Gå til innhold

Farmen Kjendis 2020


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir det ikke da litt feil å la han være med i programmet når han har all den kunnskapen i utgangspunktet?

Anonymkode: ac986...a14

Hva? Hvorfor det? Om de andre hadde fryktet ham kunne de bare valgt ham til førstekjempe hver gang.

Og det oser ikke akkurat kvalitet over å slå Mia Gundersen med ett usselt poeng i finalen.

Anonymkode: e929b...4f4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Nightcrawler skrev:

Det kan jeg til dels skjønne, men hvorfor de atpåtil skal ha en bil i premie, nei - det klarer jeg ikke forstå.

Må da ha en gulrot, mange kjendiser som ikke akkurat er rike.

-Gratulerer, du vant Farmen Kjendis?

«Jess! Men hva vant jeg?»

-Hva? Du vant konkurransen?»

«Ingen bil? Ingen reise-TV?»

Anonymkode: e929b...4f4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor det er et godt poeng når det kun var en person som gikk videre etter hinderløypa, og det var den som var raskest til å få to sekker i kassen. Alle andre røk ut. Hvordan skulle Anita ha hatt en sjangs til å gå videre da? Hun trakk seg, derfor kunne hun ikke være raskest og var ute. 

Anonymkode: c6e83...f0c

Om man hadde trukket seg fra øksekast ville man sikkert fått være med på gårdskonkurransen og hinderløypa likevel.

Anonymkode: e929b...4f4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han burde nok deltatt i den «vanlige» utgaven, ja.

Anonymkode: e929b...4f4

Det er så mye dumme argument i mot EA at jeg har ikke ord. Han er en meget kjent person for mange i voksen alder takket være sin tv-serie. Vil jo si at han er mye mer kjent enn de der stakkars bloggerne som de fleste ikke har hørt om. Tv2 har prøvd å få han med i denne serien i flere år, for de som ikke vet det.

Anonymkode: 8cbcf...ac1

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Artig at en som ikke er kjendis vinner Farmen Kjendis. 

Fortjent seier uansett, det kan ingen ta ifra han. 😊

Anonymkode: d5fbe...512

En som har hatt et eget populært program på NRK i flere sesonger. Bor du på månen?

Anonymkode: 8cbcf...ac1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han burde nok deltatt i den «vanlige» utgaven, ja.

Anonymkode: e929b...4f4

Hva med hun Hanna da? Er hun større kjendis f.eks? Eller Stina? Han har jo eget TV program og gitt ut bok. Hvor kjent de ulike deltakerne er kommer jo mye an på om man er en tenåring som digger YouTube og leser blogger eller voksen og ser mye på NRK eller er interessert i politikk. De «største» kjendisene som Mia, Per og Tommy har nok de fleste hørt om 

Anonymkode: 48114...2c2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg hadde vært med i farmen, og øvet på øvelser hjemme og evt blitt veldig god i en gren, så hadde såklart jeg og holdt det skjult, og ikke sagt noe om noen spurte. Er da en konkurranse som man vil vinne. 
 

Tiril er en pen dame og hun gjør en helt grei jobb som programleder. Jeg syntes hun har fin stemme og. Vi alle begynner en plass.

Blir spennende ikveld, heia alle sammen😃

Anonymkode: 8c4dc...04b

Hun kunne kledd seg litt finere.

Anonymkode: a2162...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dette er en meget bra oppsummering av Mímir, og det viser hvordan man havner i en "boble" under oppholdet og lettere ser ting klart i ettertid:
"Noen har løyet om at de ikke kan kaste øks, men så kan de det likevel. Det er barnslig gjort i seg selv, men det å bli pottesur for det er ganske barnslig det også"
Ref Se&Hør

Anonymkode: 7c979...548

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at EA vann. Han er og blir en supermann. Mia kjempet fint, utrolig at hun kom så langt, veldig flink og sympatisk kvinne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenkelig at de hadde smiing som en av oppgavene i finalen når EA var med. Produksjonen visste jo at han var flink til det. Kan ikke huske å ha sett det i en finale tidligere.. 

Anonymkode: 02fc9...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mistenkelig at de hadde smiing som en av oppgavene i finalen når EA var med. Produksjonen visste jo at han var flink til det. Kan ikke huske å ha sett det i en finale tidligere.. 

Anonymkode: 02fc9...3c8

Det har de hvert år! Følg litt med da!

Anonymkode: a345a...e0f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er så mye dumme argument i mot EA at jeg har ikke ord. Han er en meget kjent person for mange i voksen alder takket være sin tv-serie. Vil jo si at han er mye mer kjent enn de der stakkars bloggerne som de fleste ikke har hørt om. Tv2 har prøvd å få han med i denne serien i flere år, for de som ikke vet det.

Anonymkode: 8cbcf...ac1

Sikter til hans iver etter å vinne, ikke grad av kjendisstatus, han hadde rett og slett passet bedre til vanlige Farmen, vært mer interessant å se ham der i stedet.

Anonymkode: e929b...4f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med hun Hanna da? Er hun større kjendis f.eks? Eller Stina? Han har jo eget TV program og gitt ut bok. Hvor kjent de ulike deltakerne er kommer jo mye an på om man er en tenåring som digger YouTube og leser blogger eller voksen og ser mye på NRK eller er interessert i politikk. De «største» kjendisene som Mia, Per og Tommy har nok de fleste hørt om 

Anonymkode: 48114...2c2

Skivebom, det er ikke kjendisfaktoren som er poenget.

Anonymkode: e929b...4f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må da ha en gulrot, mange kjendiser som ikke akkurat er rike.

-Gratulerer, du vant Farmen Kjendis?

«Jess! Men hva vant jeg?»

-Hva? Du vant konkurransen?»

«Ingen bil? Ingen reise-TV?»

Anonymkode: e929b...4f4

Hehe

Anonymkode: 383ca...bf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier igjen, denne sesongen har alle vært så greie og koselige at noen bare «må» ta den ene som kanskje har blitt fremstilt mest av Tv2 som en spiller. Hyggelig at EA vant, hadde syntes det var like fortjent om noen av de andre vant. Dette er underholdning! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir det ikke da litt feil å la han være med i programmet når han har all den kunnskapen i utgangspunktet?

Anonymkode: ac986...a14

Hva med bønder og andre folk med gårdserfaring som har vært med før?

Anonymkode: c6e83...f0c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

En som har hatt et eget populært program på NRK i flere sesonger. Bor du på månen?

Anonymkode: 8cbcf...ac1

På nrk 🤣🤣 som om noen andre en pensjonister ser på NRK. 

Anonymkode: 613a2...95f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

På nrk 🤣🤣 som om noen andre en pensjonister ser på NRK. 

Anonymkode: 613a2...95f

Nrk1, norges desidert største tv-kanal.  Ja, tror nok det.

Anonymkode: 8cbcf...ac1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det er offisielt at det blir Farmen kjendis også neste år! Hvem håper dere på? 🙂

Anonymkode: cbed5...bd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...