Gå til innhold

Farmen Kjendis 2020

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Likte at Mímir tok opp det med øksa. Erik Alfred har virkelig skuffet der inne. Håper Mia vinner selv om det skulle vært Mímir som sto der sammen med Erik Alfred. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Stina "stemmer med hjertet", på Mia. Men røk ikke hun ut FØR Mia kom inn? 

Anonymkode: 7c979...548

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Stina "stemmer med hjertet", på Mia. Men røk ikke hun ut FØR Mia kom inn? 

Jo, hun røk ut første uka, flere uker før Mia kom. Tydelig at EA ikke gjorde så godt inntrykk på henne heller. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg får litt vondt av EA. Jeg føler ikke han er så sleip som folk vil ha det til, bortsett fra det med øksekastet. 

Jeg tror han rett og slett er sosialt klønete, og at ting derfor ofte kommer feil ut. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg får litt vondt av EA. Jeg føler ikke han er så sleip som folk vil ha det til, bortsett fra det med øksekastet. 

Jeg tror han rett og slett er sosialt klønete, og at ting derfor ofte kommer feil ut. 

Enig! Jeg ser en godhjertet person og han har skrevet selv at enkelte ting blir framstilt litt feil av produksjonen, noe de gjør for underholdning som oftest. Alle gjør feil, heier på han av de her to.

Anonymkode: 6535f...22f

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, jukkapalme skrev:

Likte at Mímir tok opp det med øksa. Erik Alfred har virkelig skuffet der inne. Håper Mia vinner selv om det skulle vært Mímir som sto der sammen med Erik Alfred. 

Sitat Mimir: Du trenger ikke være lei deg for at jeg er lei meg. Jeg er ikke lei meg, jeg er sur...

Endret av Apis
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det er spesielt av Erik Alfred å si at han ble paranoid og fikk for seg at Per var en dårlig person. 

Anonymkode: 66002...f02

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, jukkapalme skrev:

Jo, hun røk ut første uka, flere uker før Mia kom. Tydelig at EA ikke gjorde så godt inntrykk på henne heller. 

Hun kan jo ikke stemme "med hjertet" på en deltaker hun ikke har møtt! Blir for dumt! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun kan jo ikke stemme "med hjertet" på en deltaker hun ikke har møtt! Blir for dumt! 

Det er jeg helt enig i. Men at hun faktisk sier det tyder jo på at hun ikke likte EA noe særlig. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er spesielt av Erik Alfred å si at han ble paranoid og fikk for seg at Per var en dårlig person. 

Anonymkode: 66002...f02

Som jeg skrev lenger oppe; jeg tror han er sosialt klønete. Han ble mobbet som barn, passet ikke inn, så tror han har lett for å mistro/misforstå andre mennesker. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tyder jo på at hun ikke hadde noe til overs for Erik Alfred, at alt annet er bedre. 

Anonymkode: ac986...a14

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som jeg skrev lenger oppe; jeg tror han er sosialt klønete. Han ble mobbet som barn, passet ikke inn, så tror han har lett for å mistro/misforstå andre mennesker. 

Det hjelper ikke å oppføre seg som en drittsekk.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, jukkapalme skrev:

Det er jeg helt enig i. Men at hun faktisk sier det tyder jo på at hun ikke likte EA noe særlig. 

Da burde hun brukt den begrunnelsen! 

Med det sagt: dette er jo et av problemene med deltakere som kommer inn senere enn de andre. I finalen kan man risikere å måtte stemme på personer man ikke har møtt, og dermed ikke har forutsetning for å vurdere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Flere som tror at Erik Alfred alltid går med hatt fordi han har komplekser for at han er skallet?

Anonymkode: e929b...4f4

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, jukkapalme skrev:

Realt av Per å stemme på EA til tross for konfliktene de har hatt. 

Ja, men det hadde samtidig vært rart om han skulle stemt på Mia. Per så jo hvor viktig EA var på gården og hvor viktig han var, han syns nok at han var en mer verdig vinner enn mia og derfor ble valget naturlig.  

Anonymkode: 41fa4...5a3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med hjertet mot Erik Alfred, da. Alle skjønner det.

Anonymkode: e929b...4f4

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det hjelper ikke å oppføre seg som en drittsekk.

Å si at han har oppført seg som en drittsekk syns jeg er altfor strengt. 

Denne sesongen har vært snill! Mange har oppført seg adskillig verre i tidligere sesonger! EA hadde ikke virket så ille om andre deltakere hadde vært mer opptatt av spillet. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...