Gå til innhold

Farmen Kjendis 2020


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, LiseTV skrev:

Hva galt med Gaute?

Han ligger med deltagerene

Anonymkode: a345a...e0f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han ligger med deltagerene

Anonymkode: a345a...e0f

:fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det bare ikke blir Erik Alfred som vinner. Usympatiske slimålen🤨

Anonymkode: ff4ca...e70

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er Tiril vakker? Det er første gangen jeg hører noen si eller skrive. Trodde ikke akkurat hun var en av disse kjendisene som var kjent for utseendet sitt.

Angående programlederjobben, så gjør hun det helt ok, men jeg syns ikke den stemmen egner seg godt på TV, den blir for skingrende. Det virker også som hun bare fikk jobben fordi Gaute plutselig trakk seg (han hadde opprinnelig takket ja) og de ikke fant noen bedre. "Jaja, da kan vi jo bruke fjorårets vinner som programleder da." Ellers syns jeg egentlig ikke Tiril har noe foran et kamera å gjøre. Misforstå meg rett, hun virker veldig trivelig og snill, men hun er litt for vanlig og kjedelig til å jobbe med TV. Hun har ikke x-faktoren. Nå syns jeg Gaute er ganske så gørrkjedelig også, men han hadde i hvert fall mye erfaring i bagasjen. Enig med andre i at det var på tide å bytte ut Gaute, men jeg håper Tiril bare var en midlertidig erstatter, og at de finner noen bedre til neste sesong. 

Anonymkode: 9dfec...a8c

Ja hun er naturlig pen og sjarmerende. 

Det passer seg ikke akuratt med Dorthe Skappel, Else Kåss Furuseth eller Sofie Elise som programleder til et sånt program. Tiril passer fint og hun ble nok valgt etter grundig vurdering av mange andre, jeg syns hun passer rollen bra. 

Anonymkode: 41fa4...5a3

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja hun er naturlig pen og sjarmerende. 

Det passer seg ikke akuratt med Dorthe Skappel, Else Kåss Furuseth eller Sofie Elise som programleder til et sånt program. Tiril passer fint og hun ble nok valgt etter grundig vurdering av mange andre, jeg syns hun passer rollen bra. 

Anonymkode: 41fa4...5a3

Jeg synes også hun er naturlig pen. Synes det er så mye finere uten alt tilleggsutstyret mange setter på seg. Og hun er flink. Det er nok ikke midlertidig at de valgte henne. https://www.tv2.no/a/10514131

Anonymkode: ac986...a14

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiril er pen! Si noe annet er jo helt på jordet. 

Men hun er ikke så god programleder her. Jeg synes det blir alt for mye aping etter Gaute. Sier nøyaktig de samme tingene når de har dissa samlingene sine. Da de endret programleder burde de ha endret manus også for å gjøre det mer hennes. Er ikke rart det blir dårlig når de gjør sånn. 

De har jo gjort omtrent det samme når de har bytta programledere i jakten på kjærligheten. Men der har noe av personligheten til programlederne kommet fram hvert fall. Det savner jeg hos Tiril også. Et lite tips til TV2 det altså. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.3.2020 den 8.45, AnonymBruker skrev:

Nei vi liker han ikke fordi han liker til Mimir å står å later som han er dårlig i øksekast,når sannheten er en helt annen.

Anonymkode: a345a...e0f

Vet du hva, dere har faktisk bare Mimir sitt ord på akkurat det der. Og om det skulle vært sant, er det ikke akkurat ulovlig å fremstå som dårligere enn man er i en viss øvelse. Det er jo idiotisk å skremme andre fra å velge en øvelse man nailer.

EA er mye hyggeligere enn f.eks Per som til stadighet snakker dritt om han til de andre deltakerne og kamera.. 

Farmen er en realityserie som er klipt og limt, og det er ikke umulig at noe av konfliktene er staget

Anonymkode: 93543...e1b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaute Grøtta Grav, GGG, er en hedersmann 🙏🏻. Savner ham 😢

Anonymkode: 99c4c...e18

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva, dere har faktisk bare Mimir sitt ord på akkurat det der. Og om det skulle vært sant, er det ikke akkurat ulovlig å fremstå som dårligere enn man er i en viss øvelse. Det er jo idiotisk å skremme andre fra å velge en øvelse man nailer.

EA er mye hyggeligere enn f.eks Per som til stadighet snakker dritt om han til de andre deltakerne og kamera.. 

Farmen er en realityserie som er klipt og limt, og det er ikke umulig at noe av konfliktene er staget

Anonymkode: 93543...e1b

Lurer på om du har sett samme program som oss? 😂

Anonymkode: ac986...a14

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hva, dere har faktisk bare Mimir sitt ord på akkurat det der. Og om det skulle vært sant, er det ikke akkurat ulovlig å fremstå som dårligere enn man er i en viss øvelse. Det er jo idiotisk å skremme andre fra å velge en øvelse man nailer.

EA er mye hyggeligere enn f.eks Per som til stadighet snakker dritt om han til de andre deltakerne og kamera.. 

Farmen er en realityserie som er klipt og limt, og det er ikke umulig at noe av konfliktene er staget

Anonymkode: 93543...e1b

Jeg har ikke noe imot EA, men han sa jo faktisk selv at det plaget ham litt at han hadde lurt Mimir! 

Anonymkode: 7c979...548

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Apis skrev:

Tiril er da ei pen dame, syntes hun gjør en god jobb også

Enig. Uvant for meg å diskutere tv-program. Har først sett på de siste månedene. Følger med på Farmen kjendis da. Og jeg ante ikke hvem hun var, men hun er jo veldig flink syns jeg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld skal vi heie fram Erik Alfred som vinner, en sterk,smart og verdig vinner. Hurra,hurra.💪💪

Anonymkode: 8cbcf...ac1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Gaute GG kan være med som deltaker i kjendisversjonen hvis det blir noe av neste år. I mellomtiden koser jeg meg med boka hans.

Anonymkode: 99c4c...e18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde vært med i farmen, og øvet på øvelser hjemme og evt blitt veldig god i en gren, så hadde såklart jeg og holdt det skjult, og ikke sagt noe om noen spurte. Er da en konkurranse som man vil vinne. 
 

Tiril er en pen dame og hun gjør en helt grei jobb som programleder. Jeg syntes hun har fin stemme og. Vi alle begynner en plass.

Blir spennende ikveld, heia alle sammen😃

Anonymkode: 8c4dc...04b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg hadde vært med i farmen, og øvet på øvelser hjemme og evt blitt veldig god i en gren, så hadde såklart jeg og holdt det skjult, og ikke sagt noe om noen spurte. Er da en konkurranse som man vil vinne. 
 

Tiril er en pen dame og hun gjør en helt grei jobb som programleder. Jeg syntes hun har fin stemme og. Vi alle begynner en plass.

Blir spennende ikveld, heia alle sammen😃

Anonymkode: 8c4dc...04b

En ting er å bare ikke nevne at det er en god i,men her sto han bevisst å løy å latet som han var mye dårligere enn han egentlig er! Kvalmende type!

Anonymkode: a345a...e0f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En ting er å bare ikke nevne at det er en god i,men her sto han bevisst å løy å latet som han var mye dårligere enn han egentlig er! Kvalmende type!

Anonymkode: a345a...e0f

Si det som det er, du er knust fordi at Per Sandberg er ute av dansen.😁 

Anonymkode: 8cbcf...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Si det som det er, du er knust fordi at Per Sandberg er ute av dansen.😁 

Anonymkode: 8cbcf...ac1

Jeg er enig med vedkommende, men absolutt ikke knust av at Per er ute. 
 

Heier på Mímir i kveld!

Anonymkode: bb07e...0e0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke være fan av Per for å mislike EA, eller omvendt. 

Man kan like, eller mislike, begge 2.

Jeg personlig har ikke noe i mot EA, og Per har vokst veldig på meg. 

Men jeg heier på Mimir! 

Anonymkode: 7c979...548

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...