Gå til innhold

175 cm, og kan aldri få kjæreste pga høyden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når til og med Øyvind fra jakten på kjærligheten på 167 cm klarte å få seg en pen dame så klarer du også det uten problemer.

Anonymkode: 3da83...f68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 175, og har alltid hatt draget. Var sammen med ei flott dame på 183. Høyden min har aldri vært en faktor for draget mitt. Mere sjarmen, selvtilliten, humoren og utseende generelt. Aldri skuffa mellom laknene heller. Så det det er bare tullprat at det skal ha nie å si.

Anonymkode: c40b6...9f3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på det er høyden din, jeg har vært sammen med menn som er lavere enn deg.

Anonymkode: 9453f...b3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortelle meg hva Shane har som du ikke har. Hvorfor han har fått en så vakker kjæreste som Hannah, og du ikke greier få deg en kjæreste.
 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det virkelig er helt umulig for deg å få deg kjæreste skyldes det noe helt annet enn høyden. Det er mange bra damer som er sammen med menn på din høyde. Tom Cruise, Bruno Mars, Prince, Bob Dylan, Bob Marley og Daniel Radcliffe er/var alle lavere enn deg. Tror ikke de har hatt store utfordringer på damefronten. Naboen min må være rundt, kanskje også under 170, men han har alltid en fin dame på gang.

Anonymkode: 42e43...6ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig? Du mener du aldri kan få kjæreste? Samboeren min er like høy som deg. Og han er litt feit i tillegg. Har aldri vurdert å slå opp på grunn av høyden. 

Anonymkode: d61fb...9e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så synd at det har blitt en oppfatning om at det er sånn! Sikkert damer som dømmer på høyden til menn, slik det menn som dømmer pupper og rumpe på damer. Men jeg velger å tro at det ikke gjelder absolutt alle! 

Min ex er 176 cm og jeg er 174 cm. Høyden var ALDRI noe problem!

Skulle du møte en dame som dømte deg på høyde, så drit i henne! Da er hun ikke verdt det uansett, mener nå jeg! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor enn jeg snur meg har damene kjærester som er høye. Selv de kortvokste kvinnene på 165 cm og mindre er sammen med menn på 185 cm ++. Altså, det tar aldri feil.

Jeg er lei av å "høre" at det er noen for alle, når det åpenbart ikke er tilfellet. Før trodde jeg (naivt nok) at det holdt at jeg bare var høyere enn dama. Men, nei.. Nå skal det å gå i høye hæler legges til grunn. Og mannen skal helst være 10 cm høyere når dama går i høye hæler.

For hvis ikke, kunne jo omverdenen finne på å reagere på det, og kanskje diskutere det. Hvilket ville være en katastrofe!

Anonymkode: 085af...368

175 er ikke lavt, bare 4-5 cm under snittet. Det er ikke høyden i cm som er problemet ditt, men derimot pæra. Du er ikke høy nok på pæra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg hadde ikke hatt noe problem med å date en på 175, men det å date en dust som kaller meg kortvokst bare fordi jeg er 2cm kortere enn gjennomsnittlig høyde for norske kvinner, DET gidder jeg ikke! 
Sorry, om du virkelig mener jeg er kortvokst fordi jeg "bare" er 165, så er du jammen ikke verdt bruke mye tid på. 

Anonymkode: 17d43...e4f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, SoWhat? skrev:

Jeg tror ikke at det er " hvor enn du snur deg"

Det er bare det du er obs på. Petter Stordalen er fks lav han. Høyde har ikke mye å si. Tror nok andre kvaliteter er mer ettertraktet  🙂

Ja, noen milliarder kroner kan sikkert gjøre susen.

Anonymkode: 085af...368

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det virkelig er helt umulig for deg å få deg kjæreste skyldes det noe helt annet enn høyden. Det er mange bra damer som er sammen med menn på din høyde. Tom Cruise, Bruno Mars, Prince, Bob Dylan, Bob Marley og Daniel Radcliffe er/var alle lavere enn deg. Tror ikke de har hatt store utfordringer på damefronten. Naboen min må være rundt, kanskje også under 170, men han har alltid en fin dame på gang.

Anonymkode: 42e43...6ef

Du trenger vel ikke være rakettforsker for å forstå at dette ikke er gjennomsnittsmannen i gata..?

Anonymkode: 085af...368

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor enn jeg snur meg har damene kjærester som er høye. Selv de kortvokste kvinnene på 165 cm og mindre er sammen med menn på 185 cm ++. Altså, det tar aldri feil.

Jeg er lei av å "høre" at det er noen for alle, når det åpenbart ikke er tilfellet. Før trodde jeg (naivt nok) at det holdt at jeg bare var høyere enn dama. Men, nei.. Nå skal det å gå i høye hæler legges til grunn. Og mannen skal helst være 10 cm høyere når dama går i høye hæler.

For hvis ikke, kunne jo omverdenen finne på å reagere på det, og kanskje diskutere det. Hvilket ville være en katastrofe!

Anonymkode: 085af...368

Min mann er 176 jeg er selv 179

Ingen drømme situasjon, men valgte likevel å gifte meg og få barn med mannen. Og det manglet ikke på andre menn som var interessert.

Høyden er overhode ikke det viktigste, det er match i personlighet

Anonymkode: aa1dc...b12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i et langvarig forhold med en på 170. En av de kjekkeste jeg vet om er kanskje bare rundt 162 ( er litt i laveste laget ), men det hadde ikke vært noen dealbreaker for å si det sånn om typen var kjærestemateriale.

Anonymkode: cda31...a95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kortvokste damer under 165?! WTF!

Her klager du over at du er lav og snakker nedsettende om lave damer, du er jo ikke en dritt bedre en damene du klager over!

Det er nok ikke høyden din som er problemet. 

Anonymkode: c61a7...afc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du? Min ex var 1.70 høy og to cm høyere enn meg. Og drn kjæresten jeg har nå er faktisk like høy som meg. 

Tror det er noe rart med deg,jeg TS. Hvorfor sikler du på høye damer, når det er så mange flotte lave damer der ute?

Anonymkode: 6258a...a8e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må jo være praktisk da TS, å ha funnet en unnskyldning som høyde  gjemme deg bak? Det er jo umulig å fikse, så da slipper du å ta tak i f.eks personlighet, sjarm eller intellekt, og kan fortelle deg selv at det er derfor du ikke drar damer.. 😂 

Personlig er jeg 1.72, gift med en mann på 1.74, som er selvsikker nok til at han elsker å se meg i hæler, jo høyere jo bedre. ❤️ De to eksene mine var henholdsvis 1.73 og 1.70.

I vennekretsen vår er det mange menn på mellom 1.67 og 1.75 som er gift/samboer, og har vært det i årevis. 

Men dette vet du jo innerst inne TS, det er bare så deilig å slippe å gjøre en innsats, og deretter kunne skylde på damenes "høydekrav" når du ikke får napp på tinder.. 

 

Anonymkode: 1d1a1...b95

Vel, tinder er ikke akkurat arenaen for å vise personlighet, sjarm eller intellekt. Som du selv mener jeg bør ta tak i.

Anonymkode: 085af...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 175 cm og exen var 178-179. Han mislikte at jeg brukte høye hæler fordi jeg ble like høy/høyere enn ham. Det var ALDRI et problem for meg.. 

Har holdt på menn menn på med menn på alt fra 170 til nærmere 190. Høyde har ingenting å si.. 

Anonymkode: b0870...5d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde forstått deg hvis du var mann og 160, men 175? 175 er da virkelig ikke lavt?

Anonymkode: 10dbc...758

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv de kortvokste kvinnene på 165 cm og mindre er sammen med menn på 185 cm ++. 

Og mannen skal helst være 10 cm høyere når dama går i høye hæler.

Anonymkode: 085af...368

Min samboer er 178 og akkurat 10 cm høyere enn meg (perfekt høyde for meg!), og så kan jeg gå med hæler på 10 cm og være like høy  ^^, For min del var det litt viktig at han var høyere enn meg, dvs alt fra 170 til 180. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...