skrukketroll skrev:

Er ikke noe nytt at det har hvert mobbing og utskvising i mammahjerter dessverre. Jeg stusset i det samme selv, hun som var så imot mobbing.

En tenker jo sitt når det bare er den ene som er igjen hele tiden.. Alle andre blir «bytta ut».

• Liker 4
Annonse
Skrevet

Følger ikke Iris, men tittet på snappen hennes i går. Der sitter hun og gråter og sier hun føler de ekte vennene hennes i denne gruppa blir uthengt, når de bare passer på henne. What? 1+1=2. De "ekte" vennene hennes er jo de som er grunnen til dette. 

Når en etter en kommer ut med sine historier, som alle er like, da må man da klare å se sannheten. Anna er den eneste faste, som sikkert er "sjef" i denne gruppa. En etter en forteller samme historie. 

Iris virker som ei jente som lett lar seg føre, og sikkert ikke lett for henne å stå i det. Men hvis man leser mellom linjene så er jo det mye som skurrer. Anna har en one on one med de enkelte, før de plutselig forsvinner. Setter anna de opp til å drite seg ut da, for så å fortelle det andre det? Da er jo Anna den verste. Alle baksnakker av og til, men her virker det jo som om at det er planlagt å la enkelte tråkke i salaten, for da blir de "kvitt de for godt". 

At Ada som står i mot mobbing så sterkt er endel av denne gjengen, er også skuffende. 

Jeg syns også det er rart at d ikke blir nevnt med et ord på Mammahjerter, når så mange går ut på sin private kanal ang denne saken. Forventer nesten at d blir snakket om, ikke skyvd under teppet slik det fremstår nå. Mammahjerter, med Anna i spissen, sitter på et synkende skip.... 

• Liker 13
Skrevet

Men hva har skjedd egentlig? Alle går bare rundt grøten! Linn snakker i koder, iris gjør det samme🤷🏼‍♀️Må jo være noe mer enn baksnakking?

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Fullrulle skrev:

Men hva har skjedd egentlig? Alle går bare rundt grøten! Linn snakker i koder, iris gjør det samme🤷🏼‍♀️Må jo være noe mer enn baksnakking?

Drittslenging om hverandre, screenshots av fortrolige samtaler mellom 2 har blitt delt i chattegruppa, medlemmer har blitt latterliggjort av andre i gruppa osv..

• Liker 1
Skrevet

Så trist at det er mobbing/baksnakking i gruppen.. Jeg liker Iris, Ada og Tina veldig godt. Synes de burde lage sin egen snap om det er slik at det er Anna som henger ut andre medlemmer. Om de andre også gjør det så mister jeg respekten for de alltså 😣

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror nok Anna styrer mye av showet på MH.

jeg skrev melding til MH etter at Anna var utenlands og føyk rundt å møtte de andre.

At hun skulle ha vært i karantene.

For å si det sånn, jeg fikk så hatten passet.

utestengt fra MH, men ikke fra hennes egen kanal.. men dem døra fant jeg fort sjøl.

Maken til språkbruk fra en voksenperson til en ukjent voksenperson har jeg aldri opplevd.

Å jammen gikk hun visst i karantene, noe som var helt unødvendig.

Det var mange hyggelige både faste og gjester på MH før, men hvis en person bruker sin makt, er det fort gjort med intriger og vanskeligheter.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...