Gå til innhold

Kunne du hatt eller ønsket sex med en på 16 år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja. Vet om en 16 åring som ser ut som Jason Momoa, så noen kan være veldig velutviklet for alderen. Kvinne 23

Anonymkode: 33cd3...dd8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det er snakk om bare sex og ikke noe forhold så JA ABSOLUTT, er selv 43 og kvinne .

Har allerede hatt en på 19 som ga meg 2 timer sammenhengende ekstremt god sex  

Anonymkode: ac88c...8cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i livet. Jobber med 16-åringer daglig, og ser veldig tydelig at de fortsatt er barn. 

K30. 

Anonymkode: ada22...c5c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, 17-18 er vel det laveste jeg ville gått. K32

Anonymkode: 79001...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. K 27. De er umodne barn i hodet selv om både kropp og lovverk sier noe annet 

Anonymkode: d1f0a...8a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja . M51

Anonymkode: ff568...d78

Bare trist. 

Anonymkode: f2d51...04d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M32. Ja, det trur jeg. Men det kommer veldig ann på. Det finnes mange som ser ut som om de er 20+ i den alderen, og de kunne definitivt ha "lurt" meg. Så utseende og oppførsel er det viktigeste. Alder er bare et tall, og moralsk sett har jeg ingen prolem med dette. Tenner dog ikke automatisk på så unge kvinner, så hun må som sagt se eldre ut dersom jeg skulle få lyst.

Anonymkode: a75db...606

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet står i pluskvamperfektum og i preteritum. Altså gjelder spørsmålet fortid.

Jeg vet ikke om jeg kunne hatt sex med noen på 16 år, jeg hadde aldri det men det kan jo hende at muligheten var der og at det gikk meg hus forbi den gang da slikt var aktuelt.

Og ja, jeg ønsket sex med opptil 16- åringer (og 15åringer og, forsåvidt) da jeg var i alderen 14-18 år, men jeg skal la være å navngi dem.

Det begynner å bli en stund siden nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI overhodet ikke, det er jo et barn.

K36

Anonymkode: 0c9d8...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo stor forskjell på å kunne tenke seg det, og å faktisk gjøre noe for å få det til å skje. 

Det er jo mange erotiske fantasier og tanker man har, men få man egentlig kan tenke seg å gjennomføre i virkeligheten. 

I virkeligheten har ting konsekvenser, det er sjeldent fantasien er verdt det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i det. Skulle tatt seg ut om jeg på 56 gikk rundt sammen med en 16-åring. Hehe. Jeg onanerer veldig ofte mens jeg tenker på 16-17-årige jenter. Det betyr ikke at jeg hadde gjort ekle fremstøt ovenfor dem på noen som helst måte. Jeg synes alle må inneha evnen til å se distinksjonen mellom fantasi og faktisk handling.

Anonymkode: d633e...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, når jeg var 16/17 lå jeg med menn fra 27-år til 42år... Ganske mange som var ekstremt villige bare jeg var over den seksuelle lavalder..

Anonymkode: 55570...c28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, når jeg var 16/17 lå jeg med menn fra 27-år til 42år... Ganske mange som var ekstremt villige bare jeg var over den seksuelle lavalder..

Anonymkode: 55570...c28

Hvorfor med så gamle? 

Anonymkode: f2d51...04d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor med så gamle? 

Anonymkode: f2d51...04d

Daddy-issues eller et eller annet. Gikk gjennom en «periode» hvor jeg drev på med sånt. Ikke kult nå, men sånn er det

Anonymkode: 55570...c28

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Daddy-issues eller et eller annet. Gikk gjennom en «periode» hvor jeg drev på med sånt. Ikke kult nå, men sånn er det

Anonymkode: 55570...c28

Skjønner. Du var ung. Synes det verste er disse mennene. Det er de jeg reagerer på som utnytter jenter i ung sårbar alder. 

Anonymkode: f2d51...04d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...