Gå til innhold

Farmen Kjendis 2020


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, MissStiles skrev:

Pleier det ikke å være hinderløype i semifinalen? 

Nei, det har det vel aldri vært.

Anonymkode: e929b...4f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mimir didnt gave one single fuck i å dra opp shortsen etter han kom i mål.

Lo meg i hjel at han fortsatte bort til de andre deltakerne med halve rumpa ute 😂

Anonymkode: 41fa4...5a3

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, lykke. De tre beste i finalen.

Anonymkode: 8cbcf...ac1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper Mia ryker i semifinalen, så får vi en spennende finale mellom EA og Mimir (som begge er veldig kunnskapsrike). 

Anonymkode: 7c979...548

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Sender inn en båt."

Helge Ingstad?

Anonymkode: e929b...4f4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal den som vinner ta over for Tiril? Syns det hørtes slik ut når de satt å spiste 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Summ skrev:

Skal den som vinner ta over for Tiril? Syns det hørtes slik ut når de satt å spiste 

Hun mente nok ta over tronen som vinner siden hun vant i fjor. 

Anonymkode: c6e83...f0c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig, og så er folk sure fordi at  han har trent på øksekasting.🤣

Anonymkode: 8cbcf...ac1

Nei vi liker han ikke fordi han liker til Mimir å står å later som han er dårlig i øksekast,når sannheten er en helt annen.

Anonymkode: a345a...e0f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå heier så fælt på Mìmir at det gjør vondt! Det er helt avgjørende at han vinner. 

EA kan mye og fortjener det sånn sett, men jeg synes ikke han har vært real. Alle disse konfliktene han har lagt opp til, konfrontasjoner i plenum og den der måten han liksom trekker alt tilbake "da har jeg misforstått" greia. Æsj. Veldig usjarmerende trekk. Det at han heller ikke ville bidra mer til fellesskapet etter at han ble valgt som førstekjempe etter å ha blitt bedt om det trakk voldsomt ned. 

Mia er gullegod, men Mìmir er hakket bedre og har vært der hele tida. Han har utfordra seg og vært i aller høyeste grad real såvidt jeg kan se på TV. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Marriet skrev:

Nå heier så fælt på Mìmir at det gjør vondt! Det er helt avgjørende at han vinner. 

EA kan mye og fortjener det sånn sett, men jeg synes ikke han har vært real. Alle disse konfliktene han har lagt opp til, konfrontasjoner i plenum og den der måten han liksom trekker alt tilbake "da har jeg misforstått" greia. Æsj. Veldig usjarmerende trekk. Det at han heller ikke ville bidra mer til fellesskapet etter at han ble valgt som førstekjempe etter å ha blitt bedt om det trakk voldsomt ned. 

Mia er gullegod, men Mìmir er hakket bedre og har vært der hele tida. Han har utfordra seg og vært i aller høyeste grad real såvidt jeg kan se på TV. 

Absolutt enig med alt.

Anonymkode: ac986...a14

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.3.2020 den 11.02, AnonymBruker skrev:

Enig, og så er folk sure fordi at  han har trent på øksekasting.🤣

Anonymkode: 8cbcf...ac1

Jeg hadde ikke reagert på at han hadde trent på øksekast , eller jugd om det , hvis ikke EA hadde vært så hard på at Per spiller spillet , velger en svak til førstekjempe og manipulerer Stina og er veldig på at det er galt. 

Man kan ikke sitte på sin høye hest og kritisere andre for å spille spillet når han i høyeste grad gjør det selv .. Det er det som blir feil for meg , og mange andre og, tenker jeg. 

Endret av Prelunia
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var spennende i går!! Hadde håpet og trodd at Hanna var raskere i hindeløypen... men nei. Skulle gjerne hatt henne videre! Deilig med litt unge folk som karret seg fremover.

Jeg syns det er litt urettferdig at utfordrere kommer inn etter starten... sikkert barnslig, men. Er noe annet om de kommer fra Torpet, men forsto det slik at Mia ikke gjorde det? Så jeg syns en som har vært der fra dag èn skal vinne. Og hvis det står mellom EA og Mimir, så holder jeg en knapp på Mimir. Mest fordi jeg liker at underdog'er vinner, og syns de som er veldig flinke og besservisser-folk trengs å jekkes ned noen hakk.

Det er vel ganske standard hva som blir oppgavene videre. Jeg vil iallefall bli SVÆRT overrasket om det var noe annet enn å smi nøkkel + melkespannholdning som gir de to finaleplassene til quizen helt i slutten.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anita må være et av de søteste menneskene jeg har sett på tv 😍 Hun virker tvers igjennom god og snill! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rørleggerfrue skrev:

Anita må være et av de søteste menneskene jeg har sett på tv 😍 Hun virker tvers igjennom god og snill! 

Hun er HÆÆÆÆRLI!

Anonymkode: 7c979...548

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle vært Hanna i semien.

Anonymkode: 066a9...41b

Hvorfor? Hun endte jo sist i løypa foruten Anita da.

Anonymkode: e929b...4f4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rørleggerfrue skrev:

Anita må være et av de søteste menneskene jeg har sett på tv 😍 Hun virker tvers igjennom god og snill! 

Anita er en hederskvinne!

Anonymkode: e929b...4f4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...