Gå til innhold

175 cm, og kan aldri få kjæreste pga høyden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ca 167 og mannen bare et par tre cm høyere enn meg, type ca 170. Aldri tenkt over verken han eller meg. Kanskje du heller må jobbe med selvtilliten din?

Anonymkode: 73870...eb5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært sammen med 2 menn på 1.60 cm. De begge to dro damer som bare det. Og menn på 175 cm har da de fleste kvinner vært sammen med. Det er en helt normal høyde. Det er noen svært få kvinner som ikke vil være sammen med deg, grunnet høyden din. Men det er vel fint, og bruke det som unnskyldning, da det er noe du ikke kan gjøre noe med.

Anonymkode: f0b52...9cd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SoWhat? skrev:

Jeg tror ikke at det er " hvor enn du snur deg"

Det er bare det du er obs på. Petter Stordalen er fks lav han. Høyde har ikke mye å si. Tror nok andre kvaliteter er mer ettertraktet  🙂

Han er 171cm på strømpelesten og bruker høyehæler så han blir 175cm med sko. 

Anonymkode: c75d3...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han er 171cm på strømpelesten og bruker høyehæler så han blir 175cm med sko. 

Anonymkode: c75d3...0a7

So? 

Han har humor, selvtillit  og er utrolig sympatisk. Tror det teller mest 🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kvinner har høye menn som preferanse, men ikke alle. Jeg er 172 og min mann er 166. 

Da jeg møtte han la jeg i grunnen ikke merke til hans høyde, men at han hadde pene øyne og var veldig morsom. Vi ble gift vi, med meg i ganske så høye hæler. Jeg synes det er sexy med en mann som tørr å være lavere enn dama. 

Endret av Sozo
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 165 og elsker å bruke høye hæler, mine ekser er 168 cm og 174 cm. Null problem! 😊

Anonymkode: 3e201...458

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, SoWhat? skrev:

So? 

Han har humor, selvtillit  og er utrolig sympatisk. Tror det teller mest 🙂

Wtf? Det var kun en faktaopplysning. Hva er galt med deg a?

Anonymkode: c75d3...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wtf? Det var kun en faktaopplysning. Hva er galt med deg a?

Anonymkode: c75d3...0a7

Tror heller spørsmålet er hva som er galt med deg 😅

Anonymkode: ae84d...b29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wtf? Det var kun en faktaopplysning. Hva er galt med deg a?

Anonymkode: c75d3...0a7

Slutt å vær så sur. Mye galt med meg. Tror jeg. Langt fra perfekt ihvertfall. Men det er søndag morgen og sol  🙂 og jeg ser på trærne på utsiden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sitter i hodet. Mannen min er 170 og jeg er 172. Litt kjipt å gå i høye heler med han, men jeg gjør det også. Går helt fint. 

Anonymkode: 93d53...69b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo være praktisk da TS, å ha funnet en unnskyldning som høyde  gjemme deg bak? Det er jo umulig å fikse, så da slipper du å ta tak i f.eks personlighet, sjarm eller intellekt, og kan fortelle deg selv at det er derfor du ikke drar damer.. 😂 

Personlig er jeg 1.72, gift med en mann på 1.74, som er selvsikker nok til at han elsker å se meg i hæler, jo høyere jo bedre. ❤️ De to eksene mine var henholdsvis 1.73 og 1.70.

I vennekretsen vår er det mange menn på mellom 1.67 og 1.75 som er gift/samboer, og har vært det i årevis. 

Men dette vet du jo innerst inne TS, det er bare så deilig å slippe å gjøre en innsats, og deretter kunne skylde på damenes "høydekrav" når du ikke får napp på tinder.. 

 

Anonymkode: 1d1a1...b95

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 163 (kortvokst i følge deg.....) og har ikke noe problem med gutter under 170. Eksen min var under 10 cm høyere enn meg, og jeg tenkte aldri på det som noe problem. Faktisk ville jeg heller vært sammen med noen på 170 enn 190. Men hvis du har bestemt deg for at alle damer er noe dritt fordi de ikke vil være med deg er jo det greit nok. Kanskje det er på grunn av noe annet enn høyden din? Det høres i alle fall sånn ut

Anonymkode: 7dec4...6e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pfff, høyde ingen hindring. Jeg har oftere falt for menn lavere enn 180 enn for dem som er høyere. Fullt mulig jeg ikke er representativ, men det finnes altså noen av oss som synes menn omtrent på vår egen høyde eller bare litt høyere er supert. 

Anonymkode: ebfb3...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 160, og eksen min var 168. Høyden var aldri et issue, selv om eksen før det igjen var 195. Det er personligheten og kjemien som betyr noe.

Anonymkode: 0e3c4...98a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjæresten min er 172 og jeg er 170, aldri vært et problem for meg i hvertfall. Har dog hørt andre menn kommentere at "er du høyere enn kjæresten din?". Aldri noen kvinner som har kommentert dette til meg.

Anonymkode: 9fe84...d36

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SoWhat? skrev:

Slutt å vær så sur. Mye galt med meg. Tror jeg. Langt fra perfekt ihvertfall. Men det er søndag morgen og sol  🙂 og jeg ser på trærne på utsiden. 

Det er du som har et attitude problem. Jeg liker ikke sånne som deg. 

Anonymkode: c75d3...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor enn jeg snur meg har damene kjærester som er høye. Selv de kortvokste kvinnene på 165 cm og mindre er sammen med menn på 185 cm ++. Altså, det tar aldri feil.

Jeg er lei av å "høre" at det er noen for alle, når det åpenbart ikke er tilfellet. Før trodde jeg (naivt nok) at det holdt at jeg bare var høyere enn dama. Men, nei.. Nå skal det å gå i høye hæler legges til grunn. Og mannen skal helst være 10 cm høyere når dama går i høye hæler.

For hvis ikke, kunne jo omverdenen finne på å reagere på det, og kanskje diskutere det. Hvilket ville være en katastrofe!

Anonymkode: 085af...368

Så lenge du ikke er hjulbeint, dama kalvbeint og dere ser ut som en hjulvisp når dere danser så går det så fint atte 😋

Anonymkode: 95b5c...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er du som har et attitude problem. Jeg liker ikke sånne som deg. 

Anonymkode: c75d3...0a7

Ok. Ditt problem. Ikke mitt akkurat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg dater sier han er 175, men han er ikke stort høyere enn meg, og jeg er 167... Synes det er litt kjipt å ikke kunne gå i høye hæler og ble bittelitt skuffet over akkurat det ved første møte (jeg var syykt opptatt av høyde, siste jeg datet var 196), men nå er jeg dødsforelsket:p 

Anonymkode: 5d1ff...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt en kjærste som er høyere enn 175 så dette innlegget virker bare fullstendig ulogisk, det er nok andre faktorer enn høyden din som spiller inn her, gitt! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...