Gå til innhold

Farmen Kjendis 2020


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 18.3.2020 den 22.43, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvordan dere har fått så dårlig oppfatning av Erik Alfred, mens kvalme Per blir framstilt som en helt.. Nesten som man lurer på hvem som skriver her.. Erik Alfred burde helt klart bli årets vinner!

Anonymkode: f154d...46f

Per er da ikke kvalm, men Erik Alfred derimot for en sleip slimål. 

Anonymkode: ff4ca...e70

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Amatariel skrev:

Jeg har ikke noe imot EA å være god på øksekast, men å lyve sånn om det i forkant... Og ikke bare med ord heller, men fake det dårlig med vilje med Mimir i skogen. Nei uff. Unnet han ikke den direkte semibilletten. 

At Hanna vant matkonkurransen syns jeg var gøy 😊 ikke en typisk rosablogger! Fint at hun får vist hva hun kan. 

Akkurat dette med øksekast var da forståelig. Om man blir førstekjempe er det alltid fare for at andrekjempe føler sjansene er størst med øksekast. Og da hadde det vært dumt om alle visste at man er dritgod, ville jo vært å skyte seg selv i leggen.

Anonymkode: e929b...4f4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vinner hinderløypa tror dere? Anita kommer til å liste seg lett på tå gjennom og knuse alle!

Anonymkode: e929b...4f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger Erik Alfred. Syns han er den eneste som virkelig har skjønt at dette er et spill. Han har gjort det jeg alltid har lurt på hvorfor folk ikke har gjort før de blir med på Farmen, nemlig forberedt seg. Han var helt ærlig på at han ønsket å være i tvekamp for å føle seg verdig en finale. Det er mange som surfer gjennom et helt farmen-opphold uten å være i tvekamp, men de vinner sjelden til slutt. 
Joda, han har gjort litt merkelige ting, men alt i alt syns jeg han er en kul fyr. Nå er det jo også slik at Farmen, i likhet med alle andre "reality"-programmer blir klippet og limt på en slik måte at vi skal få favoritter og "hat-objekter". Det er jo flere som har gått ut og sagt at de var enige i at EA tok et oppgjør med Per den andre uka, men det var EA som tok det åpent i stedet for å surmule bak ryggen på Per. Det syns jeg var veldig fair, jeg. 
Han sa også at han med vilje provoserte Per i uke to for å bli valgt som førstekjempe fordi han ville spare Mimir og Adrian. Han visste at han ville bli mislikt og at det ville bli ugreit, men han tok valget for å skåne andre. 
Håper på Erik Alfred eller Mimir som vinner til slutt, men Hanna kan også komme langt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EA  er en fin type, litt luring pg flink mann. Har sansen for han. Per har vert veldig grei på Farmen, men det er vel for å rette opp alt galt han har gjort før i livet.  Kan ikke fordra han som politiker og hans syn der.  Håper Anita ryker fort ut.   Hun har ingenting i Farmen å gjøre.  Mimir er en god vinnerkandidat etter EA.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Angelheart2 skrev:

Jeg digger Erik Alfred. Syns han er den eneste som virkelig har skjønt at dette er et spill. Han har gjort det jeg alltid har lurt på hvorfor folk ikke har gjort før de blir med på Farmen, nemlig forberedt seg. Han var helt ærlig på at han ønsket å være i tvekamp for å føle seg verdig en finale. Det er mange som surfer gjennom et helt farmen-opphold uten å være i tvekamp, men de vinner sjelden til slutt. 
Joda, han har gjort litt merkelige ting, men alt i alt syns jeg han er en kul fyr. Nå er det jo også slik at Farmen, i likhet med alle andre "reality"-programmer blir klippet og limt på en slik måte at vi skal få favoritter og "hat-objekter". Det er jo flere som har gått ut og sagt at de var enige i at EA tok et oppgjør med Per den andre uka, men det var EA som tok det åpent i stedet for å surmule bak ryggen på Per. Det syns jeg var veldig fair, jeg. 
Han sa også at han med vilje provoserte Per i uke to for å bli valgt som førstekjempe fordi han ville spare Mimir og Adrian. Han visste at han ville bli mislikt og at det ville bli ugreit, men han tok valget for å skåne andre. 
Håper på Erik Alfred eller Mimir som vinner til slutt, men Hanna kan også komme langt.

Enig, og så er folk sure fordi at  han har trent på øksekasting.🤣

Anonymkode: 8cbcf...ac1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, LiseTV skrev:

EA  er en fin type, litt luring pg flink mann. Har sansen for han. Per har vert veldig grei på Farmen, men det er vel for å rette opp alt galt han har gjort før i livet.  Kan ikke fordra han som politiker og hans syn der.  Håper Anita ryker fort ut.   Hun har ingenting i Farmen å gjøre.  Mimir er en god vinnerkandidat etter EA.

Hvorfor har ikke Anita noe i farmen å gjøre? Hun har da like mye å gjøre der hun som alle de andre! Liker Anita jeg, blid og positiv dame som virker veldig hyggelig. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Hygiene er tydeligvis ett fremmedord for disse deltakerne. 

Masse blod eller urin overalt...                                          

Anonymkode: c41cc...641

What?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hygiene er tydeligvis ett fremmedord for disse deltakerne. 

Masse blod eller urin overalt...                                          

Anonymkode: c41cc...641

Hva er det du snakker om ?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hygiene er tydeligvis ett fremmedord for disse deltakerne. 

Masse blod eller urin overalt...                                          

Anonymkode: c41cc...641

Hvor i huleste har du det fra? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hygiene er tydeligvis ett fremmedord for disse deltakerne. 

Masse blod eller urin overalt...                                          

Anonymkode: c41cc...641

Tenker du på matlagingskonkurransen? Regner med de vasket både hender og redskaper men det er det vel unødvendig å bruke skjermtid på.

Anonymkode: c6e83...f0c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier det ikke alltid være en smieoppgave i semifinalen? Da er vel EA sikret finalebillett der. 
 

Hva synes dere om Tiril som programleder da? Har ikke sett noen skriverier om det her så da antar jeg folk er fornøyde. Synes hun har gjort en bra jobb jeg, tar hun over stafettpinnen etter GGG på Farmen for vanlige folk også tro? Hvis det i det hele tatt blir noen innspilling i år da.

Anonymkode: 43f2e...266

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Pleier det ikke alltid være en smieoppgave i semifinalen? Da er vel EA sikret finalebillett der. 
 

Hva synes dere om Tiril som programleder da? Har ikke sett noen skriverier om det her så da antar jeg folk er fornøyde. Synes hun har gjort en bra jobb jeg, tar hun over stafettpinnen etter GGG på Farmen for vanlige folk også tro? Hvis det i det hele tatt blir noen innspilling i år da.

Anonymkode: 43f2e...266

Tiril er vakker, men ikke noe spesielt godt programlederemne.

Anonymkode: 8cbcf...ac1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tiril er vakker, men ikke noe spesielt godt programlederemne.

Anonymkode: 8cbcf...ac1

Synes hun ligner så på Sylvi Listhaug, jeg! 😅 

Hun er vel ikke så mye verre programleder enn Gaute Grøtta Grav? Synes det var bra han ble byttet ut.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tiril er vakker, men ikke noe spesielt godt programlederemne.

Anonymkode: 8cbcf...ac1

Hun er hyggelig og sprudlende, men har ikke mer enn et gjennomsnittlig utseende. Gjør en grei jobb, men synes heller de burde hentet tilbake Joffen Wilborn som var programleder i 2003.

Anonymkode: e929b...4f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pleier det ikke alltid være en smieoppgave i semifinalen? Da er vel EA sikret finalebillett der. 
 

Hva synes dere om Tiril som programleder da? Har ikke sett noen skriverier om det her så da antar jeg folk er fornøyde. Synes hun har gjort en bra jobb jeg, tar hun over stafettpinnen etter GGG på Farmen for vanlige folk også tro? Hvis det i det hele tatt blir noen innspilling i år da.

Anonymkode: 43f2e...266

Hun gjør en god jobb, men hun har en forferdelig skrikende stemme synes jeg 🤔

Anonymkode: c6e83...f0c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...